hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Snikksnakk.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Snikksnakk.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 65

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 04/07/2006 :  00:59:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
jeg er bergensk:P Men vil gjerne være med uansett..*blunkeblunke* Men så er det et stykke fra Os Bergen til Trondheim da..
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 04/07/2006 :  01:05:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
er nok ren hadlending jeg,men etter at jeg flytta til stavanger fikk jeg oslosk dialekt..alle de fine gutta er i oslo:))men nå begynner totendialekta som jeg hater så intenst å sette sine spor i meg:(
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 04/07/2006 :  10:31:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Hehe. Genial tråd!!
Jeg er solbrent på leppa! Og isteflaska er tom! Og bilen til butikken går ikke før halv et. Hvordan skal dette ende??

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 04/07/2006 :  11:08:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
I slutten av denne mnd. da? Mellom 20. juli og 30. en gang? Eller tidligere?

Opprinnelig postet av Bustetrollet

Er jo NM for fjordhest i de tidene, men jeg skal sjekke.. Kan jo se hvilken dag jeg har fri to dager i strekk da.. :) Jeg har 10 dager fri fra 9.august, og kunne jo sikkert brukt noen av de dagene...?

Opprinnelig postet av Mari^_^

jepp, det kan vi vetdu

Opprinnelig postet av Bustetrollet

Aha.. *Ina springer å henter kalenderen*

Skal vi se..
Uke 31 er jeg i Målselv (29-6) (Men det går jo greit)
Uke 32 skal jeg en tur på Snåsa noen dager. (Å treffe Andrea )

Så er hjemme fra ca 12 august :D

Det her må vi få til, blir kjempegøy

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 04/07/2006 :  12:23:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Her får man jo mange nye venner jo

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 04/07/2006 :  13:29:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Eg er Ørsting! Greidde ikkje å halde meg lengre, når det vart sånn snakk om trøndera..
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 04/07/2006 :  14:00:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Ej me e Ørsting!
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 04/07/2006 :  14:17:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Ingen kødde me oss Ørstinga, hehe!
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 04/07/2006 :  15:33:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Må bare få slengt ut at jeg er så stolt av hesten min om dagen :)

Er ei jente på 12 år som rir på a, og hu oppfører seg eksemplarisk! Er når sånne ting skjer at man virkelig merker forandringen som har skjedd mens jeg har hatt henne, og at alle timene jeg har jobba med henne har gitt resultater. Fra å være en småstressa x-traver, er hun nå kjemperolig, og grei. Gøy å se på Må jo legges til at denne jenta har ridd i 2 år, men likevel. Stolt av dyret mitt jeg

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 04/07/2006 :  16:03:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Siden man er inne på heste-skryting.. :p Har nå hatt Madam'en hjemme i litt over ei uke nå, og kjørt med henne nesten hver dag (kan ikke ha fri, klikker for a da, så da fant vi ut at det var bedre hun fikk et par dager med lett mosjon ei lita stund.) Men hu oppfører seg ihvertfall eksemplarisk, nå når hu blir kjørt hver dag i allefall, og hun storkoser seg.. Lurer av og til på om ørene har kilt seg (står rett fram og opp,kjempefornøyd)

Ellers ser vi fler og fler likheter med mora på henne, så det lover godt..

Og fra å rase ned låvebrua hver morgen tidligere, lunter hu pent og rolig etter.. Ingen tvil om at han som temmet henne har gjort en god jobb!

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 04/07/2006 :  19:20:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Lille Løkken stakk av i dag, da var det en sint Ina som prøvde å få tak i han ja..

Men så gjorde han alt godt igjen i kveld da vi var å tok konf.bilde. Da var han jo den engelen ;-P Så håper bildene ble fine ;-)

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 04/07/2006 :  20:47:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Må bare få slengt ut at jeg er så stolt av hesten min om dagen :)

Er ei jente på 12 år som rir på a, og hu oppfører seg eksemplarisk! Er når sånne ting skjer at man virkelig merker forandringen som har skjedd mens jeg har hatt henne, og at alle timene jeg har jobba med henne har gitt resultater. Fra å være en småstressa x-traver, er hun nå kjemperolig, og grei. Gøy å se på Må jo legges til at denne jenta har ridd i 2 år, men likevel. Stolt av dyret mitt jeg

Opprinnelig postet av Wenche=)

Så flott da Wenche! Alltid koselig når hesten er grei, eller plutselig viser en virkelig fin side av seg selv

Bustetrollet

Skrevet - 04/07/2006 :  21:21:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Idag kjørte jeg Vilja, og Rosita gikk etter. Rosita er liv redd vogna, tåler egentlig ikke synet av den. Men den gikk supert etterhvert. Trava også. Rosita fikk skikkelig blo på tann, så hun trava ved siden av Vilja.
Jeg smila heile veien Var jo så glad, alt gikk såå fint!

Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 04/07/2006 :  21:30:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Jeg har det såååå kjedelig om dagene! kjæresten er i sverige, og alle vennene er borte på ferie! Såå.. Idag tok kjedsomheten fullstendig overhånd og jeg har rydda og vaska rommet :O Men det ser jo mye bedre ut nå, så .. :)

sommerferie er noe dritt når sola og alle folka er borte .. :\

-Marte Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  02:21:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
du har kjæreste i det minste,littledevil.thihi...
hesten min fikk senestrekk i går han,buuuu!!
så var det ei som skulle prøveri han i dag,men det ble avlyst med andre ord.
rubin har blitt dåå mye bedre med bakbena sine altså..fikk stryke henne helt ned til hoven på det ene bakbeinet i dag,å da sto hun ikkke bundet:)skal prøve å være like flink som deg little devil,men ble til at jeg bare tok resten av huset.det er jo SÅ KJEDELIG Å RYDDE ROMMET!!
hodt nesten på å spørre den nye dama til eksen om de hadde påent forhold,siden vi gjorde det etter at det ble slutt ellom oss.å de var tydeligvis sammen..men jeg unngikk det heldigvis.de er nok sammen i kveld for han tar ikke tlf.jeg bryr meg egentlig katta.for nå skal jeg møte drømmemannen:P
så skal jeg være hestepasser på hadelandstevnet til helga,så det blir bra:)
men aspar(hesten jeg skal passe)spiste opp isen min forie gang da,den luringen..
åå,nå driver dem å spinner som pokkern ute her.skal besøke søstern i morgen da,så det blir bra.*titte på kjekke gutter på stranda*

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden
Side: av 65 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.78 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.