hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - konsert,show,festivaler, forestillinger...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 konsert,show,festivaler, forestillinger...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

nutte

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  19:56:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skal dere på noen konserter, show, festivaler eller forestillinger i sommer?

i går var jeg på premieren til kristian valens show "et musikalskt kaos, takk for fremmøte" det "toppa heile driten" beste jeg har vært på!, var på samme show i fjord i langesund da;) han er den beste komikeren, skuespilleren og artisten i hele verden!;)

Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det!

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  20:03:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg har vært på Kristinspelet på Jørundgard, og skal på Peer Gynt & Stiklestadspelet. I august skal jeg på Vinjerock på Eidsbugarden ;)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 30/06/2006 :  20:36:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det Peer Gynt på Gålå du skal på? Det drømmer jeg om å få sett en gang!

Jeg skal på aLEP - Norges Tolkienfestival, der jeg skal kose meg, kanskje holde fektekurs og vise forskjellige stridstaktikker til hest.
Gleder meg masse! Tror det blir kjempegøy, selv om Tolkienkunnskapene mine har blitt litt rustne i det siste..

Renate
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  20:41:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Er det Peer Gynt på Gålå du skal på? Det drømmer jeg om å få sett en gang!

Opprinnelig postet av Ildfuglen

Jepp, det er veldig bra, så det ifjor også

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 30/06/2006 :  20:43:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Oh! Du heldige menneske!
*Renate MÅ få sikret seg billetter en gang*

Renate
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  20:50:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Oh! Du heldige menneske!
*Renate MÅ få sikret seg billetter en gang*

Opprinnelig postet av Ildfuglen

Vi bestilte uka før i fjor, faktisk. Ring og hør, de har alltids noe ledig :)

www.hestene.no
Redigert av - Mari^_^ den 30/06/2006 20:51:24 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 30/06/2006 :  21:13:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Åga Aleksandersen. eeh. plattdans. "Kjempestort"

Redigert av - Bustetrollet den 30/06/2006 21:15:01 Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  22:21:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Jeg skal på Lisa Ekdahl konsert i bøkeskogen i Larvik, med Minor Majority som varmer opp. Tror jeg gleder meg mest til oppvarminga :p
Konsert på Wrightegaarden i Langesund er obligatorisk da, og i år skal vi på postgirobygget :) Det blir bra, med middag og det hele.. Så skal jeg på Stavernsfestivalen på lørdagen. Muligens BadeRock også, får se ann pengene :) Forhåpentligvis blir det noen plutselig-var-vi-bare-der-konserter også :D

Tror ikke jeg har råd til mere gitt...selv om jeg veldig gjerne skulle vært på Ravi-konsert i Langesund ikveld. *misunne de som er der*

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  22:38:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
var på Guns-konserten i Oslo på onsdagen, helt vannvittig bra!!! beste jeg har vært med på hittil!! var dritbra!!
skal også på frosta-festivalen og storåsfestivalen...

det er det som er planlagt hittil, så blir det sikkert litt utenom også;)

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  23:43:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Jeg har vært på folkemusikkkonsert. Tar meg kanskje en tur til Øya for å se Enslaved og Black Debbath m.m?, så skal jeg på Vassendgutane-konsert (haha!) før jeg runder av med Hole In The Sky (forhåpentligvis) i august.

Om jeg hadde hatt penger så skulle jeg dratt på Sweden Rock som har vært, og Wachen Open Air i Tyskland.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  23:58:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er artist og bookingansvarlig på Vikedal Roots Music Festival www.rootsfestival.no
Så helgen 13-16 juli blir bare musikk på meg.. skal sitte backstage jeg med Sivert fra Madrugada og sikle :) (ha ha ha Helen)

Ellers skal jeg på Oslo Horse Show i år og håper dere alle kommer så vi kan treffes på samlingen!
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 01/07/2006 :  00:22:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal på Steinkjerfestivalen. Gleder meg sinnsykt, DumDumBoys og Seigmen skal spille. Seigmen sin konsert er deres avskjedskonsert også, så det skal bli spesielt.

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 01/07/2006 :  02:54:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mari:
Er det virkelig billetter igjen så nær opptil forestillingene? Trodde de ble utsolgt fort, jeg.. Vet du når det er?

Shadowfax:
Ja, det var tider, det.... den gangen vi faktisk fikk fri første timen på skolen fordi så mange i klassen skulle på premieren, amatørfilminnspillinger med fjordinger som ridedyr (de passet jo så bra til nazGULene) og evig kostymemaking og alveører. Hvor ble den av, den tiden? Ble man 'voksen'?
Herlig med flere likesinnede! Synd du ikke får vært med på aLEP. Nå er jo arrangementet flyttet til Eriksbråten, med hester og greier.
Har ikke hatt muligheten til å være med tidligere, så jeg synes det virker veldig spennende.

Renate
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 01/07/2006 :  03:07:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg er artist og bookingansvarlig på Vikedal Roots Music Festival www.rootsfestival.no
Så helgen 13-16 juli blir bare musikk på meg.. skal sitte backstage jeg med Sivert fra Madrugada og sikle :) (ha ha ha Helen)

Ellers skal jeg på Oslo Horse Show i år og håper dere alle kommer så vi kan treffes på samlingen!

Opprinnelig postet av Lopke

Din blei! he he he... misunner deg skikkelig altså, får frysninger bare han åpner munnen jeg! (positivt altså!)
Du får kose deg masse med festivalen, tipper du kommer til å være sprengt mandag ja
I morgen stryker jeg til sverige og så sees vi på OHS

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 01/07/2006 :  05:59:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
hva går de tolkienfestivalen ut på eller Alep som dere kalte det?
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 02/07/2006 :  14:27:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skal på Hellbillies her I Brumunddal, Oslo Horse Show og The Unholy Alliance i November . Sistnevnte er en konsert i Sprektrum med Children of Bodom, In flames, Slayer, Lamb of God og Thin eyes bleed. <3
Redigert av - Kristine-Ibrahim den 02/07/2006 14:29:53 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.