hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Er så usikker...?....
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Westernridning
 Er så usikker...?....
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Mocca21

» VIP

Skrevet - 23/06/2006 :  22:59:47  Vis profil  Svar med kopi av melding

Denne skapningen har jeg tikket meg på å kjøpe..
det er en blanding av tinker og araber... å tenkte at dette kan bli en stjærne på western stevner... ikke at vi skal slå quarter og paint da..
Hadde vært gøy å prøve... men er så usikker...
Noen som har vært borti rasen før??
skal jeg ta sjangsen...?? det kan jo bli en go tur kammerat om ikke noe annet...

..Når du forlater noe så vakkert, er det vanskelig å ikke snu seg to ganger..

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  23:18:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Det er jo ikke en RASE, det er en blanding..
Som alltid er det en sjanse å ta når man kjøper føll og ikke utvokst hest. Man vet aldri hvordan den vil utvikle seg fysisk og mentalt.
Enda mere usikkert er det når man blander en tung rase med en lett..

Jeg gjetter på at du kjøper den uansett.. ;-)

Line.
Gå til toppen av siden

Mocca21

» VIP

Skrevet - 23/06/2006 :  23:27:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe, Line du kjenner meg for godt :P
Men engentli så vet jeg ikke, har fått hørt så mye angående tung å let blanding rase.. å ble litt nervøs.. men så var det den nyskjærriheten da... broren hennes som er 1år nå er faktisk en veldig nydelig skapning.. utrolig men sant... far(araber) er også veldig kraftig og stor..ikke at jeg har sett så mange arabere, men han var virkelig nydelig...

men som sakt, kjøper jo jeg den ikke vil jo noen andre gjøre det... men så såg jeg en kjempe fin kaldblods her en dag... ååå nå blir det for mange.. å nysgjærrig ja... hmf ;)

Gå til toppen av siden

Brum

Skrevet - 24/06/2006 :  01:49:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrum  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrum  Svar med kopi av melding
Enig med cowgirlchris ellers var det en nydelig liten tass, jeg hadde kjøpt den....
http://www.piczo.com/Rideturar Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  01:52:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
< Kommentar slettet av MIX >

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  06:54:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Kan jeg spørre hva prisen er?
Jeg ville ikke gått for det selv, men det kommer jo ann på hva du har som målsetninger ol, man vet jo som nevnt her ikke hva dette blir for en krabat.
Aldri hørt om denne type blanding før.
Forstår ikke kommentaren din jeg tigull, men den er vel like usaklig som resten av deg? :)

Gå til toppen av siden

MIX

Skrevet - 24/06/2006 :  07:41:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
OBS: Vær hyggelige med hverandre! MIX slettet et av innlegene ovenfor grunnet en spydig og usaklig komentar.
MIX, administrator Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  08:19:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
sorry,jeg er veldig overtrett*knis*
høres som en ekteskaplig krangel her på gang:)

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  08:23:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
oppfordring til tigull,please vær litt hyggeligerehvis ikke kommer det til å ende opp med at vi ikke har noe mix fordi alle trådene blir slettet grunnet upassende innlegg..ikke noe sarkastisk ment her altså.men er så kjipt når seriøse debatter blir ødelagt av tankeløse innlegg..gjelder noen andre debatter altså.
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Mocca21

» VIP

Skrevet - 24/06/2006 :  13:36:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
??? oki.. nå fikk ikke jeg med meg va tigull skrev... men tydeli vis ikke bra.. huff...

bea: vi har ikke avsatt noe pris enda.. men han blir ikke i høy pris klasse, ikke hos meg..5000-10000 kansje?? hva ville dere betalt evt?

mål settningen er jo western.. men i vilken gren --vet jeg ikke--
jeg får se ann det litt.. jeg kan jo ikke kjøpe ham før til vinteren...

men lurer virkelig på.. kansje jeg lever i drømme land, med å finne en ny go rase til western ridning --tihi-- :D *bare drømmer altså*

Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  17:59:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Men det er ingen rase da :p En blanding, og det er ikek vits avle tinkere med arabere for å få en ny westernrase, da vi har westernraser allerede :) Og med en slik blanding vet man aldri hva som "kommer ut" heller.
Tigull skrev bare tull , noe om OL.
Du må jo bestemme selv, som sagt ville ikek JEG gjort det, jeg skal ha QH :D
Jeg er veldig glad i å konkurrere, og liker øvrige raser godt.
Synes ikke 5-10 000 er en ille pris, nærmere 5 tenker jeg, iom det er blanding, 0 avlsverdi, den er en unghest, som man ikke vet hvordan vil utvikle seg i det hele tatt (iom den er blanding spesielt)

Gå til toppen av siden

Mocca21

» VIP

Skrevet - 24/06/2006 :  21:52:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
åååå... ikke missunn meg med den QH.. jeg å vill ha.. men etter som lomme boken min ikke tilater prisen på de, må jeg nok ta til takke med det jeg har råd til... å ønske jeg blir snart millionær ;)

Sorry mente ikke å skriv rase :P jeg mente blanding...
jeg tenkte mer runt 5000 selv etter som "Det du skriver"...
jeg får tenke på det.. men nysgjerig er jeg.. hehe.. drømmer vell om musklene til tinkeren og stasligheten og utsende etter arabern.. *drøme drøme* :D

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  22:27:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Var jo en nusselig liten jente det der. Litt vanskelig å si hvordan hun kommer til å bli som voksen og hva hun vil kunne, siden hun er såpass lita enda, men jeg synes du skal følge hjertet ditt jeg :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Mocca21

» VIP

Skrevet - 24/06/2006 :  22:44:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
har en liten anelse om hvordan hun blir kansje... dette er store broren hennes... han er litt over 1 år... skal følge hjerte mitt.. men vi får se ann hva prisen blir..

Redigert av - Mocca21 den 24/06/2006 22:46:39 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  22:52:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Så broren er samme mix? Han var jo nydelig da :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Mocca21

» VIP

Skrevet - 24/06/2006 :  23:44:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
jepp... :) var på tanken om å kjøpe ham, på grunn at det var den som skulle selges... men så vet jo va det inne bærer å ha hvit hest... så jeg falt for den svarte hoppa... De som eier dem mener at han var veldig lik lille søssteren sin på samme alder..
Så mitt hjerte sier "Hvem vill ikke ha en Black Beauty etter ligning i hagen" hehe :D

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.05 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.