hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Nå er jeg også hesteløs..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Nå er jeg også hesteløs..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Mari^_^

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  12:56:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
I dag tidlig, kl. 11.45 var ikke Miss Viola min fòrhest lenger. Hun er frisk igjen i foten, og ble dermed lovet bort til noen småjenter på en gård lenger nede i bygda. Jeg har jo ikke mistet henne, men det føles slik.

Nå har jeg ikke lenger førsteretten på henne eller noe, alt endret seg..

Huff, måtte bare få sagt det...

www.hestene.no

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  13:22:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så trist

Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  13:24:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
så du fikk bare ha henne så lenge hun var syk? litt kjedelig da..
mvh Mia..... Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  13:35:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg har hatt henne i 3 år, betalt alt med henne, ridd henne inn, kjørt henne inn... Vi skulle bedekke henne i juli, starte stevner i august... Life is not fear..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

linki

Skrevet - 24/06/2006 :  14:00:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Virkelig dårlig gjort.... Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  14:41:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Ikke for å være kjip; men hvorfor er det dårlig gjort? Hadde du kontrakt? Hvis ikke, så er det vel svært lite å gjøre med det - hvis du hadde det, så er det kontraktsbrudd og kan meldes av om. :-) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  14:47:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg hadde kontrakt, men det stod ikke oppgitt i kontrakten hvir lenge jeg skulle ha henne, de sa bare at jeg skulle få ha henne så lenge jeg ville.

Ja, jeg vet at det er lite å gjøre med det.

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  15:13:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
huff, det er kjedelig når man har lagt så mye i det og så bare tar de hesten for og gi den til noen andre..

spurte de ikke om du ville ha den heller?

mvh Mia..... Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  15:14:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Mmh. Men leit er det. Det virket som om dere koste dere sammen :-) Hva med å kontakte de som skal ha henne og høre om du får komme på besøk i blant, eventuelt hjelpe til, siden det er du som kjenner henne best? Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  15:23:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg ringte de som skulle ha henne, og sa at hvis de fikk noe som helst problemer, så kunne de bare ringe meg. Kunne jo få komme på besøk innimellom, men blir likevel ikke det samme siden de sannsynligvis skal kjøpe henne...

Men life goes on. Saken er bare den er det er skrekkelig vanskelig å skaffe seg fòrhest her oppe.

lino

» VIP

Skrevet - 24/06/2006 :  16:10:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Har du ikke vinglet en del frem og tilbake ang om du skulle kjøpe henne eller ikke?
Jeg skjønner at du synes det er trist, men som du sier life goes on.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  16:15:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har du ikke vinglet en del frem og tilbake ang om du skulle kjøpe henne eller ikke?
Jeg skjønner at du synes det er trist, men som du sier life goes on.

Opprinnelig postet av lino

Ja, jeg har vinglet mye frem og tilbake. Jeg kom da frem til at jeg skulle kjøpe meg en annen hest, og ha Miss på fòr som selskap. Jeg kjenner eierne veldig godt, og jeg synes det var litt dårlig gjort mot meg, de kunne ihvertfall ha sagt fra slik at jeg hadde fått sagt farvel.

Men på en annen side: (må tenke positivt vettu)
Hun har nå kommet til en barnefamilie med ansvarlige voksne, andre hester, andre dyr, flott beite, fin stall... Hun kommer til å få det kjempebra. Heldigvis.

Bustetrollet

Skrevet - 24/06/2006 :  17:07:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hesteløs? Jeg synes stadig vekk du nevner "hesetene"? Hvilke hester er det da? Miss og? Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  17:23:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Ahh... It sucks :(
Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  17:27:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg HADDE:

1. Sasha og Trym, to herlige kaldblodser. Nykastrerte. Solgt/satt bort til travtrening.

2. Glittra og Miss. Skulle ha disse to i sommer, men så tråkket Miss over og måtte stå roligere en periode. Glittra ble stående der hun hadde stått i vinter, og nå har de kjøpt henne. Miss ble som sagt satt bort.

3. Geysir. Hadde han på halvfòr (red han 2 g. pr. uke ca.). Han løper rundt på de evige beitemarker stakkar....

Jeg er utrolig sint på meg selv for at jeg ikke hadde vett til å beholde noen av disse, men jeg ante som sagt ikke hva som ville skje i dag. :-/

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  17:59:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Berre å kome å hente Gorm om du vil
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.