hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - kjærlighet,gutter,forbanna...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 kjærlighet,gutter,forbanna...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 01/07/2006 :  07:50:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
sorry meg som lager ny tråd.
men trenger litt støtte her,for er så sinna at jeg bare sitter å skjelver!!
det var ei på hamarungdom som skrev gutten min og sånn på alle bildene av eksen min på hamarungdom.å siden det er ganske mange jenter som er ganske "frigjorte" når det gjelder det der,så spurte jeg bare om det var noe på gang med dem?dette er en ganske lang stund siden.så bare titta jeg innom der i ste,så fikk jeg tilbake melding:vi er sammen vi...sto det! trodde jeg skulle få hjerteatakk!

snakket senest med han i går,å da sa han at han elsket meg,savna meg og hele pakka.å han kommer neste helg.først traff den meldingen fra henne som et hardt spark i magen..men kansje det som skulle til for at jeg skulle skjønne hva slags drittsekk han er..?har ikke tenkt si noe før han kommer hit om at jeg vet,men da skal han få høre det med renter!!er så trist for hadde gleda meg så til at jeg å mamma skal til cc og shoppe i dag.men redd jeg blir gående å tenke på det.uff,hater meg selv når jeg blir sånn.var ute hos hesta i ste,å siden jeg bare sto å skalv så rygga rubin langt fra meg.kansje ikke så rart.føler meg bare skikkelig kvalm akkurat nå.. er vel det at det er litt hardt at han har fått seg ny kjærste før meg.men nå tviler jeg egentlig på alle som har "noe mellom bena"når jeg ser all utroskapen rundt her jeg bor.så kan trøste meg med at jeg veit i hvert fall hvordan han er,i stede for de stakkars jentene som går rundt i syvende himmel,å tror alt er fryd og gammen..

føler at jeg er ferdig med gutter for en stund altså.har bare negative ting å si om dem akkurat nå uansett.men litt glad at jeg vet om dobbeltlivet hans,men det gjør nok ikke henne.for ender bare med masse bråk,om jeg sier noe.så dette får hun finne ut selv.så blir nok kun HEST,HEST,HEST på meg for en stund fremover.har desverre ingen venninner i sommerhalvåret jeg kan hendvende meg til,for de eneste jeg kan snakke med rundt her nå er skikkelig keen på han selv,å det hjelper lite,for å si det sånn.for da kan jeg si at han er en skikkelig drittsekk,mens de sier at han ikke er så ille da..men familien min er der heldigvis for meg,mer enn jeg trodde selv.å de sier han er en skikkelig dritt.å det er godt,thihi.han tror at familien min savner han da,så dette kan bli morro.får prøve å ikke "skremme" han bort før an peller seg hit da
noen som kan joine meg med flere sippehistorier,må jo bruke nedturene våres til noe

ellers vil jeg takke supermye for hvor godt det er å ha dere,venner

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*

susanne

Norway

Skrevet - 01/07/2006 :  12:07:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
ARGH for en drittsekk!!!
gi han et realt spark i ballene når han kommer du!
også snakker du til han rett fra levra!
ææsj, hater sånne folk!

har heldigvis en type som ikke tør å være utro med meg=p

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 01/07/2006 :  12:23:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Skjønner hvordan du har det, jeg sier som mamma sa til meg: Sånn er de "dyra"!

Jeg tror ikke jeg orker å rippe opp i min historie, men jeg har ihvertfall nettopp blitt utrolig skuffet av en gutt jeg også.

Ta deg en prat med han.
Selvom det ikke går din vei kommer du nok over det du også Veit hvor vondt det er å bli skuffet å det er ikke lett å se positivt på ting når sånt skjer.
Jeg tar en dag av gangen å det går faktisk bede og bedre for hver dag.
Og som det sies, det er flere fisker i havet Kanskje det ikke var meningen at det skulle være dere to? Sånn prøver jeg å tenke da
Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 01/07/2006 :  21:57:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
heldigvis er jeg over han ganske cirka etter at han slo opp,siden jeg lå en uke medkjærlighetssorg..har egentlig ikke skjønt hvordan jeg holdt ut med han så lenge,da han gjorde så mye dritt egentlig.men man blir jo så blåøyd når man er så forelska,å typen er så kjkk og sånn

men når jeg en gang skal finne meg en ny type,så skal han være tusen ganger bedre på ALLE veger.mamma unte meg også å finne en gutt som er mere moden og snill..å ikke minst ærlig!selv om jeg har lite tro på at jeg finner han nå,så gjør det meg ingen ting.jeg kan jo gjøre hva jeg vil

heldig du,susannevet at jeg kommer til å være svært skeptisk til min neste type i hvert fall..men det du sier beviser at det er skikkelig mannfolk her på jord også,å ikke sånne suttete bikkjevalper.da er det håp for oss andre også.satser mere på å få han psykisk nedbrutt.da jeg etter to års forhold vet hvordan han er.ikke vondt ment(jo,kansje litt)men er fordi han skal forstå at han faktisk ikke kan drive på sånn.å kødda med feil person.

