hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - det siste utstyret
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 det siste utstyret
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 10

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  00:39:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
fint du unnet deg selv noen sokker :p
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  00:47:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Så spennende og prøve bomløs da Har også tenkt tanken på og rpøve det på min araber, men har nå endelig funnet en sal som ligger bra på ham så da tørr jeg ikke kjøpe noe ny sal til ham.
Heller bare ha denne en god stund og se når saltilpasseren kommer tilbake her og skal holde kurs, om hun har en eller annen bomløs eller annen type sal som passer bra til distanse med seg. Som kan passe ham

Du må fortelle hvordan det går fremover da, Roxira?

Opprinnelig postet av Bente_og_Etanec

Ok, skal holde deg oppdatert... Men først må jeg spare... Welshen trenger jo også sal nå, og muligens Sportshesten... Så kan bli dyrt dette!

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  00:51:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Huff, ja det er en dyr hobby...
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Ferrari & Miriam

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  00:56:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
*host* livsstil, Bente
Ferrari & Miriam

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  01:02:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Thi hi, ja Miriam sant sant
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Masterpiece

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  01:05:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMasterpiece  Send %s1% en ICQ meldingMasterpiece  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMasterpiece  Svar med kopi av melding
Tenkt på bomløs til ponni etterhvert... Fant Barefoot Exmore eller Dartmore! Disse blir produsert i England! Trenger visst ikke ha noe spesialunderlag heller slik som på cheyenne, kan bruke en polypad eller lignende. Mange størrelser... Kan også velge om du vil ha lær, suede underside og overside... Med fortolling og frakt kommer den på ca. 10 000 kr... Spare...spare....

http://www.bitlessbridle.co.uk/shop/index.php?main_page=product_free_shipping_info&cPath=10&products_id=89

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  01:08:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Oisann, ja den var nydelig, Masterpiece
Må nok være av god kvalitet også med en slik pris?

Masterpiece

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  01:16:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMasterpiece  Send %s1% en ICQ meldingMasterpiece  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMasterpiece  Svar med kopi av melding
Ja, med den prisen på bomløs, håper jeg man får kvalitet... Likte godt at man kan få lær underside, og at den finnes i 16" Kanskje den hadde vært noe for deg og skjønnheten din å Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  01:18:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmm.. Er vel de nye sprangbelegga mine (seneskydd + stryksokker) fra Kiefer, i Carbonlook og med magnetpunkter for bedre blodsirkulasjon.. Er kjempefornøyd med de, sitter som et skudd, enkle å holde rene og ser veldig bra ut
We`re just out of controll Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  02:02:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ja, med den prisen på bomløs, håper jeg man får kvalitet... Likte godt at man kan få lær underside, og at den finnes i 16" Kanskje den hadde vært noe for deg og skjønnheten din å

Opprinnelig postet av Masterpiece

He he, ja.. Skal se i morgen om der kanskje kan være 16,5" også? Syntes ofte at 17" kan bli noe stort men 16,5" likevel noe liten..

** Marthemoor **

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  02:07:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside** Marthemoor **  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse** Marthemoor **  Svar med kopi av melding
Neoporen bandasjeunderlag 2 stk
Hodelag m messingspenner

~*MaRtHe*~ Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  02:13:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Nytt strømgjerde. Nå SKAL pånnis holde seg på den rette siden av gjerdet. (og hun er liksom skadet?? Later hun som tro? :P)

Opprinnelig postet av Mari^_^

oij, dette hørtes så kjent ut!
ikke respekt for strøm, tråd eller farger i (2-3 høyder, en på ca. 40 cm, en på ca. 1m og på noen plasser 150-160)..

Herkula er ikke skadet enda, men nummeret før, tror jeg..

håper ikke det nummere kommer her hos meg..
siden hun skal hjem i mårra (søndag)

Hilsen:
Karen
<3 Herkula <3
<3 Bleikur <3

Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 24/06/2006 :  10:11:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Så spennende og prøve bomløs da Har også tenkt tanken på og rpøve det på min araber, men har nå endelig funnet en sal som ligger bra på ham så da tørr jeg ikke kjøpe noe ny sal til ham.
Heller bare ha denne en god stund og se når saltilpasseren kommer tilbake her og skal holde kurs, om hun har en eller annen bomløs eller annen type sal som passer bra til distanse med seg. Som kan passe ham

Du må fortelle hvordan det går fremover da, Roxira?

Opprinnelig postet av Bente_og_Etanec

Ok, skal holde deg oppdatert... Men først må jeg spare... Welshen trenger jo også sal nå, og muligens Sportshesten... Så kan bli dyrt dette!

Opprinnelig postet av Roxira

Har du prøvd bomløs sal på hesten før?
Viss du går inn på hjemmesiden til bomfrisal norge så står det litt om demosal der. Du betaler et depositum på salens verdi, og så får du låne salen i 1-2uker. Veldig fin mulighet for da finner man ut om bomløs faktisk er noe for deg og hesten din. Frakt og oppkrav må du dekke, ellers så tar dei ikke noe for leige av salen. Kan anbefales

www.bomfrisal.no
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  13:46:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Ellers har jeg bestilt en del fra Hööks også. Hodelag, tøyler, bitt, noen ridebukser, jodhpurs, grime, børste, pisk (så kan geita bara ha den andre!)..

Opprinnelig postet av Ullsokken

geita?

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

Geiter spiser som kjent absolutt alt. Om de ikke spiser den opp, så gnager de ivertfall ting til det ugjenkjennlige.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  14:33:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
siste jeg kjøpte meg var et ridedekken, taugrime, som var for tynn så en ny er bestilt med Horsmanship line*weeee ROSA* og fluemaske + Magnett pad.... Neste som står på innkjøps listen er bandasjer(stall) og ridehjelm og en billig ridebukse...... Noen som veit av billige bra ridebukser så tell me! Veit man må opp i pris for å få kvalitet men lomma er blakk=(
Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden
Side: av 10 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.14 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.