hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Snikksnakk.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Snikksnakk.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 65

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2006 :  20:40:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Gratulerer med nytt hår
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

min_nordlandshest_lucas

» VIP

Skrevet - 17/07/2006 :  20:48:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
tenkte at jeg kunne skrive her isteden for å legge inn en ny tråd.

jeg bare lurte på om d er flere enn meg som leter etter gamle tråder?

altså jeg er så glad i å svare, men så er d ikke alltid min inteligens streker nok til å svare på alt. så derfor blar jeg nedover på MIX'en og finner gamle tråder, som jeg kansje kan svare på, finner alltid noe som passer.
så lurte jeg på om d er fler som gjør d ?

også ser jeg at etter jeg har svart er d ofte fler som gjør d etter meg. så vi kan kansje holde trådene lenger (visst dere skjønner) visst vi innimellom blar litt nedover på siden(altså til side 2,3,4 osv...)
kansje dere syns dette er litt teit, men la gå.

jeg bare lurer jeg...
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2006 :  20:54:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Jeg gjør det hele tiden Men finner som oftest bare emner som det er komt svar på..

Mari^_^

Norway

Skrevet - 17/07/2006 :  21:32:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Åh, jeg har fri i morgen, heerlig!
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2006 :  21:47:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Har fri heeele sommerem jeg
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 17/07/2006 :  22:43:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

BUSTETROLLET! are you here??? I neeeed you! Hvor lang tid tok det for deg på home.no og begynne å lage sider? for hos meg, når jeg prøver å lage en side(sette navn på en ny side), så står det: Meg.html er ikke opprettet av hjemmesideeditoren, og kan derfor ikke redigeres med dette verktøyet.
Og jeg kommer ingen vei

Opprinnelig postet av Kristine!!

Yes baby..

prøv å skriv "index" i den ruta..

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2006 :  22:47:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Åh, jeg har fri i morgen, heerlig!

Opprinnelig postet av Mari^_^

Jeg også fri i morgen, + onsdag! Gjett om den tiden skal tilbringes med to firbeinte :) Langtur med Gina, og muligens løshopping med Spot!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2006 :  22:59:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Jeg har fri til 16 August

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2006 :  23:01:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
har fri til 22 august 5 uker...

Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2006 :  23:01:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

BUSTETROLLET! are you here??? I neeeed you! Hvor lang tid tok det for deg på home.no og begynne å lage sider? for hos meg, når jeg prøver å lage en side(sette navn på en ny side), så står det: Meg.html er ikke opprettet av hjemmesideeditoren, og kan derfor ikke redigeres med dette verktøyet.
Og jeg kommer ingen vei

Yes baby..

Opprinnelig postet av Bustetrollet

index.html er ikke opprettet av hjemmesideeditoren, og kan derfor ikke redigeres med dette verktøyet.

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2006 :  23:29:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
5 uker? huff, 5 uker til jeg skal tilbake til Bergen!
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2006 :  23:36:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
lite liv i kveld..... burde vel legge meg, skal bare trykke en gang til på aktiv knappen, og en gang tul, og...

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 17/07/2006 :  23:50:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Og jeg kommer ingen vei

Yes baby..

index.html er ikke opprettet av hjemmesideeditoren, og kan derfor ikke redigeres med dette verktøyet.

Hmm.. var borti det der jeg oog. Lurer på om jeg ventet noen dager eller noe sånt. Og home.no er ofte TREG om kveldene..

Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  13:50:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Og jeg kommer ingen vei

Yes baby..

Hmm.. var borti det der jeg oog. Lurer på om jeg ventet noen dager eller noe sånt. Og home.no er ofte TREG om kveldene..

Ja nå funket det på meg.. Men så funket det ikke..:P men men. prøve igjen en annen dag!

Tonje_

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  11:12:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Gjøre i dag da folkens..?
Jeg trødde skikkelig over på fredag, og fikk ikke sumlet meg til legen før i går.. Jeg fikk beskjed om at jeg hadde trødd kraftig over og måtte ta det rolig og gå med støttebandasje i 14 dager.. Og ikke noe ridning på minst ei uke:OOO
Ja, da blir det nok fri på Muddy, så han får nok bare gå på jorde og kose seg:D
men kipt:/ det er det, nå som han har begynt og komme skikkelig i form..

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden
Side: av 65 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.62 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.