hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Noen som har erfaring med denne?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Noen som har erfaring med denne?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  13:14:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Skal bestille noe fra Horze, lyseblå senebesyttere og gule bandasjer, skulle oxo ha hatt fluemiddel plager hele kroppen untatt hodet som er beskyttet med fluemaske

http://horze.com/product_info.php?cPath=41_24&products_id=25642 virker ikke som dette er i spray form, noen som har erfaringer med denne? skulle hatt noe billig bra noe.....

Garsy du er verdens beste!

nn

Afghanistan

Skrevet - 03/07/2006 :  13:48:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke erfaring med den typen, men er du ute etter spray kan du vel skru på en sånn spraytopp? Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  14:02:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Det er jo fullt mulig egentlig.... er jo bare å kjøpe en slik flaske ting.... jaja... får bare prøve, ekstremt nasse fluer og klegg på hedemarken nå =(
Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 03/07/2006 :  14:06:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det er jo fullt mulig egentlig.... er jo bare å kjøpe en slik flaske ting.... jaja... får bare prøve, ekstremt nasse fluer og klegg på hedemarken nå =(

Opprinnelig postet av Asa Garsy

Det er det i Akershus også. Alle hestene på beitet sliter med mygg og klegg i varmen. Alle blir sprayet jevnlig, eller så er de godt pakket inn i fluedekken.
Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  15:55:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Ja var på en ridetur i går, stakkar hesten.... jeg fikk i meg nok proteiner i alle fall.. fikk vel en del fluer og mygg i kjeften hehe.... har ikke fluedekken jeg da... men får sjeke åssen det blir når eg får skikkelig spray til henne dynke ned hesten i fluespray

nn

Afghanistan

Skrevet - 03/07/2006 :  16:45:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg bruker insektspray nå som hestene er så plaget, men den er ganske dyr. To flasker hadde vel dekket opp for et bra fluedekken... Men den er effektiv. Eneste jeg ikke liker er at hesten blir veldig seig i pelsen av den, men det får gå... Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 04/07/2006 :  11:29:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Ja, men lommeboka mi sier nei til alt, fikk brev med restskatt i dag=( 4500=( så må være forsiktig med det jeg bruker pengene på.... men hesten skal ikke lide av den grunn... fikk magnet pad i posten nå, suuuper service fra Sunn- Hest, måtte bare få det ut=P.... masse jg vil ha men samboer sier stopp snart=/ meg vil meg vil
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.