hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hva skal du fylle sommerferien din med?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 hva skal du fylle sommerferien din med?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 18/06/2006 :  22:05:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
trenger litt ideer på hva jeg skal bruke sommerferien min på.hva skal dere gjøre??
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*

Mari^_^

Norway

Skrevet - 18/06/2006 :  22:09:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jobbe. :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Kristine og Sabina

» VIP

Skrevet - 18/06/2006 :  22:12:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding
Ridning og venner + badning og da:D
Sabina 4-ever In My Heart<33 Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 18/06/2006 :  23:36:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Begynner sommerferien min med å dra på en firedagers tur med venninna mi og hestene våres der vi skal ri Nordmarka rundt... Så skal jeg jobbe masse. I uke 28 skal jeg ta med meg hesten min opp på Norefjell der venninna mi jobber(fjellridning) og være der i en uke. Også skal jeg og en annen venninne dra opp på hytten hennes i noen dager og gå i fjellet, og slappe av. Ellers så skal jeg bare ri, slappe av, treffe venner som jeg ellers ikke rekker og besøke også kunne jeg tenkt meg noen dagsturer i fjellet. Og prøve og være mer med bestevenninnen min som har kommet igjen fra folkehøyskolen =D
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

amadeus+

» VIP

Skrevet - 18/06/2006 :  23:39:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skal lete etter ny hest, kose meg i stallen og på rideleir med en god venninne :)
Ellers skal jeg være med venner og til div. storbyer i Europa med familien..

(Tidligere Line Kristine) Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 18/06/2006 :  23:46:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Førstkommende helg skal jeg til Danmark å fly jagerfly,hihi;)
Skal også til Danmark i slutten av Juli på Nordisk mesterskap for isiser.
Ellers så skal jeg prøve å få meg en tur til Island,men man får se hva det blir til....

Gå til toppen av siden

_Bekka_

» VIP

Skrevet - 18/06/2006 :  23:55:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kose meg Skal en tur til Danmark og noe greier. Regner med å bruke mye av ferien på å lete etter ny hest, hadde vært supert å finne noe nytt igjen snart!

Hvis du ikke klarer å finne på noe å gjøre, foreslår jeg at du prøver å finne en jobb Eller du kan tilbringe tid med hesten når man endelig har massevis av tid
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  00:03:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Nja, skal passe huset, bikkja og alle hestene til naboen ei uke. Flytter ut fra heimen den uka og 500 meter borti vegen

Blir vel litt jobbing på meg og, håper jeg..
Ellers skal jeg være mye hjemme. Skal på tre-dagerstur i fjellet sammen med hesten min, vet ikke når og vet ikke helt hvor Men gleder meg.

Men det aller viktigste; sole meg, bade, spille volleyball, være sosialt, ri, og n yyyte sommeren!

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  00:30:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Jeg skal slappe av med venner osv, og har sendt inn søknad på jobb så håper jeg får det, hester selfølgelig, og kanskje en ferie eller to, men det er fremdeles usikkert:)
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  00:32:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg skal en tur til Danmark i slutten av neste mnd på 4 dagers hundeutstilling, skal delta på et par distanseritt og ellers være hjemme og slappe av i tillegg til masse trening av Etanec for og holde oppe formen hans
Liker ikke og sole meg, så det blir heller en del turer med hundene tidlig på morgenene før varmen og solen kommer.
Siden jeg er (kronisk) syk blir det en del soving om dagene i tillegg til nettene, så dagene går egentlig ganske fort da..

Og så til høsten blir det Sydentur

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  00:53:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Rett og slett: HEST

..og kanskje litt alkohol? Blir nok litt festing ja! 18 nå, så det blir vel byen!

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  01:07:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skal jobbe så og si hele sommeren.

Og så skal jeg til Sørlandet/Quarten om ca to uker sammen med bestevenninna mi og muligens ei til, skal også treffe diverse folk der nede. Og så skal jeg på rideferie på Hjerkinn Fjellstue første uka i august sammen med søstera mi.

Ellers skal jeg bade masse, sole meg, kose med ute sammen med venner, noen supersommerlige grillfester er ikke å forakte, kanskje ei helg eller to på hyttetur, og prøve å få ut å gått litt tur i den vakre naturen vi har her, og selvfølgelig kose meg i stallen (håper bare Kolbra blir frisk før sommeren er over)

Med andre ord: nyte sommeren mest mulig når jeg ikke er på jobb (og trøste meg med at det blir penger av jobben når jeg er der...har tjent nærmere 9000kr den siste halvannen uka *dollartegn i øynene når jeg regna over det* )
Gå til toppen av siden

mighty_spin

» VIP

Skrevet - 19/06/2006 :  16:36:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
regner med jeg skal inn å "jobbe" for en trener inne på bjerke..hvertfall bli med inn dit og møkke litt..har sagt ja til å rydde i sakrommet hans..helt håpløst ellers skal jeg til italia og så sikkert en tur ned til danmark og besøke venner og pappan min:)

skulle ikke du jobbe i sommer maria?

gamle vipen min er mullert Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  16:50:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Jeg skal trene hest :)
Håper på å få en startklar hest innen August..

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  17:06:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
jobbe 4 uker med barneridning, og en uke med rideferie:D Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  17:08:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Jeg skal jobbe med hester oppå fjellet. Lærerikt, og i tillegg trenger jeg pengene.

Fjelltur, impulstur: Festivaler?, konserter, fyll og fanteri.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.