hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Merkelige annonser
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Merkelige annonser
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

nn

Afghanistan

Skrevet - 23/06/2006 :  00:08:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kanskje vi skal få et eget emne om ovennevnte? Det er fasinerende hvor opptatt man er av andre sine annonser, særdeles på Finn.no. Er dette spesielt for Hestemarked, eller er det slik på andre hestesteder også???

Det morsomme er at ingen av dere synes vi skal ha slike tråder, men å svare på dem, det må dere

Jeg oppfordrer alle her på Hestemarked til å overse tråder som omhandler å brette ut andre mennesker på dette forumet. De er mest sannsynlig ikke brukere her inne og har absolutt ingen mulighet til å svare for seg.

Skikkelig dårlig gjort. Jeg får nesten lyst til å "rappe" bilder fra vip`en til dere som lager disse trådene og legge dere ut på andre nettsider med masse usaklig "drittprat". (Men slapp av, jeg gjør det ikke. Det er noen av oss som har bjeller som ringer...)

Mocca21

» VIP

Skrevet - 23/06/2006 :  00:13:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
AMEN!! ;)
..Når du forlater noe så vakkert, er det vanskelig å ikke snu seg to ganger..
Gå til toppen av siden

Norm Rigel

» VIP

Skrevet - 23/06/2006 :  00:30:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enig

Ingen ting er ikke så galt at det ikke er godt for noe:)

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  01:00:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Skriver under på den, Birgitte
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  01:11:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja dette syntes jeg også var litt for drøyt. Ble jo veldig lett å finne ut hvem da...
Dessuten var ponnisen nydelig på det andre bildet og er vel ikke så rart om den er litt "under the weather" sånn rett etter følling...

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 23/06/2006 :  01:18:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, jeg blir ordentlig forbanna når jeg ser sånt. Rettferdighetssansen min våkner til liver og jeg må ta andre i forsvar. Irgh!

Venninden min kjøpte seg Haflingerhoppe med føll i fjor sommer. Jeg fikk sjokk når jeg så henne. Ikke en muskel igjen i kroppen, og hun så ut som ei ku! Bare uker etter at de fikk kvittet seg med føllet så blomstret hun opp. Fikk all energien til seg selv igjen. Hun er blitt så fin atte!
Gå til toppen av siden

Norm Rigel

» VIP

Skrevet - 23/06/2006 :  01:25:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tar på å få føl:) men tok ikke mye på meg å få barn. Skulle ønske det tok litt mer på fettet mitt hahaha
Ingen ting er ikke så galt at det ikke er godt for noe:)

Gå til toppen av siden

Lene&Dagmøy

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  11:45:10  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingLene&Dagmøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene&Dagmøy  Svar med kopi av melding
off var det denn debatten eg starta(som nå er slettet )dette handler om.
eg mente virkeligt ikkje og slenge dritt ut om nokon som helst,eg hatar nokon snakker dritt om andre.eg meinte virkeligt ikkje at det skulle bli sånn.eg synest berre hesten var litt tynn,men noko den sikkert var rett etter følling,pluss lite muskler da.
off har veeeldigt vondt i magen nå viss det var sånn dere såg på det.
off eg blir så lett misforstått ,trur eg berre ska begyna og svare på tema i staden for og lage.for allt blir feil.
er skikkligt lei meg nå.buhu
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  12:08:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
eg mente virkeligt ikkje og slenge dritt ut om nokon som helst,eg hatar nokon snakker dritt om andre.eg meinte virkeligt ikkje at det skulle bli sånn.eg synest berre hesten var litt tynn,men noko den sikkert var rett etter følling,pluss lite muskler da.
off eg blir så lett misforstått ,trur eg berre ska begyna og svare på tema i staden for og lage.for allt blir feil.

Opprinnelig postet av Lene&Dagmøy

Jeg vet det ikke var vondt ment Lene.. Det går så bra :)
Gjør feil jeg og.. masse!!
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 23/06/2006 :  12:20:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lene: Jeg synes du skal ha i bakhodet før du legger ut bilder om andre på nett: Er det positivt det du skriver? Hvordan kan det bli oppfattet av den det gjelder?

