hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Snikksnakk.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Snikksnakk.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 65

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  12:36:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
JEG har bada i dag!! Årets første bad i Norge i havet ;) Var ganske kaldt til å begynne med, men så ble det jo ganske varmt etterhvert.. =)

Opprinnelig postet av *littledevil

Årets første bad??!?! Jeg bada for leeeeenge siden! Men så er det veldig varmt her da...

http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 10/08/2006 :  12:47:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Samma her! Har badet masse i år. Eller masse og masse, en del hvertfall :P

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

jossa
» VIP

Skrevet - 10/08/2006 :  13:44:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har også bada en god del i år.. Måtte jo det når det har vært såå varmt. Men nå begynner høsten å komme merker jeg. *grueseg* Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  14:05:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Nei, Iza Girl. Hun er så rå!

Opprinnelig postet av MonCherie

Hihi Er det ikke Anna eller noe sånnt som eier henne? Hun som eide Amigo før? Han gikk i rideskolen på Rennesøy. Ble skikkelig glad i den ponnien!

Opprinnelig postet av Roxy_Gulle

Riktig, riktig. :P

Amigo, den der pintofarget ponnien? Den vet jeg hvem er, hadde så lyst å begynne å stelle den da jeg var på Rennesøy (hos Marianne og Vibeke, da de drev det)... Elskte den ponnien! Husker han tråkka meg skikkelig på tærne en gang:p
hehe, og Iza er gammel venninne av Cheri vel, stod jo på nesten samme sted de før:p hehe!
Roxy_Gulle: Driver de foressten rideskole på Rennesøy enda, der Kroken gård var? Lenge siden sist jeg var der....

Opprinnelig postet av Svalgårds-Cheri

Det er ikke den;) Det er en liten fuksfarget ponni. Nei Vibeke og Marianne har sluttet. De flyttet vel over til Riska på hundvåg tror jeg, også ble de vel anmeldt får dyreplageri. Så tok Elisabeth Øye over, men hun flyttet jo over på Mosterøy. Nå drev Stine Jørgensen i år, men hun skal slutte så det ligger får salg. Men hva er passordet på hjemmesida de!

<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  03:16:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Nei, Iza Girl. Hun er så rå!

Hihi Er det ikke Anna eller noe sånnt som eier henne? Hun som eide Amigo før? Han gikk i rideskolen på Rennesøy. Ble skikkelig glad i den ponnien!

Riktig, riktig. :P

Amigo, den der pintofarget ponnien? Den vet jeg hvem er, hadde så lyst å begynne å stelle den da jeg var på Rennesøy (hos Marianne og Vibeke, da de drev det)... Elskte den ponnien! Husker han tråkka meg skikkelig på tærne en gang:p
hehe, og Iza er gammel venninne av Cheri vel, stod jo på nesten samme sted de før:p hehe!
Roxy_Gulle: Driver de foressten rideskole på Rennesøy enda, der Kroken gård var? Lenge siden sist jeg var der....

Opprinnelig postet av Svalgårds-Cheri

Det er ikke den;) Det er en liten fuksfarget ponni. Nei Vibeke og Marianne har sluttet. De flyttet vel over til Riska på hundvåg tror jeg, også ble de vel anmeldt får dyreplageri. Så tok Elisabeth Øye over, men hun flyttet jo over på Mosterøy. Nå drev Stine Jørgensen i år, men hun skal slutte så det ligger får salg. Men hva er passordet på hjemmesida de!

Ja, vet at Marianne og Vibeke er på Riska nå (eller de har vel flyttet derfra og..), var på leir hos dem på Riska=) Anmeldt for dyreplageri Jeg som syns de virka så bra mot hestene og sånn... Sporer var jo fælt osv osv og vi lærte masse horsemanship for å behandle hestene bedre osv... hmmm, merkelig!
Vil helst ikke si passordet til siden min, for den er så veldig uferdig ser du;) har liksom slettet nesten alt, og alt er bare kaos. Men skal si fra når den er brukbar til å åpnes;) hehe...
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  12:39:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Huff.. Jeg har nesten nettopp stått opp, er dødstrøtt.....*Gjesp*
Snart er det til stallen og ri to hester, guud så jeg gleder meg:P
Nei huff... Satt oppe dødslenge igår, for jeg såg på filmen American Beauty, og jeg GREIN!:P Det er vel egentlig ikke en sippefilm, men tydeligvis var jeg litt sentimental;)

Tonje_

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  12:47:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Huff da..=P Nettop stått opp jeg og.. Må vel begynne og rydde, får besøk i dag=D Veninne av meg som skal være her i helga og hjelpe meg med Muddy, selv om det begynner og gå riktig veg=D
Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  12:50:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
kjempebra! Høres veldig bra ut +Muddy+

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 11/08/2006 :  13:28:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
ÆÆ. Må vente på at mamma skal komme hjem, for har kke nøkkel. Så kommer meg ikke noe sted :S Blæææ.

Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  14:07:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Nettopp hatt ridetime jeg Bare 30 min, hestene har hatt fri en mnd, og det merket man gooodt Men nå er de tilbake på beitet&spiser og koser seg=) Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  14:14:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
JEG har bada i dag!! Årets første bad i Norge i havet ;) Var ganske kaldt til å begynne med, men så ble det jo ganske varmt etterhvert.. =)

Opprinnelig postet av *littledevil

Årets første bad??!?! Jeg bada for leeeeenge siden! Men så er det veldig varmt her da...

Opprinnelig postet av JiviDream

i Norge ja:P Har bada litt i sverige og sånt da.. Har vært utrolig mye borte i sommer, og når jeg først var hjemme så var det dritvær .. ><

-Marte Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 11/08/2006 :  14:20:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Nå laster jeg ned Adobe *tralalalala*. Bente har alvorlige fritidsproblemer idag :P

Gå til toppen av siden

Itago

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  20:02:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå tenker jeg på att jeg datt av på sprang timen i dag:P hehe Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 11/08/2006 :  21:25:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Nå tenker jeg på att jeg datt av på sprang timen i dag:P hehe

Opprinnelig postet av -HelleogArmani-

Oi, åssen skjedde det?

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 11/08/2006 :  23:14:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Åh, jeg blir gaal. Har ikke nappet øyenbrynene på lenge. Så idag var det på tide. FOR ET ARBEID. Blir helt svett jeg.

Gå til toppen av siden
Side: av 65 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.45 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.