hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Snikksnakk.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Snikksnakk.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 65

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  09:55:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
tror ikke jeg tåler å være alene hjemme!!herregud,har sitti her siden foreldra mine stakk å jobba,å sunget!begynner å bli litt hes ja....mamma sier at jeg må tilbringe mere tid ute blandt folk,hvis ikke blir jeg bare sånn en einstøing...hva er så galt å trives i sitt eget selskap da??så er det så mye folk som har svikta meg i det siste,så er bare redd dem skal si no dritt,så blir jeg bare skikkelig fucka i hodet igjen....uff da,bea.digg å tørke møkk:))tror dere jeg skvatt i ste el?er jo litt loka,da jeg begynner å bli litt trett.så kommer jeg ut på verandaen,for jeg skulle se om bassenget var fullt.så trodde jeg sku dævva,for der så jeg to "folk"henge på verandaen..phu,så var det bare våtdraktene som pappa hadde hengt opp til tørk.begynte å tenke skikkelig på skrik.den går i morgen foresten:)så plutselig så dunker det i vinduet,å jeg skvetter tilså var det bare den ene katta..thihi!!
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  10:58:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
nå sitter jeg da å snakker med meg selv igjen da,men en ting jeg lurte på..hvor finner man sånne som dere i levende live?gir opp resten av befolkningen serru:/
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  13:02:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
Det er fordi vi alltid sitter forran pc'en=D
Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  13:09:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
ja, vi er som ulven, sære og utrydningstruet som som sjelden kommer når man roper på dem=D
www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 29/06/2006 :  14:03:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
MARTE? KLIPTE DU SELV?????? Er du gal, menneske. Ha deg til frisøren. hehe..

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  14:47:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
*Kose seg i sola sammen med voffsen*

Edit for å si at nå skal vi snart begynne å bygge stall! Vi skal rive et gammelt tregulv og støpe betonggulv isteden, før vi skal isolere veggene litt :) Gleeeder meg!

www.hestene.no
Redigert av - Mari^_^ den 29/06/2006 15:40:33 Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  15:42:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
MARTE? KLIPTE DU SELV?????? Er du gal, menneske. Ha deg til frisøren. hehe..

Opprinnelig postet av Bustetrollet

Høyresia ble jo bra da.. Bestevenninna mi klipte luggen første gangen:P Ble jo bra da, men så ble den litt for lang, og hun flytta langt bort forrige lørdag :\ Og jeg får ikke frisørtime før i slutten av måneden og det er lenge til da! Skal jo til Umeå i mellomtida:P

-Marte Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 29/06/2006 :  16:06:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
At du tør, Marte

Flere som skal bygge noe for hesten ja, Mari.
Skal det vi og. Et slags skur, helt tett, med først og fremst sand som gulv, men også en "sovekasse" med halm

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  16:43:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hyyyl, katta mi har bajsa inne

Opprinnelig postet av Bea

ahahaha :D

Nå skal jeg og mamma ut og gå tur med bikkjene! Les; Mamma skal gå tur med hunden til naboen, jeg skal gå tur med Spot! grvaff!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  16:53:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
At du tør, Marte

Tsh, vokser jo ut igjen... :D Men det ble bedre etter litt styling og slikt =)

Edit pga at jeg ikke rakk å skrive noe før jeg trykket enter......

-Marte
Redigert av - *littledevil den 29/06/2006 16:56:43 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  16:57:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Skal det vi og. Et slags skur, helt tett, med først og fremst sand som gulv, men også en "sovekasse" med halm

Så koselig da!

Vi skal sette opp en slags levegg i stallen, slik at de har boksene bak den veggen. Dermed skal døra stå oppe hele tiden, og hestene kan tusle ut og inn som de vil :)

www.hestene.no Gå til toppen av siden

jameho

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  18:32:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Flere som er uhelbredelige natterangler her ser jeg. ;)
Satt oppe lenge i natt jeg også, for jeg trodde katten skulle føde. Proppen gikk ved 11 tiden i går, så jeg var nær henne og ventet hele dagen. Ringte til slutt dyrlegen fordi jeg ble bekymret. Hun hadde jo verken melk eller veer, så jeg fryktet det var en død unge som sperret. Dyrlegen beroliget meg med at det kunne ta fra 1 til 7 dager fra proppen har gått til ungene kommer. Det har jeg aldri opplevd før.. Har tatt imot mange kull, men ingen har forløpt som det her.
Nå sitter jeg med den ene hånden på magen hennes og kjenner det kravler der inne. Er spent på hvor mange det blir, og hvordan de vil se ut. Blir det ikke fler enn to beholder vi de selv. Trenger noen flere stallkatter. :)
Maja er ihvertfall frisk og fin, Maler og koser seg. Vakre lille jenta mi det..

Hjemmeside: http://www.freewebs.com/kajaroma/
http:/www.freewebs.com/lardalhesteforening/
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 29/06/2006 :  19:26:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Så koselig da!

Vi skal sette opp en slags levegg i stallen, slik at de har boksene bak den veggen. Dermed skal døra stå oppe hele tiden, og hestene kan tusle ut og inn som de vil :)

Opprinnelig postet av Mari^_^

Åh, det er alltid kos å vise hestene noe nytt. Ser jo at de blir glad.

Og jeg har vært ute å kjørt i dag. Først så bråka vi med vogna og "lekte" med den. Så stillte vi henne til og trilla på vogna bakfra. Ei venninne av meg. Så stod hun der, vi slapp ned armene, løfta de opp, dengte de ned og bråka skikkelig. Ettersom alt gikk bra, så satte vipå vogna, hoppa opp i vogna, men hesten sto der stø. Så vi måtte smatte to ganger for å få henne til å gå. Alt var bare helt perfekt<3
Stod der som et esel når vi plokka av henne og. Jeg måå sende melding til eiern

Bilde:

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  19:29:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
I dag har jeg og Spot tatt årets første lille bad! Pånnisen gikk mer frivillig uti enn meg! Fælt som han styrte nedi dammen, gikk og tråkka og tråkka rundt.. og jeg som ikke engang hadde på meg sko! Under at jeg slapp unna med noen blåe tær ;)!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  19:29:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Så moro! Har hun ikke blitt kjørt med før?
www.hestene.no Gå til toppen av siden
Side: av 65 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.58 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.