hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Avbetaling
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Hestekjøp
 Avbetaling
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

TORHILD

» VIP

Skrevet - 28/06/2006 :  01:20:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fant en annonse et annet sted på nettet hvor det stod:

jeg er ei jente på 22 år som har 17 års erfaring me hest,ønsker helst kaldblods eller varmblods!og må helst være en vallak!!jeg kan tilby et godt og varig hjem,me mye kos,stell og kjærlighet,fine turer i skog og mark og ikke minst på den laaaaange flotte stranda vår=)jeg ønsker hesten på avbetaling (vist ikke så IKKE ta kontakt)og du må selv frakte hesten hit da jeg vil møte deg å ha kontakt=)og fordi jeg ikke har sertifikat til henger eller ikke har noen som kan hente!(vist du ikke kan komme me den selv så IKKE ta kontakt)så vist du vil hesten skal komme til et suuuupert hjem så ta kontakt snarest=)

Hadde DU solgt hesten din på avbetaling? Hadde DU vurdert en slik annonse eller hoppet gallant over den?
Hadde DU bedt om å få kjøpe en hest på avbetaling?

lino

» VIP

Skrevet - 28/06/2006 :  01:31:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Hadde ikke tatt kontakt med vedkommende nei, først og fremst pga avbetalingsgreiene hennes, men også pga det dårlige språket i annonsen. Jeg har litt fordommer mot folk som ikke kan skrive.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  01:33:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding
Nei å nei så useriøst dette hørtes ut. Kunne aldri tenkt meg å solgt hesten min på avbetaling. Å ville heller aldri vurdert noen som skriver en sånn annonnse. Syns faktisk den va ganske så frekk og freidig. Min mening i allefall. Huff
Helene og gullan

Det går fort å miste noe kjært, selv om det du har kjært er det du passer best på....

Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  01:37:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Hadde styrt langt unna den personen der ja. Useriøs og frekk.

Gå til toppen av siden

Norm Rigel

» VIP

Skrevet - 28/06/2006 :  08:12:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei jeg hadde ikke solgt hesten på avbetaling. Men noen selger travhester på innkjørt. Dvs at prisen er feks 30 000. Og da skal selger ha de 30 000 tusen som hesten kjører inn. Noen betaler også halve summen, og resten på innkjørt.
Ingen ting er ikke så galt at det ikke er godt for noe:)

Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 28/06/2006 :  08:30:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har fått fulgt litt med på "nært hold" på avbetalingsløsninger som ikke har fungert - så NEI - hadde aldri solgt en hest på avbetaling.

Ville ikke kjøpt hest på avbetaling heller. Det er dyrt nok med de løpende utgiftene på en hest om man ikke skulle måtte betale avdrag på den i tillegg.
Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  09:15:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Jeg er veldig enig med Lino. Folk som ikke kan skrive skikkelig, styrer jeg unna. *sær*

Jeg kjøper Stina på avbetaling. (2 avdrag) Funker helt fint. Hun er ferdig betalt i løpet av denne uken.
Men så kjenner vi jo hverandre, jeg og hun jeg kjøpte henne av, så da blir det kanskje noe annet.

Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

Irene A

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  11:35:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIrene A  Svar med kopi av melding
Jeg hadde styrt unna annonsen pga språket. Ville uansett aldri solgt en hest på avbetaling. Syns da heller at kjøper kan spare til hun har nok til å betale kontant. Eller ha hest på fôr.
Blogg: http://www.hest.no/blogg/?bid=643 Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  11:59:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg ville hoppet rett over denne annonsen. Den virker useriøs og personen virker ikke voksen i mine øyne. Dessuten ville jeg aldri solgt hesten min på avbetaling og personen hadde vært nødt til å komme til meg for å treffe hesten og prøve den. Da ville jeg sett om hun hadde egnet seg. Så nei, denne personen ville jeg ikke solgt hest til!
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.