hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - noen som er flike med data?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 noen som er flike med data?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

€michella€

» VIP

Skrevet - 21/06/2006 :  12:38:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
heisan =)
er det noen som er flinke med å lage hjemmesider?
jeg liker godt å lage hjemmesider, men det blir så kjedeli i lengden for det er det samme gamle hele tiden, å det ser ikke noe proft ut heller så jeg lurte på om noen kunne plis hjelpe meg med å finne en plass som jeg kan lage en kul hjemmeside, men som du ikkje blir fort lei av? jeg kunne godt og ha fodt sitt noen sine hjemmesider som et eks. hvis det hadde vert muli?
men er det noen som vet om noen sider med htlm koder til hjemmesider og?

håper noen svarer meg

fra.michelle.

jeg vill heler vær hatet for noe jeg er, en å være elsket for noe jeg ikke er!

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  12:49:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
prøv freewebs. det har jeg alltid brukt, veldig enkelt og kan se ganske så proft ut. du kan velge fra forskjellige utseender, eller hvis du blir flinkere med html kan du "avansere" og lage dine egne etterhvert. noen freewebs-sider: www.freewebs.com/martheogmvind (lagd bare ved å velge utseende), og www.freewebs.com/tangengaard (lagd med html).

www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  13:47:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
www.w3schools.com <- lær html :)
...:: ::.. Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 21/06/2006 :  14:10:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Freewebs synes jeg også er smart. Veldig enkel og grei.

Å sitte ned og lese side opp og side ned med tørr kjedelig engelsk om man ikke har noe særlig ønske om å lese html, ser jeg ikke poenget med. Ja, man får flere muligheter ved å kunne html selv, og om man kan det blir koden penere enn den generatorne lager, men likevel..

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  14:10:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
eller sjekk www.lissaexplains.com. (for barn, men siden det er for engelske barn..)

er det ikke også et eget mix-forum for hjemmesider? les litt der du.

www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  15:49:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
jeg har piczo.com.. men må inrømme at jeg ikke har satt meg så inn i det.. var enklere en freewebs syntes jeg.. men det var meg...
mvh Mia..... Gå til toppen av siden

Kristine og Sabina

» VIP

Skrevet - 21/06/2006 :  16:53:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding
Hei , jeg bare elsker å lage hjemmesider;P hehe.. her skal du få litt hjelp masse html koder og forklaringer;P www.numme-93.piczo.com shekk min og da www.gratchen.piczo.com
Sabina 4-ever In My Heart<33 Gå til toppen av siden

€michella€

» VIP

Skrevet - 26/06/2006 :  12:41:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
takker for alle svar til nå=)
jeg vill heler vær hatet for noe jeg er, en å være elsket for noe jeg ikke er! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.