hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Nordisk-mester i dressur
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Nordisk-mester i dressur
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

CamillaSE

» VIP

Skrevet - 03/07/2006 :  00:43:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei alle sammen!!

Ville bare si at den 2. juli ble det ridd et fantastisk norskt Young Rider kür-program i Kristiansand!!

Sofie Olsen gjorde det igjen, vant, men denne gang et NORDISK MESTERSKAP!!! Norge fikk ENDELIG en etterlengtet gullmedalje under et sånt mesterskap i dressur. Hun red fantastisk og ble belønnet med over hele 75 %!!!!!!!

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  00:53:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Ja, jeg har akkurat finlest resultatlistene selv, og kunne fornøyd konstatere med at Sofie Olsen ble nordisk mester! Supert Sofie! Sofie og Maneur er den flotteste ekvipasjen jeg vet om. Uten tvil.
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 03/07/2006 :  01:55:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Syns det var veldig moro, for Maneur er en flott liten sprettball. I tillegg er Sofie veldig dyktig til å ri! Morsomt å få en norsk vinner ;D Gå til toppen av siden

Trude H

» VIP

Skrevet - 05/07/2006 :  11:39:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har faktisk hatt gleden av å ri Maneur når jeg jobba på Blue Hors. Han gir en helt fantastisk ridefølelse. Det er bare å sitte og cruise!

Det er forresten ikke første gang Norge tar et gull i Nordisk dressur. I 1997 tok juniorlaget gull i lagkonkurransen. Laget besto da av: Anett Olsen/Echo, Janne Henriksen/Frühlingsfreude, Silje Lübbe/Vladimir og Anine Thoresen/Chutney
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 05/07/2006 :  12:42:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Det er forresten ikke første gang Norge tar et gull i Nordisk dressur. I 1997 tok juniorlaget gull i lagkonkurransen. Laget besto da av: Anett Olsen/Echo, Janne Henriksen/Frühlingsfreude, Silje Lübbe/Vladimir og Anine Thoresen/Chutney

Opprinnelig postet av Trude H

Men det var vel den første individuelle Nordiske mestern i dressur var det ikke??

Så stor gratulerer til Sofie Olsen *hipp hurra*

Guro
Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  22:08:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Jess! Første individuelle gull til norge ja!!

Go Sofie!! Sånn skal det gjørras. Fortsett sånn, så kan de andre lære det kan de..

Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden

normanlic
» VIP

Skrevet - 16/07/2006 :  01:53:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er helt sinnsykt, hun har vunnet alt som er å vinne i det siste.. Kult at dressur-Norge endelig settes litt på kartet ;-) Heia Sofie! Gå til toppen av siden

Liten_Lista

» VIP

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  10:46:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå har hun jo vært i EM også, og hvis jeg ikke husker feil kom hun på 10 (av 15) i finalen! Bra ass!!!
Feltritt - Tre ganger så gøy!!! Gå til toppen av siden

CamillaSE

» VIP

Skrevet - 24/07/2006 :  22:33:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Stemmer det at hun har vært i EM nå! Hun fikk 10. plass i EM, og ikke bare av 15, men av hele 58 stykker Det er lenge sida sist i Norges historie tror jeg... Gå til toppen av siden

Liten_Lista

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  13:42:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jaja, men hun kom på 10 i finalen. Heheh. Litt dårlig skrevet av meg, såklart det btydde 10 i hele EM
Feltritt - Tre ganger så gøy!!! Gå til toppen av siden

jossa
» VIP

Skrevet - 26/07/2006 :  17:04:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Supert Sofie. Dette gir ett nytt løft for norsk dressursport Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.