En veldig enkel måte å finne det ut på er å snu situasjonen: Hva om det er deg det handler om, og hadde du selv vært komfortabel? Er svaret ditt nei, ja så legger man ikke ut bilder og tema om andre

Det står respekt av at du er voksen og oppegående i den forstand at du svarer på din egen tråd og innrømmer at det var ikke sånn det var ment og at du blir lei deg. Andre som har lagt ut lignende tråder forsvinner jo bare og glimrer med sitt fravær.

Ingen her som er sinte og sure på deg, ikke jeg heller. Det er viktig at man skiller sak og person. Jeg kjører i grøfta selv jeg enkelte ganger, men da er det ikke værre enn at man kommer seg opp på veien igjen og kjører videre! (Man kjører bare ikke i grøfta på det samme stedet gang etter gang...)

Opp og hopp og bli glad igjen!!!! Start en ny tråd om hva som helst, vi liker det! Ikke sant?

Blomster til deg fra meg - hjelper det på mave-vondten??? Det var ikke meningen å være kvass og ufin mot deg, unnskyld...
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  12:33:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Jeg sitter på et ufattelig morsomt bilde jeg bare har såååå lyst å legge ut. Men av hensyn til den som er på bildet kan jeg ikke gjøre det.
Skikkelig frustrerende med moral og etikk til tider.. ;-)

Line
Gå til toppen av siden

Tone&Svartn&Arni!

» VIP

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  12:47:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTone&Svartn&Arni!  Svar med kopi av melding
Til trådstarter:BirreogVickie....
jeg TROR at du har selv vært med på å diskutere/ledd av "rare" annonsene(hvis jeg husker riktig)[:S]...I såfall:bare for informasjon,ikke negativt ment,men du skriver at: "Det morsomme er at ingen av dere synes vi skal ha slike tråder, men å svare på dem, det må dere"....DERE, vi hadde vært riktigere...Tror de fleste har diskutert rare annonser..... Dette er ikke negativt ment mot deg Trådstarter ....

Tone,Svarten å Arni<3
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 23/06/2006 :  12:59:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Til trådstarter:BirreogVickie....
jeg TROR at du har selv vært med på å diskutere/ledd av "rare" annonsene(hvis jeg husker riktig)[:S]...I såfall:bare for informasjon,ikke negativt ment,men du skriver at: "Det morsomme er at ingen av dere synes vi skal ha slike tråder, men å svare på dem, det må dere"....DERE, vi hadde vært riktigere...Tror de fleste har diskutert rare annonser..... Dette er ikke negativt ment mot deg Trådstarter ....

Opprinnelig postet av Tone&Svartn&Arni!

Jeg har kommentert annonser som er lagt ut i tråder her, og vis du hadde fått de med deg så ser du at det er stort sett å forsvare de som blir latterliggjort. For det er det det er.

Tar det ikke negativt at du nevner det, men det hadde vært lettere å forholde seg til påstanden din om du hadde et eksempel å vise til.

Og til Cowgirlchris: hvorfor komme med en slik hinting? Det faller nesten litt innunder hersketeknikk... Du selv slo jo så hardt ned på dette innlegget om å lese hestens kroppsspråk. Har man sagt A får man si B. Det samme gjelder vel deg?
Gå til toppen av siden

Lene&Dagmøy

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  13:06:02  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingLene&Dagmøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene&Dagmøy  Svar med kopi av melding
nå ble eg glad
det var sent på kveld og eg var trøtt,eg fatter ikkje koffer eg gjorde det.skammer meg.men gjort er gjort.var jo ei riktig søt welc hoppe.
takk birre og dere andre for att dere sa i fra,og ja eg ska ha det i bakhode,helst i framm hode også

Du kan ikkje trene en hest med høye rop og så forvente at den skal lyde når du kviskrer Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  13:17:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Lene&Dagmøy

Ikke vær lei deg mer, Lene. Alle her inne går på en såkalt "smell" en gang iblandt, en vet nesten ikke det før en har lagt ut enmet og prøvd. Av og til får en en litt krass svar på enmet "dette har vært oppe før, bruk søkefunksjonen!!"... Ikke lett og huske på og søke heller..
Så opp med hodet du raske jente
Og her kommer en god varm trøsteklem fra meg til deg Håper det hjelp litt på megeonden din.

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  14:50:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Bare for å slå fast så er det vanlig andre hestesteder også. Ser en del sånne på Bukefalos. Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.