hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - konsert,show,festivaler, forestillinger...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 konsert,show,festivaler, forestillinger...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  15:19:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
vil veldig gjerne på Augustibuller i Sverige.. men spørs om det blir noe av. (www.augustibuller.se)

...:: ::..
Redigert av - Elenion den 02/07/2006 15:19:24 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  16:56:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Mari:
Er det virkelig billetter igjen så nær opptil forestillingene? Trodde de ble utsolgt fort, jeg.. Vet du når det er?

Opprinnelig postet av Ildfuglen

Jaa, vi fikk nå kjøpt rett før så... Men vet ikke hvordan interessen er i år..

Siden jeg jobber på turistinformasjonen, og likevel sitter her og kjeder meg grønn kan jeg ringe og høre for deg.

Nope, jammen var alt utsolgt gitt. Men prøv å ring til turistinformasjonen i området der (husker ikke hva den heter...), det var der vi fikk tak i våre.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  19:36:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Jeg skulle egentlig på Roots festivalen, men det klaffet ikke med økonomien!
Skal se an om jeg får med meg sommerfestivalen hvis den ikke allerede har vært?

Får kanskje med meg Quarten når jeg er i Mandal i neste uke :) Gleder meg!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 02/07/2006 :  20:18:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Shadowfax:
Klart man skal gjenforenes ;-)
Bare vent til Hobbiten. Den som venter på noe godt venter aldri forgjeves, eller hur?
Skal selvsagt hilse alle du kjenner.. Hehe..
Og du har vel rett i det at man aldri blir helt voksen. I allefall ikke før man tør å være barnslig.
Er det forresten 'kostymeplikt' på alep?

Forresten (til Sigyn, B&R); nytt av året er ridning (arrangementet foregår i år på et ridesenter/stall/gård) og fektekurs med kårde..

Mari; Tusen takk for at du ringte :-)
Synd det ikke var flere billetter, skal holde utkikk om det kommer noen. Hvis ikke får jeg sørge for å være tidligere ute til neste år..

Renate

Redigert av - Ildfuglen den 02/07/2006 20:54:16 Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  20:38:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg skulle egentlig på Roots festivalen, men det klaffet ikke med økonomien!
Skal se an om jeg får med meg sommerfestivalen hvis den ikke allerede har vært?

Opprinnelig postet av AnneSpotOgGina

WHAT???? Du skal jo med til rootsen!!!!!! hvilken dag hadde du tenkt deg??

Sommerfestivalen er helga etter... Men du måååå komme på rootsen, det er mye bedre!!
Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  20:53:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Var på ungkarsfestivalen i helga jeg da
Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 02/07/2006 :  20:55:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva er egentlig Rootsfestival?
Renate
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  21:00:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Mari; Tusen takk for at du ringte :-)
Synd det ikke var flere billetter, skal holde utkikk om det kommer noen. Hvis ikke får jeg sørge for å være tidligere ute til neste år..

Neste års biletter legges ut i november :)

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  21:07:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hva er egentlig Rootsfestival?

www.rootsfestival.no jeg er med i styret.

JEG HAR BOOKET MADRUGADA I ÅR!!! DERE MÅ KOMME!!!!
Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 02/07/2006 :  21:39:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Madrugada!!
Synd jeg ikke er i landet da... Klon ønskes kjøpt..
Siden du er i styret.. Kan du flytte festivalen bittelitt? Værsåsnill? Bare et par helger? *blunkeblunke*

Renate
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  23:48:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Madrugada!!
Siden du er i styret.. Kan du flytte festivalen bittelitt? Værsåsnill? Bare et par helger? *blunkeblunke*

ha ha... om jeg hadde et ønske om å få grå hår før tid så kunne jeg prøvd på noe slikt, bare for at du kjære Renate skulle komme..

men etter et års arbeid med booking av diverse artister, forhandlinger om pris, kontraktere og raidere og overnatting og transport og rare managere og møter og lite tid og masse arbeid og høye telefonregninger og stress og tårer og og og... NEI!

Avlys heller den (sikkert Russland) turen din og kom å besøk meg og Lopke i Vikedal du heller.. mye bedre..
Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  00:39:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
www.vikafestivalen.no en av dagene

Onkelen til kjæresten har starta hele driten, så siden jeg og Mathias sitter barnevakt torsdag og lørdag, så får vi en guidet tur på festivalplassen + treffe folk inne i VIP-teltet (Kaizers )

-Marte Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 03/07/2006 :  01:11:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Madrugada!!

ha ha... om jeg hadde et ønske om å få grå hår før tid så kunne jeg prøvd på noe slikt, bare for at du kjære Renate skulle komme..

men etter et års arbeid med booking av diverse artister, forhandlinger om pris, kontraktere og raidere og overnatting og transport og rare managere og møter og lite tid og masse arbeid og høye telefonregninger og stress og tårer og og og... NEI!

Avlys heller den (sikkert Russland) turen din og kom å besøk meg og Lopke i Vikedal du heller.. mye bedre..

Opprinnelig postet av Lopke

Hvordan gjettet du....?

Nå som jeg endelig har fått ordnet visumsøknadene - på tross av ei pottesur hormonella av ei dame som tydligvis gjorde alt som var i hennes makt for å hindre nordmenn i å få visum til Russland. Hun og ei dame som voktet bommen på grensen den gangen jeg satt 9
timer i kø for å passere, hadde definitivt hatt mye å snakke sammen om. Kanskje de er i slekt eller noe? Uansett, det tok litt over to timer å få levert, hvorav 1 t. og 40 min var ren kø-ståing. Frk. Horomonella var effektiv, det skal hun ha. For hun sendte ca én fjerdedel hjem uten å få levert søknadene sine av diverse tåpelige grunner, som at stemplene ikke var tydlige nok, bildet var stiftet fast - ikke limt til papiret slik det nå skal være (nye regler - igjen!), osv. Man kan jo få nervesammenbrudd
av mindre!
Vel, passene er nå uansett levert, bildene limt fast og garantijnoe pismo (garantibrev!!) grundig sjekket. Så får vi se om vi får visum også..
*blåse ut*

Vel.. Uansett. Etter alt dette #&"€# tøvet tror jeg neppe at jeg avlyser. Så får heller Madrugada vente.. Hvis ikke de vil bli med meg til Russland, da;-)
Selv om det hadde vært veldig, veldig, veldig hyggelig å kommet til Vikedal og hilst på Marianne og frk. ut de Finnen, og hørt på Madrugada, og opplevd vestlandet, og, og, og... Ja du vet....

Renate
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.26 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.