hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Snikksnakk.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Snikksnakk.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 65

Bustetrollet

Skrevet - 17/07/2006 :  18:07:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nr 1!

Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2006 :  18:20:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Mai Gull er veldig fint Syns Vilja er fint også, så jeg er kanskje ikke så mye til hjelp
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2006 :  18:56:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Jeg prøvde hest idag Måtte bare få ut litt glede^^
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2006 :  19:03:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg prøvde hest idag Måtte bare få ut litt glede^^

Opprinnelig postet av Kristine!!

Spennende!
Hvordan gikk det? Var hesten fin? Fortell!

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2006 :  19:14:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
kopierer hva jeg skrev på ett annet forum her jeg
:

Idag var jeg da og prøvde hesten Eieren hentet meg&Anne-Lise(en venninne) på nesttun, så bar det til stallen Når vi kom sto Sakko Vinn(som hesten da heter) ute i luftegård, og når jeg skulle hente han så trengte jeg bare å rope på han så kom han^^ Sto bom i ro og nøt at jeg stelte han, og når jeg salte på var det ingen fakter Ridde ut med eieren og A-L i vogn på den andre hesten hennes. Ridde litt overalt, og han stakk med meg tre ganger der han pleier å fikk løpe! hehe, men det gikk nå bra Hoppet litt med han ute i luftegården, han er ikke ekspert men kan bli ett lite talent Så nåå.. Skal jeg mest sannsynlig få han i midten av august eller noe, når det har ordnet seg med penger og stallplass GLEDER MEG!!!!!! (og eieren var veldig fornøyd, og det var selfølgelig et stooort pluss)

Itago

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2006 :  19:23:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
I dag har jeg vært på feltrittstrening og stor kosa meg:D Første gang for både meg og hesten:D Etter økta skulle vi kjøle ned ned beina dems ved en sånn fin strand...Hesten min kasta seg uti og la seg på svømm:p jeg hadde ikke sjangs til å holde han igjenn:) Så sånn har min dag vært;) Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2006 :  19:31:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Næææh.. hehe^^ Ja jeg fikk vite at Sakko SKAL legge seg på svøm om han går uti, om ikke så kan du ikke gå utti, for han elsker å bade:P

Itago

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2006 :  19:35:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe kule hester vi har da!:P Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2006 :  19:43:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Kul hest du har, kul hest jeg virkelig håper jeg skal få

BUSTETROLLET! are you here??? I neeeed you! Hvor lang tid tok det for deg på home.no og begynne å lage sider? for hos meg, når jeg prøver å lage en side(sette navn på en ny side), så står det: Meg.html er ikke opprettet av hjemmesideeditoren, og kan derfor ikke redigeres med dette verktøyet.
Og jeg kommer ingen vei

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 17/07/2006 :  19:51:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Kjedelig dag i dag xD

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2006 :  20:05:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Ja, enig x]
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2006 :  20:11:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Gnyr2! HVORDAN KOM DU DEG VIDERE PÅ MOO.NO???? har spurt deg innpå hjemmesider og..:P

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 17/07/2006 :  20:16:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Hihi, bare 6 dager til jeg skal på rideleir! Eller egentlig er det ikke "bare", for jeg holder på å dø av kjedsomhet! Noen som vet om det går ann å dø av det?

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2006 :  20:20:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Hmm.. Går det an? Eller er det bare ett uttrykk?:P

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2006 :  20:34:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
i dag var jeg til frisøren og klipte meg...

håret har bestandig vært hellig for meg, men i dag fikk jeg et innfall om at det var på tide med noe nytt... så nå er halvparten av det lange blonde håret mitt borte... før nådde det til midt på ryggen, mens nå når det meg til skuldrene... gradert hele veien, og for første gang på 10-12 år har jeg lugg igjen...

litt uvant, og ikke minst skummelt... men jeg ble fornøyd:)

gøy med noe helt nytt:)

det var dagens snikksnakk fra meg;)

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden
Side: av 65 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.