hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - kjærlighet,gutter,forbanna...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 kjærlighet,gutter,forbanna...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  16:43:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
å jeg er stuck i min egen tråd igjen:))
måtte bare inn å oppdatere litt her.skulle egentlig ut å ri,men prøvde bare å ringe han en siste gang.regnet med at han ikke kom til å svare så jeg skiftet mens jeg ringte.plutselig sier det hallo?
jeg bare hæ,tar han tlf?
joda,det gjorde han.egentlig satt jeg bare å skalv igjen åtrodde jeg skulle krepere og kjefte han huden full,men merkelig nok så orka jeg ikke ta det opp i det hele tatt.sa bare,jøss tar du tlf?trodde du var lei meg jeg.jeg kan da umulig bli lei deg.jeg bare,å ja..han unnskyldte seg for at han ikke hadde svart tidligere for han var ute å kjørte.så ble det en del kosesnakk,for jeg smelter når jeg hører stemmen hans.så han skulle fortsat prøve å komme seg hit da,men den jævla mopeden hans har streika.noe jeg synes egentlig er helt greit,for er ikke helt klar til å møte ham ennå føler jeg.men skal vise han meldingen fra hu,å få konfrontert han skikkelig når jeg ser han ja.selv om jeg egneltig bare har lyst å krype opp i armene hans å glemme alt sammen..ble også en del tomprat,for begge har vel egentlig bare lyst til å møte hverandre,å gjøre ting man ikke får gjort på tlf
uff,er så rart det her altså.krysser fingra for at han kommer i helga
selv om jeg kansje tviler litt,men vi må jo møtes uansett igjen,så kansje best å få det overstått,før det blir flere "misforståelser"
.han sa rett før jeg la på at han elsket meg..hmm,forvirra person her ja.
men nå skal jeg glemme dette for en stund,for nå skal jeg ut å ri på gutten i mitt liv

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 12/07/2006 :  21:50:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gutter er som toaletter. Enten er de opptatt, eller så er de fulle av dritt!
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 12/07/2006 :  23:47:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Ta deg en prat med han.. Snakka med søstera hans senest i dag.. :S Det vi pratet om tar ejg ikke her inne, men vil du vite det så send meg ei mld på HU (Je_Suis_Moi)
Har også observert han et par ganger i det siste. Men send meg ei mld om du vil ;)

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

min_nordlandshest_lucas

» VIP

Skrevet - 13/07/2006 :  17:51:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja... for en type (dette menes negativt)
har aldri vært forelska, men har hatt noe lignende med bestevennina mi, plutselig hadde hun funnet seg en ny bestevenn (og d verste var at vi var "bestevenner " ennå). å gjett hvem den nye bestevennen hennes er. naboen, som også er kusina mi. d høres ikke så ille ut, men d er d at d var liksom bare jeg og hun, hadde liksom ikke noen andre 'gode'venner visst man kan si d på den måten. dette skjedde faktisk i vår, men har begynt å gå sammen med noen andre.

men tilbake til dine problemer.
jeg skjønner hvordan du har d når du sier at du ikke har noen å snakke med.
og følelsen av å si ifra, være litt streng mot han. jeg tengte akuratt sånn om hun jeg var bestevenn med, vi gjikk jo i klasse, så jeg hadde jo nok av sjanser til å gjøre d men jeg greide liksom bare ikke...

off... d er vanskelig dette, men vist du får deg en ny kjæreste (som ikke er sånn en tulling) blir nok alt bra, jeg har hvertfall fiksa meg ny bestevenn nå og jeg har d mye bedre, jeg er faktisk i storform.:D
Gå til toppen av siden

min_nordlandshest_lucas

» VIP

Skrevet - 13/07/2006 :  17:52:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
ops.. gikk litt fort dette

skreiv jeg aldri hadde vært forelska..

mente jeg aldri har hatt kjæreste.

(skjønner ikke hva d var jeg tenkte på)
Gå til toppen av siden

min_nordlandshest_lucas

» VIP

Skrevet - 13/07/2006 :  17:54:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
*host* litt andre skrivefeil også ser jeg ops... Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.