hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hest og stivkrampe?!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hest og stivkrampe?!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  09:57:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
For min del er det ikke sprøyten som er det værste når jeg tenker etter. For da legen ikke fant ut hva jeg feilte tok de minst èn blodprøve i uka, noe som var helt okey for meg Stakk villig vekk armen bort til dama som skulle ta prøvene jeg.
Men derimot og få noe sprøytet inn liker jeg absolutt ikke nei... Men tappe fra meg må de gjerne

Men er der ingen andre her som reagerer sånn på stivkrampesprøyten at en blir syk? Jeg var sengeliggende i ei uke jeg...

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  04:42:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
det var ikke psykisk da??
jeg reagerte skikkelig etter BSG,fordi jeg måtte vente såpass lenge med å ta den på grunn av at jeg alltid var syk.ja,hakkekyllinger har dårlig imunnforsvar:/
så hadde jeg hørt av alle at den var dødsvondt,å i grua meg skikkelig.så besvimte nesten etter at jeg hadde tatt den.men jeg kjente ikke at hun tok den omtrent da:P
men fordi jwg var så stressa rundt dette med bsg,så ble jeg rett og slett syk..

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  17:15:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
hvilket skoleår tar man stivkrampevaksinen?

Kopi av melding:
Spøyter er ikke vondt! Skjønner ikke hvorfor det er så mange med sprøyteskrekk. Mye annet å være redd for

jeg er veldig redd for sprøyter... synes ikke det er vondt, men den følelsen av å bli stukket.... uff jeg blir så kvalm :( blir så redd før de skal stikke, skjelver og får nesten ikke puste og sånn..helt teit. når de sprøyter inn ting eller tapper ut ting er det ekstra ekkelt. men jeg blir kvalm og svimmel bare av å stikke meg med en synål jeg. og første to årene jeg hadde øredobber og navlepiercing måtte jeg ligge hver gang jeg skulle skifte, for jeg ble så kvalm av tanken på at "nå stikker jeg noe gjennom meg"..

...:: ::..
Redigert av - Elenion den 07/07/2006 17:19:39 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.