hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Snikksnakk.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Snikksnakk.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 65

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  02:28:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Huff.. jeg kjeder meg.. døgnrytmen er helt ute av kontroll :\
-Marte Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  03:36:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
samme her..:)
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  03:54:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
flotte greier :) Synd at jeg ikke klarer å stå opp før klokka 4 heller..:P

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  05:53:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Vrangsøvd? jeg? Neeida, ikke snakk om!:D

Sitter og spiser kjøttboller med en boks fanta ved siden. "Freaky Fläder"<3 Wii! Livet är härlig... Sola skinner ute og jeg vet at jeg må stå opp om 6-7 timer uansett! MÅ få litt sol på kroppen ;) Er så bleikfeit at det er flaut..

Nok et saklig innlegg fra meg.. Synd ingen svarer på det før om mange timer :\

Mari^_^

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  10:24:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
I dag har jeg endelig frii! Etterpå kommer kjæresten innom, og så skal vi på tur :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  13:17:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Nå har jeg nettopp våka:) LITT trøtt, he he.. Jivi er blitt skikkelig solbrent på nesen, fæle sår..:( jaja. Det er skorpe på de da, så det får vel heller gå greit. Ridde Hellegutt igår, og bada med han Vi svømte også, det var så gøøy Og idag skal jeg bade med Jan Åge Faktisk ikke før klokken 11 i kveld, for da er han tilbake på os fra jobb:P hehe:P
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  13:17:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Jeg er kjempetrøtt.. Enda klokka er 13.15 og ble vekt av noen som sto å dura på ytterdøra.. huff.. Kansje på tide å stå opp? *syvsover jeg? Ikke sett
Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  15:17:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Hehe, du høres ut som meg

Tonje_

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  17:36:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
hehe, bra vi er to da Kristine.. hehe
Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  19:54:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Jessda Jeg må snart skjerpe meg nå, om jeg skal inn på den skolen jeg vil innpå, så må jeg begynne å stå opp seks om morningen, såå.. TROR jeg skal prøve å legge meg litt tidligere fremover..

Mari^_^

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  20:20:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Vi får jo snart vite om vi kommer inn på den vgs vi vil.. spennende!
www.hestene.no Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  21:46:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Ja.. Jeg blir sint om jeg ikke kommer inn på den skolen jeg vil.. Da blir det jobbing på meg ett år regner jeg med! Hva har du slkt på Mari^ ^?

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  21:50:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Å, har det så travelt om dagen jeg;) Har alltid så mye jeg vil gjøre at tiden ikke strekker til... Godt det er 6 uker til med sommerferie da;)

Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  21:59:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Vi får jo snart vite om vi kommer inn på den vgs vi vil.. spennende!

Opprinnelig postet av Mari^_^

Når får man vite sånt?

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  22:20:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Svar fra min skole blir sendt ut 10 juli hvertfall har vi seks uker igjen med sommerferie!? SÅ lenge!?
Side: av 65 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.52 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.