hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Snikksnakk.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Snikksnakk.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 65

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  04:13:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Åh, jeg blir gaal. Har ikke nappet øyenbrynene på lenge. Så idag var det på tide. FOR ET ARBEID. Blir helt svett jeg.

Opprinnelig postet av Bustetrollet

hahaha Jammen det ER jo et slit! Tar lang tid og det er slitsomt.. Bruker å få mamma til å gjøre det..:P

-Marte Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  07:07:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Åh, jeg blir gaal. Har ikke nappet øyenbrynene på lenge. Så idag var det på tide. FOR ET ARBEID. Blir helt svett jeg.

ugh,hun som gjør det på meg er i det store sol-land om dagen:/

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  07:07:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
noen som har en oppskrift??
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  07:43:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Stevne i dag. Drar snart. Gleder meg
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Itago

» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  13:42:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har hatt en skrekk opplevelse i natt med en gal grevling som sprang mot meg og vennina mi:O Kjempeskummelt! Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  16:13:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Har vært på stevne. Angrer på at jeg trakk meg fra 1m. Gikk kjempebra i 80 Har aldri hatt en så god runde!
<3Roxanne<3
Gå til toppen av siden

Itago

» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  16:14:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er sulten:\ Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  16:16:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Jeg er kvalm og derfor ikke sulten...

Itago

» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  16:57:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er kjempe sulten nå...Kom faktisk fram til att jeg ikke har spist siden frokosten kl10.00 :( Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 12/08/2006 :  17:44:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kom akurat hjem. Trøtt, skitten og vondt i kneet. Red hesten litt etter stevnet i dag, og han gikk helt suuupert!:D Satte seg skikkelig på bakparten i galopp og gikk mykt og fint i trav. Øvde mye på kort trav, så han løftet bena mer. Tror jeg skal prøve å få ridd før stevnet i morgen, for det kommer sikkert til å ta evigheter i morgen.. Lange baner..
Men ja :D kjempefornøyd med dressuren hans nå... Skal dra til en stall 5 min unna på tirsdag (Kolnes) og få instruksjon av dressurtreneren til mamma. :D gleder meg.

Også måtte jeg bare hoppe et av de små oppvarmingshinderne som stod der. ;)

Nå må jeg ta meg en dysj! xD

- Kathrine & ECL-Ranissimo<3
Redigert av - MonCherie den 12/08/2006 17:45:25 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 12/08/2006 :  18:03:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

hahaha Jammen det ER jo et slit! Tar lang tid og det er slitsomt.. Bruker å få mamma til å gjøre det..:P

Opprinnelig postet av *littledevil

Heldigris, hehe..

Mendu, sjer du har hjemmeside. IKKE oppdatert på læng?

Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  18:39:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av *littledevil

Heldigris, hehe..

Mendu, sjer du har hjemmeside. IKKE oppdatert på læng?

*hater å lage hjemmesider og holde de oppdatert*

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  18:41:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kom akurat hjem. Trøtt, skitten og vondt i kneet. Red hesten litt etter stevnet i dag, og han gikk helt suuupert!:D Satte seg skikkelig på bakparten i galopp og gikk mykt og fint i trav. Øvde mye på kort trav, så han løftet bena mer. Tror jeg skal prøve å få ridd før stevnet i morgen, for det kommer sikkert til å ta evigheter i morgen.. Lange baner..
Men ja :D kjempefornøyd med dressuren hans nå... Skal dra til en stall 5 min unna på tirsdag (Kolnes) og få instruksjon av dressurtreneren til mamma. :D gleder meg.

Opprinnelig postet av MonCherie

Tor jeg så deg Da jeg gikk rundt med Roxanne da hun var ute av hengeren. Jeg med den høøøye hestepasseren min Så iallefall Svalgårds-Cheri. Du startet ikke så lenge før meg faktisk Fikk dessverre ikke tatt bilder. Får det første satt jeg jo oppå hesten og får den andre glemte pappa kamera (irriterende nåk!) Men hørte klikk klikk klikk da jeg red så tror de knipset noen bilder av meg. MonCherie har vært ringt og sagt at de skal ta ekstra bilder av meg tenker jeg

<3Roxanne<3
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  18:41:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av MonCherie

Tor jeg så deg Da jeg gikk rundt med Roxanne da hun var ute av hengeren. Jeg med den høøøye hestepasseren min Så iallefall Svalgårds-Cheri. Du startet ikke så lenge før meg faktisk Fikk dessverre ikke tatt bilder. Får det første satt jeg jo oppå hesten og får den andre glemte pappa kamera (irriterende nåk!) Men hørte klikk klikk klikk da jeg red så tror de knipset noen bilder av meg. MonCherie har vært ringt og sagt at de skal ta ekstra bilder av meg tenker jeg

<3Roxanne<3
Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 12/08/2006 :  18:56:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
^hehe, jeg startet ikke da.. Har ikke hatt noe trening, + han har ikke kondis etter beite.. Du kan få kjøpt bildene i kiosken, det sitter en dame der med bærbar PC. Lykke til i morgen, dere var forresten kjempeflinke i dag =)
- Kathrine & ECL-Ranissimo<3 Gå til toppen av siden
Side: av 65 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.5 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.