hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Snikksnakk.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Snikksnakk.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 65

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 01/07/2006 :  00:01:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ja, altfor-stille.. MØØ..

Jeg er stille. For jeg leker meg med et bilderedigeringsprogram *hih* HEHE

Opprinnelig postet av Bustetrollet

MØØ til deg og Nå skal jeg være her resten av kvelden, så skal prøve å gjøre det litt mindre stille Men du! Hvilket bilderedigeringsprogram?

http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 01/07/2006 :  00:09:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg bruker et som heter PhotoFiltre <4

Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 01/07/2006 :  00:09:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Puh! Godt å se det er andre som fortsatt er våkne her:D
Burde egentlig legge meg, skal på jobb i morra. Men what the heck, det driter jeg i :p
Må vaske jobb-antrekket mitt før ejg legger meg og. Usjameien.
Stinker mat og oppvask :/ Jobber på kafè og står meg hue i oppvaskmaskina halve dagen:p

Dere har gjort i dag da?

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 01/07/2006 :  00:59:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke gjort noe spesielt i dag gitt.

Ble bråvekt kl halv 9, da jeg måtte hoppe i klærne for ei kvige hadde hatt seg ut av innheininga si. Husker nesten ikke at jeg var ute en gang. Var jo så trøtt..

Ellers har jeg:

Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 01/07/2006 :  01:15:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Idag ridde jeg på tur med en venninne, ridde Hellegutt Dødskult Så har jeg vært i sentrum en tur, kjøpt miniskjørt, en t-skjorte og lighter, så var jeg hjemme og pakka for skal bo hos min søster den neste uken, så har jeg vært her hjemme og vasa

Bustetrollet: Hvordan fungerer det da? jeg skjønner nemlig ikke sånt jeg.. *littegranne flau*

Bustetrollet

Skrevet - 01/07/2006 :  01:17:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Bustetrollet: Hvordan fungerer det da? jeg skjønner nemlig ikke sånt jeg.. *littegranne flau*

Opprinnelig postet av Kristine!!

Fungerer på et vis, hehe.
Det er ganske enkelt. Det er det eneste programet jeg forstår noe av.
Du kan jo bare laste det ned og trykk i vei, så finner du sikkert ut noe. Man lærer av å prøve og feile.

Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 01/07/2006 :  01:23:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Takketakk Det kunne jeg jo egentlig skjønt selv... Får klage på at det er liitt sent Link der jeg kan laste ned, har du det kanskje?

Bustetrollet

Skrevet - 01/07/2006 :  01:29:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her har du norsk "bruksanvisning".

Last ned her

Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 01/07/2006 :  01:35:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
klarte å laste ned! men forstår ikke en DRITT:P Så bra du gidde meg den bruksanvisningen:P nå skjønner jeg kanskje litt:P

Bustetrollet

Skrevet - 01/07/2006 :  01:40:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du får bare spørre om det er noe vetdu

Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 01/07/2006 :  01:41:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
nei nå stikker jeg ut en tur, skal være med en kompis! snakkes senere;D

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 01/07/2006 :  06:11:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
marias dagbok for øyeblikket:ahh,våknet for en stund siden jeg.thihi,sovnet visst fra skrik jeg<:/skal vel ut å kose med hesta snart.de er jo så dossinne når de ligger opp på hverandre omtrent.i går så flytta vi hesta fra den ene havninga til den andre,så fikk begge hesta tube-ormekur.noe sigyn ikke har spist på noen år,å første gang rubin fikk.null problem på noen.til info så pleier vi å bruke pulverkur,så folk ikke tror at de aldri får..i dag skal jeg hente de nye leggchapsa mine(les støvelskaft)gleder meg til å ta dem i bruk.endelig funnet noe som jeg kan starte med og som passer,ikke dårlig:)bakt kake har jeg oxo:))skal på kjøpesenteret med mamma i dag,enda vi var der på torsdag og shoppa;)sovet to netter på rad,men våknet alt for tidlig begge gangene pega mareritt:(
*minne meg selv om å kjøpe vita.bloc i dag*hva skal neste person inne her,tilbringe helgen med å gjøre da?

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 01/07/2006 :  06:35:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
hejhejhalå. nåå skal jeg snart legge meg:P Fått skikkelig dilla på tetris, det er gale:P så nå skal jeg sove, men først spise noe:) natta!

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 01/07/2006 :  07:51:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
natta kris10ne:)
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 01/07/2006 :  09:33:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
PhotoFiltre er råbra, har brukt det over et halvt år nå :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden
Side: av 65 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.47 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.