hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - St.Hans
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 St.Hans
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Madam Fame

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  16:10:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Hva skal folket foreta seg i kveld?

Har dere noen tradisjoner i forbindelse med St.Hans? Grilling,bålbrenning, etc?

Jeg tenkte meg opp på barneskolen og skravle med "folk", (kjenner ikke så mange her i bygda til tross for at jeg har vært her i 5 år i dag). Også skal jeg bort til naboen (som skal delvis gi seg med gårdsdrifta) for å snike rimlige redskaper..

Bustetrollet

Skrevet - 23/06/2006 :  16:17:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dra hommelstalk. Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  16:20:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg er noe usosial og liker meg best borte fra forsamlinger, så jeg skal holde meg hjemme jeg Kose meg med hestene og hundene i kveld, slik som jeg pleier.
Og surfe her på MIXen såklart

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  16:47:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Blir grilling her, men ikkje med bål, då det regnar sånn.. :/ Blir nok ikkje til at eg får sitte her heller så mykje, i og med at "internett-leverandøren" vår ikkje greier å levere skikkelig til alle i bygda. Det vil seie at rundt desse tider då det er masse folk på internettet, dett nettet ned heile tida
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  16:55:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Skal feire gebursen til pappa, ned i Moelv på "Moelvdagene" og kjøre karuseller(:Dhihi), se på underholdning.. Etterpå aner jeg ikke. Pleier ikke feire SanktHans annet enn at pappa har bursdag i dag og jeg i morgen. Blir heller bursdagsfeiring da ;)

Men her i bygda har vi i tradisjon tro SanktHansfest hvert år. Bål, grilling, volleyball og utrolig mye morro. Uansett vær =)

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  17:00:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Skulle egentlig på grillkveld sammen med masse folk i slekta og i bygda, men har blitt så skrekkelig forkjølet.. Så da blir det bare hjemmekos :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  17:17:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Først kino med kjærsten.Så skal vi møte venner i parken og drekka
Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

Blesapiami

» VIP

Skrevet - 23/06/2006 :  17:40:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Spise godteri

Pleier å feire nedi bygda med bål å greier... meeeeen det regner så næ!
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  17:54:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Sitte inne og være syk :-s Gå til toppen av siden

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  17:57:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding
Skulle sittet nede i fjæra nå med b¨ål og grillet pølser. Men sitter å venter på gubben min som enda ikke er kommet hjem fra jobb. Typisk på sånne dager.. Grr..
Helene og gullan

Det går fort å miste noe kjært, selv om det du har kjært er det du passer best på....

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  19:16:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Var grilling her i tunet, jeg kom hjem akkurat så jeg fikk meg litt mat. Ellers så har jeg ikke noen planer, var sammen med vennene mine i dag etter skolen siden de fleste drar på ferie i kveld, så blir vel bare å være hjemme.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  19:37:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Hørte plutselig at Vassendgutane holder konsert et stykke borti her.. Såvidt jeg hører de! Hmm, alt det man finner ut etterhvert.. Aaaaalt for seint! Pokker..

Vi skal ta grillinga i morgen kveld siden gubben reiste til Sverige i dag.. (feire 5 års jubileet vårt.. 5 år siden vi reiste hit..)

Ellers hørte jeg en utrolig fin reklame radioen i dag.. En som skulle grille:
" og så he eg rødspritsmarinert kotelettane, og hivd på ein halv liter med noge gamale diesel eg hadde i garasjen! Eyyy kids! Don't try this at home!!" Ler meg skakk!!

Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  19:38:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Hørte plutselig at Vassendgutane holder konsert et stykke borti her.. Såvidt jeg hører de! Hmm, alt det man finner ut etterhvert.. Aaaaalt for seint! Pokker..

Vi skal ta grillinga i morgen kveld siden gubben reiste til Sverige i dag.. (feire 5 års jubileet vårt.. 5 år siden vi reiste hit..)

Ellers hørte jeg en utrolig fin reklame radioen i dag.. En som skulle grille:
" og så he eg rødspritsmarinert kotelettane, og hivd på ein halv liter med noge gamale diesel eg hadde i garasjen! Eyyy kids! Don't try this at home!!" Ler meg skakk!!

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  19:42:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Vassendgutane er BRA! Er skapfan av dem ja
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ingruud
» VIP

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  20:06:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngruud  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngruud  Svar med kopi av melding
Grille I finværet ;D
Ingrid ;* Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  20:16:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Synes den sommeren er kort reklamen er bra jeg, så brun du er a? ja, men bare på den ene siden. "åh, rakk du ikek snu dg"?
"neh"
Akkurat sånn er det :>
Skal feire i morgen forresten.

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.