hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Snikksnakk.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Snikksnakk.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 65

Bustetrollet

Skrevet - 28/06/2006 :  23:34:53  Vis profil  Svar med kopi av melding

Oi, nå kom jeg på noe.
Jeg kan ikke snu tilbake døgnet jeg. For om ikke så alt for lenge er det fest, Åge Aleksandersen. Plattdans. Og da blir jeg jo ikke så trøtt den natta. For jeg bruker å være like trøtt hver fest. Og det er kjedlig!

Har hatt en fin dag i dag jeg gitt. I alle fall på hestefronten.
Prøvde arbeidssela til Rosita på Vilja. Og den passet. Så nå må jeg dra frem vogna og tørtrene litt, først alt fra bakken, så skal jeg prøve å spenne henne for. DET kan bli interessant. Eieren er på ferie, så for ingen hjelp fra den kanten. Så han får sikkert sjokk når han kommer hjem. Jeg har liksom bare arbeidskjørt hoppa hans. Hun blir jo sikkert den muskelbomsen og travdronninga <3
Kan jo legge ved et bilde av arbeidshesten min <3

Tømmekjørte litt, bare for å se hvordan hun var. Helt super.
Så gikk Rosita etter i bare grima. Så søtt.

De har blitt litt sånn tuppen og lillemor de to.

Så red jeg dressur(!) med Rosita. Alt gikk strålende til mine øyne møtte [url=“http://i13.photobucket.com/albums/a277/krastine/IMG_2835.jpg”]denne[/url](ikke for sarte sjeler). Så jeg satte nesa hjemover etter det synet gitt.

Ellers har jeg noen gressbilder

Redigert av - Bustetrollet den 28/06/2006 23:41:28 Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  23:45:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Hva er det forno på bilde?! Stakkars
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  00:01:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hva er det forno på bilde?! Stakkars

Opprinnelig postet av Gnyr2

Hva som er stakkars?

I natt skal jeg også være lenge oppe, for i morgen (eller i dag blir det vel..) har Mari FRII!!

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  00:53:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
rart hvordan det alltid er mest aktivitet på mixen klokka ett om natta! (for en gangs skyld er jeg her også nemlig)
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  01:04:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding
Tja, alle er vel døgnvill for tiden;) I allefall jeg. Kjenner jeg blir lysvåken når klokken nærmer seg 24.00 Pussi d der. Hihi..
Helene og gullan

Det går fort å miste noe kjært, selv om det du har kjært er det du passer best på....

Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  01:11:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
klarer ikke å sovne før seks jeg,men nå skal jeg prøve å være oppe til nestte kveld.sånn at jeg får fiksa døgnrytmen igjen...men hestene er i hvert fall våkne.de løper,så pappa tror de skal rive ned hele huset!klopptiklopp!
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  01:21:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
så sitter jeg å taster med meg selv igjen da..må bare klage litt,for videospillern er litt klikk.disse nymotens greiene altså!
Gå til toppen av siden

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  01:25:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding
Du er ikke alene næi. Lurer på hva jeg ska foreta meg. Sitter å ser på min stakkars syke hest som går i ring her nede fordi han kjeder seg så fælt. Får ikke ta han på beite til de andre før han blir frisk:(
Helene og gullan

Det går fort å miste noe kjært, selv om det du har kjært er det du passer best på....

Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  01:57:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
hmmm,kjeder meg eg...Lite å gjøre på når hestene ikke er rett utenfor huset lenger:-/
Men får vel legge meg snart,skal på travbanen i måren å se på at brødrene til hesten min skal gå løp,Royal Atlantic og Royal Red Sea;-)

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  02:36:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
taster inn bare for å se om folk er våkne jeg..nå har jeg sett både hesteviskern og titanic:))
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 29/06/2006 :  04:59:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Nå er jeg våken!
Hvor er alle sammen.
Var nesten sovna, så kom kusina mi hoppende opp i senga mi (grr må begynne å låse verandadøra)
Hun hadde visst nachspiel, men hun ville ikke ha det. Så hun gikk fra dem og kom ned til meg..
Så nå sitter jeg her lys våken da...

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  05:06:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Kristine/bustetrollet: Genial fokusering på det siste bildet :D Vilja var kjempeflott!

Også må jeg spørre deg... Hvor i h****** er du?! Jeg er ganske ensom på msn nå.. trenger trøst... Jeg klipte pannluggen min, og det gikk ikke bra... Høyresia gikk fint (har sideskill på venstresia av hodet), men da jeg skulle ta den lille biten på venstresia så.. gikk det galt.. Er alt for trøtt for å klippe hår nå..

Uansett, dne lille biten ser ut som at den tilhører en eller annen person med bollesveis :\ fisj...

Og hvis jeg ser sur ut, så... ja, jeg er sur! jeg er dritforbanna! J**** dritpannelugg!

-Marte Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  06:27:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
synes det ble kult jeg:))har snart lest ut boka unghester og skrevet referat.mamma og pappa reiser på jobben nå,så da har jeg tenkt å leke karaoke:)har største forsterken:)))
skal prøve å ikke knuse mammas krystallglass meg kråkestemma mi.blir så fin og hes etter en natt uten søvn;)

Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 29/06/2006 :  07:16:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Hehe, du får legge ut et opptak
Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  07:33:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Hyyyl, katta mi har bajsa inne

Gå til toppen av siden
Side: av 65 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.