hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Snikksnakk.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Snikksnakk.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 65

Bustetrollet

Skrevet - 01/07/2006 :  12:35:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har brukt det i..øhm.. 3-4 år. Ikke noe kan slå det programmet, det er jo fantastisk

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 01/07/2006 :  19:58:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Da er jeg ferdig på jobb. Jeg er overlykkelig fordi Portugal gikk videre, og gleder meg til å se Frankrike - Brasil senere. Nå skal jeg spise pizza *Veldig nyttig innlegg*
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 01/07/2006 :  20:28:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg føler meg råtten akkurat nå.
Skulle rydde i det rommet vi skal ha høyet. I taket var det 5 reir, svalene bruke å være der om våren, å drite på salen og dekkenet mitt. I det ene hjørnet var det en lang stokk. Tok den og reiv ned 4 av reirene, for jeg ville ikke risikere å få alt høyet ned-bæsja av fugl.
Rørte i det 5. reiret, det falt ned, og i det lå det 6 fugle-unger. "Nææææææi" - tenkte jeg. Ble kjempe deppa og bare ut fuglene på en spade. La de til i gresset.

HVA SKAL JEG GJØRE?

Skal jeg grave mark og fòre de? Ta livet av de? Eller bare la de ligge å håpe på at fugle-mora finner de?

Stakkars fugle-mor da

DREP MEG

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 01/07/2006 :  21:08:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Fuglemora finner de nok igjen, men før det kan det hende de blir tatt av rovdyr. Uansett vil nok ikke fuglemora ha dem om du har vært borti dem.

Bustetrollet

Skrevet - 01/07/2006 :  21:10:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har heldigvis ikke rørt de med fingrene. Men med en spade..

Får sikkert ikke sove i natte pga. de stakkars fuglene.

Jeg trodde jo de var ferdig med å fø fugler for lengst.

Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 01/07/2006 :  22:55:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei Frankrike! De spilte super bra!

Brasil ga ikke alt før i siste sekund, og det var forseint! Synd-for-dem....

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 01/07/2006 :  23:08:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jammen ble det VM bombe gitt. Franrike - Brasil: 1-0. Hiiihi Franrike var definitivt best!

Bustetrollet

Skrevet - 02/07/2006 :  00:48:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fotballidioter er ikke som andre idioter!

Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  00:58:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
I dag har jeg sett 2 fotballkamper! Set ca 10 tilsammen i hele mitt liv..

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  08:03:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Æsj, nå som mix er nede får man ikke redigert skrivefeilene sine i innleggene heller.. Irriterer meg noe veldig over feilene mine..

Jaja. Reiser på jobb kl. halv 10, jobber til 15.30. Tralla-la.

Bustetrollet

Skrevet - 02/07/2006 :  14:04:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
http://www.youtube.com/watch?v=10F4zbafaHo

Noe for oss?

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  15:43:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Ai, det der må prøves Kristine :D

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  17:59:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
I dag har jeg ridd på barbak tur med blondetanga. Ouch, ikke behagelig. Og lille ponnien som liker så godt å trave også. Gjett om Eva klamra seg fast i manen og sa au au :P Men galoppen var herlig :)

Også ble jeg god og våt i skoene, for vi ble så varme at vi måtte en tur på stranden. Plaske plaske.

Deilig med skikkelig sommervær!!! Sol, hurra!

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  19:20:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg føler meg råtten akkurat nå.
Skulle rydde i det rommet vi skal ha høyet. I taket var det 5 reir, svalene bruke å være der om våren, å drite på salen og dekkenet mitt. I det ene hjørnet var det en lang stokk. Tok den og reiv ned 4 av reirene, for jeg ville ikke risikere å få alt høyet ned-bæsja av fugl.
Rørte i det 5. reiret, det falt ned, og i det lå det 6 fugle-unger. "Nææææææi" - tenkte jeg. Ble kjempe deppa og bare ut fuglene på en spade. La de til i gresset.

HVA SKAL JEG GJØRE?

Skal jeg grave mark og fòre de? Ta livet av de? Eller bare la de ligge å håpe på at fugle-mora finner de?

Stakkars fugle-mor da

DREP MEG

Opprinnelig postet av Bustetrollet

Se heller om du kan finne noensteder med ly og tak over litt høyt over bakken hvor du kan sette reiret? Du må foresten ikke finne på å gi dem mark, det er ikke bra for dem. Fuglene gjenkjenner lyden fra ungene, så hvis du setter dem litt i nærheten vil hun antagligvis finne dem igjen. Men du bør ikke ta for mye på reiret, det kan lage "fremmedlukt".. (been there done that i din situasjon tidligere for å si det sånn, men her har det gått bra!) :)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  20:35:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Heijheij! Jeg fikk panikk i går og idag tidlig, kom meg ikke inn på hestemarked jo! Men endelig gikk d Inne er det 33 grader og jeg holder på å smelte vekk, pluss er veldig dårlig, fyll igår.. Snart er det søndagsfilm på TV3, prinsesse på prøve, den er RÅ
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden
Side: av 65 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.