hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Skauen GP og NM-2006
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Skauen GP og NM-2006
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

HanneBF

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  22:37:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Hei alle sammen!!

Nå er det 37dager til Skauen Grand Prix dere, og jeg gleder meg villt!!

Er det noen av dere som skal dit som supportere eller delta?? Jeg skal jeg skal, og gleder meg til å starte og debutere Prix St.Georg!

Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 20/06/2006 :  00:01:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Siden du har skrevet NM-2006 i overskrifta, så kan jeg jo si at jeg skal dit og være fanklubb til vår fantastiske ponnirytter, som er kvalifisert! Og de er såååå flinke!
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 20/06/2006 :  09:57:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
De har jo fått inn L-stevne i år (står iallfall på terminlista, men prop har ikke kommet ennå). Om jeg har hest fremdeles, så hadde det vært kult og dratt dit (gitt at jeg også får fikset transport). Ellers tar jeg nok turen iallfall siste dagen under NM (uannsett egentlig). Som publikum..
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 20/06/2006 :  13:04:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
JA, det skal være L-stevne! Proppen er rett rundt hjørne tror jeg. Proppen for E-stevne ble lagt ut igår!

Gleder meg helt enormt!!!

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 20/06/2006 :  13:21:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kult

Du vet ikke hvilke klasser som går på L-stevne? Tenker på LA og MB (jr-programmene eller de vanlige MB-programmene).

Edit.. Det rakk ikke å gå en halv time en gang, så var propene på plass. Da vet jeg jo Håper jeg har hesten da.. Dette må jeg få med meg. Blir nok LA.

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 20/06/2006 13:44:56 Gå til toppen av siden

Trude H

» VIP

Skrevet - 20/06/2006 :  21:11:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal til Skauen og debutere Grand Prix! Har ridd to Intermediare II og det har gått veldig bra så da er det jo bare å prøve seg. Skal prøve å kvalifisere meg til senior-NM. Trodde jeg var klar fordi det ble sagt tidligere at kvaliken gikk i Int.II men så var det plutselig GP. Moro.. Men uansett er det jo greit å komme seg opp i klassene. Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 20/06/2006 :  22:23:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Hm, kanskje jeg skal kaste meg ut på mitt første L-stevne og starte LA?
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  10:52:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Jeg syns bare du skal kaste deg ut i det jeg. En gang må være den første... Jeg kaster meg ut i St.georg så det blir deby både for skauen gp og klassene.. gleder meg!!

Ja hørte NM skulle gå i Grand Prix i år. Fordi det har vært så mange eller fordi nivået er høyere eller hva? Jeg prøver meg ihvertfall på UR klassene jeg! Vi sees da Trude!!

Håper du får startet da Spoff, hadde vært moro!!

Gå til toppen av siden

jossa
» VIP

Skrevet - 21/06/2006 :  11:22:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei.
Jeg skal ned under både Skauen GP og NM i år. Bo hos en vennine(hun jeg bor hos er bestevenninen til hanne),klappe på hesten til Hanne og hjelp henne litt. Jeg gleder meg masse jeg.
Emilie.
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  12:55:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Jeg blir der antakelig som publikum under NM da jeg skal på Skauen i uke 33 (treningsleir). Kommer til å heie som fy på Helle Slupphaug med Shariefa :) Hun er instruktøren min på Bruråk.
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Hanne_N

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  15:03:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal ned å ri NM for funksjonshemmede. Blir spennende med det første integrerte NM. Håper Celli har tenkt å holde seg på matta i år.
Mvh Hanne. Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  16:02:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Da sees vi jo da Amicelli, blir moro!!

Bare 36dager idag!!

Gå til toppen av siden

CamillaSE

» VIP

Skrevet - 21/06/2006 :  17:50:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal også til Skauen GP Håper jeg da men skal nok det!!! Og kanskje NM om jeg kvalifiserer meg!!!!!!!!! Hadde vært morro
Lykke til alle sammen!
Gå til toppen av siden

_Bekka_

» VIP

Skrevet - 21/06/2006 :  20:10:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Må vel dra med meg noen venner og komme å ta en titt i løpet av Skauen GP eller NM når det først er så nærme Gå til toppen av siden

Hanne_N

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  20:56:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Amillion: Det gjør vi nok. Må si at jeg gled/gruer meg litt. Alltid spennende å se hvordan Celli oppfører seg. Får håpe at det ikke blir for mye å titte på for han....
Mvh Hanne. Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  22:35:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
33 dager igjen (25 til jeg kommer), bare sånn for å holde alle oppdatert!!

Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.