hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - westerngrønnskolling, men nysgjerrig
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Westernridning
 westerngrønnskolling, men nysgjerrig
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Shilamon

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  13:09:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideShilamon  Svar med kopi av melding
Jeg er en jente på cicum 20 år som i flere år har drevet med gangartsridning. Men for min del har det nå blitt vel høyt fokus på bitt og høye kneløft så jeg har lys til å prøve noe nytt. HAr drevet litt med NH, arbeid med hestene og turridning er vel igrunn det jeg trives best med. Liker å jobbe med hester, utrolig til resultater du kan få hvis du viser deg tilliten verdig.

Og nettopp dette her med kontakt og arbeid med hesten har gjort meg nysgjerrig på westernridningen, foket her virker litt mer i kontakt med hesten og naturen:)

Er det noen av dere mer rutinerte westernfarere som har noen tips om hvor jeg skal gå for å begynne med westernridning? Hvordan starte? Hva er hva inenn sporten? osv?

Det som er gjort er gjort og kan ikke gjøres noe med. Annet enn å gjøre det til lærdom.

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  14:20:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Anbefaler en titt innom www.wran.no og en sjekk av listen over klubber.
Går du på nettsiden til min klubb www.hewr.org kan du finne en oversikt med beskrivelse av de forskjellige grenene.

Mvh Line.
Gå til toppen av siden

Shilamon

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  01:09:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideShilamon  Svar med kopi av melding
takker:)
Da har jeg et sted å begynne... men finens det noen "westernskoler" i norge, elelr må man ha en hest å så få hjelp derifra?

Det som er gjort er gjort og kan ikke gjøres noe med. Annet enn å gjøre det til lærdom. Gå til toppen av siden

Marianne S

» VIP

Skrevet - 10/07/2006 :  17:51:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du må vel ikke ha egen hest, kanskje du kan få låne en hest av en i klubben og kanskje finnes det en instruktør også.
Men du må nesten finne ut hvor i geografien nærmeste klubb holder til og begynne der.
Gå til toppen av siden

-Silver

» VIP

Skrevet - 02/08/2006 :  18:25:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-Silver  Svar med kopi av melding
RainCityRiders har westernridekurs i Bergen. Se www.rcr.no
Let freedom ride... Gå til toppen av siden

Shilamon

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  23:17:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideShilamon  Svar med kopi av melding
hei hei og takk for gode råd til nå... flytter til evenstad på søndag, så da blir det klubben til cowgirlchris som er nærmest da... tipper jeg..
Det som er gjort er gjort og kan ikke gjøres noe med. Annet enn å gjøre det til lærdom. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.53 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.