hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - det siste utstyret
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 det siste utstyret
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 10

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  23:33:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
hva er det siste utstyret du kjøpte til din(e) hest(er)?

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete

Lopke

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  23:34:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
et fortøy jeg venter på... neste blir hvitt hodelag Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  23:36:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Biothanehodelaget (blått) og venter på at forstykket i biothane skal dumpe ned i postkassen :o)
Ellers så har jeg så og si samtidig bestilt et svart/hvitt fleecedekken med navn på, plaststigbøyler med tåhette og ridebukse. Er kjempefornøyd med alt sammen :o)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  23:36:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
glemte og skrive hva jeg hadde kjøpt da :p

lærgrime og et fint leietau

+ noe aloe vera

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  23:38:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Siste jeg kjøpte var lærbalsam... Men sparer nå opp til sal.
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  23:44:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Har du funnet sal til araberen din Roxira? (Hadde ikke du problemer med og finne sal til henne?.. Eller husker jeg feil..)
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Masterpiece

» VIP

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  23:57:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMasterpiece  Send %s1% en ICQ meldingMasterpiece  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMasterpiece  Svar med kopi av melding
Euro Lite ridehjelm
Oster børster (3 stk)
Stubben hamanol
Hubertus sal
Visitertang

Shop till u drop....or your account says stop...

Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  00:07:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Shop till u drop....or your account says stop...

Opprinnelig postet av Masterpiece

hihi

døds bra sagt

tebj0

Skrevet - 24/06/2006 :  00:17:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Poly-pad, lærgjort og boken ttouch og tteam Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  00:18:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Har vært på FK og handlet. Nummeret før jeg ber om stamkunderabatt der nede.

- Kjørepisk
- Salettpute, fiber
- Halvsjekk
- Ulldekken
- Fleecedekken
- Stübben tøyler
- Greip

Ellers har jeg bestilt en del fra Hööks også. Hodelag, tøyler, bitt, noen ridebukser, jodhpurs, grime, børste, pisk (så kan geita bara ha den andre!)..

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  00:19:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Ellers har jeg bestilt en del fra Hööks også. Hodelag, tøyler, bitt, noen ridebukser, jodhpurs, grime, børste, pisk (så kan geita bara ha den andre!)..

Opprinnelig postet av Ullsokken

geita?

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  00:27:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har du funnet sal til araberen din Roxira? (Hadde ikke du problemer med og finne sal til henne?.. Eller husker jeg feil..)

Opprinnelig postet av Bente_og_Etanec

Nei ikke funnet noe sal som passer...

Og hun er så utrent nå, så finner jeg sal som passer nå passer den bare en kort stund før jeg må ha ny igjen. Så kjøper en billig bomløs fra Børjes og rir hesten opp i den også skal jeg prøve en wintec wide etter det siden hun legger på seg sånn om sommeren og da er det kjekt å kunne bytte bomjern...

Selvom jeg egentlig ville ha lærsal... Men man måste tave det man have... eller noe sånt

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  00:31:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Så spennende og prøve bomløs da Har også tenkt tanken på og rpøve det på min araber, men har nå endelig funnet en sal som ligger bra på ham så da tørr jeg ikke kjøpe noe ny sal til ham.
Heller bare ha denne en god stund og se når saltilpasseren kommer tilbake her og skal holde kurs, om hun har en eller annen bomløs eller annen type sal som passer bra til distanse med seg. Som kan passe ham

Du må fortelle hvordan det går fremover da, Roxira?

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  00:32:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
Jeg har faktisk kjøpt masse i det siste...

*Grimer med leietau og flueveil
*Grønt bomjern ( skulle hatt et gult også, noen som har bare si i fra)
*Heller
*En flueveil
*Eurolite hjelm
*Lena Furberg shabrak
*Sprangfortøy
*Hampa pro senebekyttere
*En rutete shabrak
*Sånn ørehette sak

kommer ikke på noe mer i farta..

til meg selv fra høøks

*Lena furberg kopper
*og t skjorte (selv om det er barne str så får man faktisk den på seg.. )

mvh Mia..... Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  00:32:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Nytt strømgjerde. Nå SKAL pånnis holde seg på den rette siden av gjerdet. (og hun er liksom skadet?? Later hun som tro? :P)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ferrari & Miriam

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  00:35:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
hmm, hvis det er av spesiell interesse: det siste jeg kjøpte var et ulldekken i blått, med rød og hvit kant (nasjonalfargene ) med navnebroderi. Et til Ferrari, og et til stall- og stevnekamerat Tanha. Ser flott ut på stevner når de matcher hverandre

Så kjøpte jeg meg noen sokker, til meg selv.

Ferrari & Miriam

Gå til toppen av siden
Side: av 10 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.55 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.