hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hårfrisyrer!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hårfrisyrer!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  20:10:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Skal til frisøren neste uke, så jeg trenger kanskje noen tips eller noe jeg kan gå etter!

Har per i dag ganske langt blondt hår, mørkt under. Det er "skråklippet" eller kanskje en kan kalle det "fjærklipp?", det begynner kort oppe og blir lengre etterhvert.

Noen tips, jeg MÅ beholde lengden og vil fortsatt være blond :) Sleng ut bilder av noen knæsje frisyrer hvis dere har, eller link til sider med hårfrisyrer.. Har lett lenge, men finner ikke noen.. Er så kjedelig å bla i sånne frisørblader hos frisører med frisyrer i.. (som jeg kan passe!! ikke noe sykt noe :P),

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 30/06/2006 :  20:26:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Man kan jo leke seg litt her: http://www.kk.no/hud-har/
Til høyre på siden er det en sånn greie der man kan laste opp bilder av seg selv og forsøke forskjellige frisyrer. Moro.

Hilsen Renate, som har latt alt hår vokse villt i alt for mange år, og som virkelig trenger å motivere seg for å komme seg til frisøren!

Frisørskrekk, er det en diagnioe tro?

Renate
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 30/06/2006 :  20:40:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Har per i dag ganske langt blondt hår, mørkt under. Det er "skråklippet" eller kanskje en kan kalle det "fjærklipp?", det begynner kort oppe og blir lengre etterhvert.
Opprinnelig postet av AnneSpotOgGina

Etasjeklipp eller gradering kan du kalle det.

Alle passer ikke i alle frisyrer.
Snakk heller med frisøren, h*n vet bedre. Frisyren kommer alt an på hvilken ansiktsform du har, tykt/tynt hår, slitt/ikke-slitt osv.
Så kan heller frisøren komme med et forslag.

Håret mitt er gradert med skråpannelugg. Håret mitt er ganske så tykt, så volum er noe jeg sattser på. Tuppering og hårspray duger. Kan jo legge inn bilde om intresse.

Håret mitt har vokst villt ganske lenge. Istede for å klippe det, så styler jeg det, med en god hårspray og gelè. For frisøen kan ikke fikse en eksakt frisyre uten at hun har i det noe. Så det er noe du bør gjøre selv.
Såfremt du ikke liker å ha det helt naturlig?

Redigert av - Bustetrollet den 30/06/2006 20:45:56 Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  20:49:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kristine: Jeg vil se bilde=)

Huff, skulle vært hos frisøren for lenge siden, men liker ikke frisører....

Har egentlig gradering, men nå er alt bare flatt og tungt og kjedelig

Må få betilt time snart, bare orker ikke.....

Redigert av - MajaJ den 30/06/2006 20:49:42 Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  21:22:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Jeg spør alltid frisøren min hva hun mener. De gangene jeg selv har prøvd å foreslå noe, er de gangene jeg har blitt minst fornøyd. Nå bruker jeg alltid samme frisørsalong, og samme frisør. De er tross alt utdannet innen hår, så jeg stoler fullt på dem...:)
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  21:36:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Henger meg på Anette og Kristine, spør frisøren hva slags frisyre passer fjeset din. Men jeg syntes du er veldig fin på håret som du er. Du passer litt sånn skeiv halvlangt pannelugg.
Du kunne sikkert se veldig fin ut med kortere hår også.

Burde også gå til frisør, men frisør er dyyyyrt. Og håret mitt er uansett håpløst :P Sist jeg ble fornøyd etter en hårklipp var når venninna mi gikk løs på meg med saksa, hehe. Håret ble kortere, uten noe fancy oppklipte deler. Føler håret bare blir tynt og flatt av å bli klippet opp, som det er nå. Hårstyling har jeg ikke tid eller interesse til å holde på med. Så nå vokser det bare vilt og håret mitt ser ut slik det gjorde når jeg sto opp, hehe.

Redigert av - Eva V den 30/06/2006 21:39:13 Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  22:18:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Henger meg på Anette og Kristine, spør frisøren hva slags frisyre passer fjeset din. Men jeg syntes du er veldig fin på håret som du er. Du passer litt sånn skeiv halvlangt pannelugg.
Du kunne sikkert se veldig fin ut med kortere hår også.

Burde også gå til frisør, men frisør er dyyyyrt. Og håret mitt er uansett håpløst :P Sist jeg ble fornøyd etter en hårklipp var når venninna mi gikk løs på meg med saksa, hehe. Håret ble kortere, uten noe fancy oppklipte deler. Føler håret bare blir tynt og flatt av å bli klippet opp, som det er nå. Hårstyling har jeg ikke tid eller interesse til å holde på med. Så nå vokser det bare vilt og håret mitt ser ut slik det gjorde når jeg sto opp, hehe.

