hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Skauen GP og NM-2006
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Skauen GP og NM-2006
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  23:43:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg skal ned å ri NM for funksjonshemmede. Blir spennende med det første integrerte NM. Håper Celli har tenkt å holde seg på matta i år.

Opprinnelig postet av amicelli

Går NM for funksjonshemmede de samme dagene som "vanlig NM"?

Blir morsomt med masse, masse dressur.. På veldig mange nivåer egentlig. L-stevne under Skauen GP er jo også nytt av året

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 25/06/2006 :  01:09:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
jeg kommer for å se på=D er jo rett borti her så jeg kan jo nesten ikke gå glipp av det, det er vel siste året til Fortune også før han skal pensjoneres?!
www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 25/06/2006 :  11:56:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Okei, kunne noen nå fortelle meg nøyaktig NÅR dette er, for jeg orker ikke drive og telle meg 33 (eller er det 32 nå kanskje?) dager fremvoer i tid :P

Hadde vært veldig gøy å dratt opp og fått sett litt, er jo som susanne sier for meg også, rett borti her. Susanne, skal vi dra sammen (om jeg kan)? Jeg har bil, jeg kan kjøre? Har plass til flere også om det er noen som vil sitte på fra Tønsbergsområdet. Minimixtreff?
Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 25/06/2006 :  13:01:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Okei, kunne noen nå fortelle meg nøyaktig NÅR dette er, for jeg orker ikke drive og telle meg 33 (eller er det 32 nå kanskje?) dager fremvoer i tid :P

Hadde vært veldig gøy å dratt opp og fått sett litt, er jo som susanne sier for meg også, rett borti her. Susanne, skal vi dra sammen (om jeg kan)? Jeg har bil, jeg kan kjøre? Har plass til flere også om det er noen som vil sitte på fra Tønsbergsområdet. Minimixtreff?

Opprinnelig postet av Ragnhild E

jaja, det hadde vaert morro

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

Hanne_N

Norway

Skrevet - 25/06/2006 :  21:21:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
NM for funksjonsfriske går fra den 10 - 13 august og NM for funksjonshemmede går fra 11 - 13 august. Så de starter en dag før oss, ellers skal det gå sammen etter hva jeg har skjønt.
Mvh Hanne. Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 25/06/2006 :  22:21:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Skauen GP er 27-30.juli
L-stevne er 03.-06.aug
NM er 10-13.aug

32dager idag, stemmer!!!

Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden

CamillaSE

» VIP

Skrevet - 27/06/2006 :  12:49:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jee, nå har jeg meldt så da blir det stevnet på meg Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 27/06/2006 :  21:57:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jee, nå har jeg meldt så da blir det stevnet på meg

Opprinnelig postet av *Arissa&Wilas*

Jeg så deg på Drammen på fredag! Hihi

Nå skal jeg snart melde meg på L-stevnet jeg og..

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

CamillaSE

» VIP

Skrevet - 27/06/2006 :  22:52:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Ingvild og Kenzo

Hvorfor i all verden sa du ikke hei??? Er bare å hoppe frem og presentere seg selv Er ikke så god på å kjenne igjen folk jeg skjønner du men men.. Så du på dressuren? Morro da

Hva starter du på Skauen?
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 27/06/2006 :  23:19:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Hvorfor i all verden sa du ikke hei??? Er bare å hoppe frem og presentere seg selv Er ikke så god på å kjenne igjen folk jeg skjønner du men men.. Så du på dressuren? Morro da

Jeg er vel litt sjenert da.. Jeg kjente ikke igjen deg jeg heller, men Ann Cathrin sa at det var du som hadde Wilas, og han kjenner jeg jo fra før. Stod kanskje 2 meter unna deg i 20 minutter og snakket med Ann Cathrin og Tor, mens dressuren pågikk Hihi, skal si hei neste gang! Og ja, det var kjempegøy med dressuren!

Jeg starter LA på Skauen, vet ikke hvor mange dager.

Kenzo&Buster
Diamantene<3

Redigert av - Ingvild og Kenzo den 27/06/2006 23:20:31 Gå til toppen av siden

CamillaSE

» VIP

Skrevet - 27/06/2006 :  23:26:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Jeg er vel litt sjenert da.. Jeg kjente ikke igjen deg jeg heller, men Ann Cathrin sa at det var du som hadde Wilas, og han kjenner jeg jo fra før. Stod kanskje 2 meter unna deg i 20 minutter og snakket med Ann Cathrin og Tor, mens dressuren pågikk Hihi, skal si hei neste gang! Og ja, det var kjempegøy med dressuren!

Jeg starter LA på Skauen, vet ikke hvor mange dager.

Ok Jaja, sånn blir det!! Hehe.. Du får ha masse lykke til på Skauen da Er ikke der under l-stevnet jeg, så får nok ikke sett deg, men men.. Sees vel en annen gang
Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  22:15:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Ville bare minne om at det kune er 29dager igjen!!

Gleder meg som en liten unge altså!!

Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  22:28:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Ja, og om en og en halv time er det 28 dager igjen Amillion!!!
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  21:48:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
28dager ja!!

Gå til toppen av siden

kaja

» VIP

Skrevet - 03/07/2006 :  13:52:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal starte MA programmene, dvs om Maruzo finner det for godt å lande på jorda igjen. Jeg bare sier er det mulig å ha en så spesiell hest, hjelpe meg jeg blir litt sliten jeg. Håper jeg finner meg en lettridd hest med stabilt humør som andre hest. Han der koster litt for mye krefter av og til. Men så er han en typisk konkuransehest og jeg er vel en typisk konkuranserytter så det pleier å funke bra på stevner. Gleder meg masse til å starte igjen, Skauen er alltid et fint sted å starte. Krysser fingrene for pent vær og knallhest:) Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.