tenker sånn som deg jamabluesky.at det var sjebnen som førte oss fr hverandre for at jeg skl kunne være åpen for drømmemannen
håper det går bedre med deg,uansett hva som har skjedd.

hmm,mulig han har snakket med dama si,for han tar ikke tlf*knis*

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  08:19:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg har også verdens søteste kjæreste, men jeg tviiler på at han er drømmegutten egentlig.

Trist å høre hva du har opplevd, men du skal se at det kommer bedre dager snart

www.hestene.no Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  12:03:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
prøvd å få tak i han,å bestemt meg for å fortelle at jeg vet.har ikke noe behov for å ødlegge for dem(roa meg litt etter i går)men jeg krever at han skal komme hit å hente tingene sine av den grunn...gleder meg bare til jeg møter mannen med stor M jeg.vårt første kyss og sånn,thihi.lagt eksen bak meg tror jeg..men nå har jeg ikke sett han på en veeeldig lang stund heller da.men siden han kan gjøre det der mot den nye dama si,så er det jo ingen garanti for at han ikke kan gjøre det mot meg heller..om vi ble sammen igjen.noe som jeg tviler sterkt på kommer til å skje.hadde han bare tatt tlf!men neida,bare legger på.feiging!!
Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  13:22:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Hamar Ungdom sidene ødelegger forhold og folk... syntes vel jeg var litt gammel (20) satt på hu med venner og samboeren på 25 satt der oxo, men fikk mange falske beskyldninger om han, ble nesten så jeg gjordet det slutt med han, men snakket om beskyldningene og han konstanterte at det ikke var sant, stoler på han men er en liten tvil om han hadde gjort det... Nå sitter ingen av oss på hu og takk å lov for det.... Orker ikke sitte med nærver for å finne ut hva blir han beskyldt for i dag... det takler jeg ikke, så nå er hverdagen myyye bedre, kansje folk bare er sjallu på det fine vi deler? ikke veit jeg

Vil bare komme fra med pointet at hu ødelegger for folk, takk og lov at det ikek fikk prinsen min vekk fra meg pog at vi er der vi er i dag...

Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

mighty_spin

» VIP

Skrevet - 02/07/2006 :  17:55:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
jaja..du har jo meg å snakke med da maria, selv om jeg ikke er på toten hva den eksen din ikke gjør..hmm ikke bra..håper han kommer og henter tingene sine snart da.. først er han sånn mot deg og så alt det tullet som han og de andre i bilene trua L***a med..jammen jammen hvordan skal det gå? ikke vet jeg..bare bra at du er ferdig med han..fortjener mye bedre du
gamle vipen min er mullert
Redigert av - mighty_spin den 02/07/2006 17:56:47 Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  18:28:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Ikke for å ta parti med eksen din eller noe, men er du sikker på at de er sammen? Jeg har mange venninner som har vært i samme situasjon, men da viser det seg at "den andre kvinnen" har bare diktet opp det hele for å ødelegge det som var/er mellom venninna og typen/eksen. Syns det er rart at han sier han elsker deg o.l, hvis han er blitt sammen med ei annen. Skulle det stemme er han en skikkelig drittsekk, og ikke verdt å samle på for alt i verden.. Og hans nye "flamme" er isåfall dum som et brød som vil ha noe "felles"..
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  18:30:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Hva er HamarUngdom egentlig?

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  20:08:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
men en ting jeg lurer på:hvorfor sa han til meg at han bare trengte tid og elsket meg superhøyt fortsat??
så sinnsykt umodent gjort i hvert fall..men tusen takk for all støtte.mixen er et fristed for meg..
sant som du sier anne,men det virker egentlig ganske logisk siden han kun er på den siden av mjøsa der hun bor.han bor der hos pappaen sin altså..derfor det hadde vært godt å få snakket med han for å få vite realiteten i dette.hun er 21,så jeg skjønner ikke helt hva hun ser i en umoden 18 åring,som så vidt klarer å ta vare på seg selv.å hun er lissom det totalt motsatte av meg,skikkelig oversminka,gother,masse piersinger o.s.v.å hvis det er det en sånn jente han virkelig liker,så passer ikke vi sammen i hvert fall.

søk på hamarungdom.no så ser du hva det er:)
man kan lage profil,så har man gjestebok og sånn akkurat som på hm.
men man kan også stemme på bilder,lage debatter og sånn.er gjøvikundom,osloungdom og sånn oxo.

Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  03:29:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
isj,denkvalmefølelsen slipper lissom ikke taket.*vil tenke på annet*
tydlig at søstra hans har visst det også en stund da.den nye dama har på nicket sitt om han:a little to perfect,a little to good for me.så kom den på radioen plustelig.trodde jeg skulle spy,but i chall catch you anyway,som de synger i sangen..uff,skal ikke begynne å grine i hvert fall.skjelver visst i stede jeg..så er jeg dritnervøs fordi den jævla mensen aldri kommer heller da:o
uff...men en ting jeg heller ikke forstår,hvorfor har han fortsat love my maria på nicket sitt,på msn..hmm,gutter skal man visst ikke forstå seg på.men vil så gjerne tenke på noe annet!er så vondt for øyeblikket.er ikke han jeg tenker på heller,det er mest hun.at hun skal igle seg med eksen min lissom.lurer på hvor lenge det har pågått jeg..kan han ikke bare ta tlf?!!!
ja,jeg er stuck i min egen tråd..skal nok ta meg en ridetur i morgen ja.for en påminnelse om hva jeg virkelig elsker i livet,nemlig hestene mine.tenk om de hadde blitt borte da??det hsdde vært livets undergang for min del.har slitt mer for det forholdet,å det er mye sterkere bånd der ja.nei,uff.nå begynner jeg å tenke på den dritten igjen.husker at for et par dager siden spurte han hvordan det var med hestene og om rubin hadde vokst.har han interess for det lissom.å,er så vansklig alt nå.kan han ikke bare fortelle hvorfor han sa at han elska meg og savnet meg,å at jeg burde glede meg til helga for da skulle jeg få ligge iarmene hans igjen.o.s.v.
så planen var at han skulle være utro i så fall da..aight!!gutter altså!!*siggen,du må ikke svikte meg nå.da dør jeg*ta meg med til stedet vårt i morgen,hvis ikke dør jeg av depresjon..

Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 03/07/2006 :  04:08:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Var inne å så på hun jenta på HU. Tror ikke du skal bekymre deg særlig for henne. Greit nok, man skal ikke dømme mennesker man ikke kjenner, men jeg tror ikke hun er noe å bekymre seg over. Ser hun kommenterer bildene hans og skriver i gjesteboken i hytt og pine, mens han har ikke gjort noe av det samme tilbake.

Hun skriver 13 juni at han er hennes osv., mens han skriver til deg 6. juni at du er alt han tenker på og at han savner deg. Kanskje det er noe i det Anne sier; innbilt forhold fra hennes side?
Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  04:24:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
snakker vi om samme person??
uff,endelig hadde døgnrytmen min fiksa seg,men nå får jeg jo seff ikke sove igjen:/
uff,ser bare det negative jeg..nå ble jeg egentlig kjempeglad:))

Redigert av - sigyn,brauta og rubin:) den 03/07/2006 04:28:57 Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  09:44:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Var inne å så på hun jenta på HU. Tror ikke du skal bekymre deg særlig for henne. Greit nok, man skal ikke dømme mennesker man ikke kjenner, men jeg tror ikke hun er noe å bekymre seg over. Ser hun kommenterer bildene hans og skriver i gjesteboken i hytt og pine, mens han har ikke gjort noe av det samme tilbake.

Hun skriver 13 juni at han er hennes osv., mens han skriver til deg 6. juni at du er alt han tenker på og at han savner deg. Kanskje det er noe i det Anne sier; innbilt forhold fra hennes side?

Opprinnelig postet av IbrahimK

Enig.. Det er ikke uvanlig med sånne "hendelser".. Har som sagt ei venninne som mer eller mindre ble "terrorisert" av ei jente som stod fast på at hun og typen hennes var blitt sammen, og at hun skulle holde seg langt unna.. Ingenting hadde skjedd, hun innbillte seg bare det hele og trodde at den metoden skulle gjøre det slutt mellom de..

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  13:32:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
hehe,godt å høre..men det er jo ikke det at jeg egentlig vil ha han tilbake.men kjennes bare så frustrerende sånn ting har blitt gjort nå..åå,han kunne ha tatt tlf i det minste da.godt tegn,han la ikke på i dag.bare lot det ringe.men han forteller når pappaen hans og egentlig hele familien er til stede,å de vet at han snakker med meg,så sier han elsker deg,jenta mi.åå,savner deg såååå..
henger lissom ikke på greip!skulle ønske jeg slapp å ha noe mer kontakt med han,når ting skal være sånn.men VIL ha svar på spm mine.å vil ha tingene mine.

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.