Opprinnelig postet av Eva V

Hehe, æsj! Mine frisører tør nemlig aldri å komme med forslag; "nei, er det ikke finest slik du har det?" liker å ha litt forandringer jeg ;)

Har ikke sånn kjempetykt hår, så skulle likt å fått mer volum i det, men da får jeg bare beskjed fra frisøren at da vil det se enda tynnere ut :S!
Rådløse Anne, men jeg skal prøve ei ny ei i neste uke, hun er kjempeflink og har sikkert noen ideer på lur!

Foresten; Noen som vet om den blonde-shampoen til define faktisk virker? Så kan jeg blonde meg litt med den også :)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  22:24:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Hehe, æsj! Mine frisører tør nemlig aldri å komme med forslag; "nei, er det ikke finest slik du har det?" liker å ha litt forandringer jeg ;)

Opprinnelig postet av AnneSpotOgGina

Ehhh.. BYTT FRISØR?

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  22:56:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Foresten; Noen som vet om den blonde-shampoen til define faktisk virker? Så kan jeg blonde meg litt med den også :)

Du blir ikke særlig mye blondere av den, det er vel mer for å "beholde blondheten" eller hva de nå enn reklamerer med. Vi har nesten alltid diverse blonde-shampoer stående i dusjen siden de to andre blondinene i huset bryr jeg litt mer om håret sitt. Jeg bruker det som er, for tiden Natusan Kids shampo som lukter jordbær, mmm. Merker ikke noe særlig forskjell på om jeg bruker blonde-shampoo eller vanlig. Shampo fungerer nok best til å vaske håret med ;)

Men sola bleker håret mitt ganske kraftig om sommeren, så hvis du er er ute i sola mye blir det gjerne blondere helt gratis ;)

Redigert av - Eva V den 30/06/2006 23:08:18 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 30/06/2006 :  22:58:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kristine: Jeg vil se bilde=)
Opprinnelig postet av MajaPeWs

Her. Kjeder meg en smule.

Oi, fuck, bilde var jo mega-lite *fikse på*

Sånn..

Redigert av - Bustetrollet den 30/06/2006 23:01:23 Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  23:04:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kult hår kristine! *Ønske jeg hadde sånn*

Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  23:16:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Du blir ikke særlig mye blondere av den, det er vel mer for å "beholde blondheten" eller hva de nå enn reklamerer med. Vi har nesten alltid diverse blonde-shampoer stående i dusjen siden de to andre blondinene i huset bryr jeg litt mer om håret sitt. Jeg bruker det som er, for tiden Natusan Kids shampo som lukter jordbær, mmm. Merker ikke noe særlig forskjell på om jeg bruker blonde-shampoo eller vanlig. Shampo fungerer nok best til å vaske håret med ;)

Men sola bleker håret mitt ganske kraftig om sommeren, så hvis du er er ute i sola mye blir det gjerne blondere helt gratis ;)

Opprinnelig postet av Eva V

Kjøp frisørshampoo... de er dyrere, men de virker iallefall

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  23:22:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kjøp frisørshampoo... de er dyrere, men de virker iallefall

Det er det disse blondinene (mamma og søster) jeg bor med driver å kjøper, men som jeg ikke syntes virker ;) Kanskje første gangen jeg bruker et merke så merker jeg forskjell, men så når flaska er tom tar jeg litt av f.eks. head&shoulders'en til pappa og så syntes jeg at den virker mye bedre. Nyheten gleder, men etter et par vask virker ikke den noe særlig heller. Osv.

Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  23:23:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Jøssenavn, stort bilde! Men hvorfor i alle dager klipper dere vekk de pene ansiktene deres? :)
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 30/06/2006 :  23:27:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg anbefaler frisørshampoo. Ikke sånn "billig-crap", butikk-ting osv. Det sliter på håret og fungerer ikke i det hele tatt. Haret trenger litt næring det også, som negler, lepper osv.

Om du kjøper en shampoo som koster litt så nyter håret ditt det. Det varer også, drøye i bruk er flaskene.

Shampooer bra Vita, apotek er også gode. Bare ikke sånn Sunsilk, Loreal-ditt, og elvital-datt.

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 01/07/2006 :  00:11:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Frisørskrekk, er det en diagnose tro?

Opprinnelig postet av Ildfuglen

jepp jeg har og den..

Var til frisør da jeg var 18, hadde en veldig traumatisk opplevelse og det var ikke håret for det ble egentlig veldig fint (masse slangekrøller), men fikk permanentveske i øregangen og fikk etset inni der med påfølgende store smerter. Jeg er sikker på at frisørdama var sjalu fordi jeg hadde penere hår enn henne eller var det et voodoo forsøk ikke vet jeg..

10!!!! år senere (mitt andre frisørbesøk) da jeg var i Thailand i år dro jeg til den søøøteste homofile frisøren med hans partner med pågående kjønnskifte. Gjett om jeg koste meg med disse "gutta".. klipte håret 30 cm av, må legge til at jeg hadde veldig langt hår, nå går det 10 cm over buksa.

Har alltid hatt langt hår og det vokser fælt fort. Klipper det selv eller får ei veninne til å gjøre det. Og driter i hvilken sjampo jeg bruker for det gjør ingen forkjell på meg.

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.