hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Araberhest eiere
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Avl/oppdrett
 Araberhest eiere
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  14:37:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Jeg har sittet mange timer på nett og lett etter Araberhingster uten å finne stort om dem, Så derfor har jeg nå laget en side hvor jeg håper å samle en del hingster.

www.araberhingster.tk og for de nettlesere som ikke liker tk så er det www.norskearaberhingster.piczo.com

Håper dere vil bidra med info.

Jeg trenger:
Rase:
Kjønn:
Navn:
født:
far, mor, farfar, farmor, morfar og mormor:
Linjer: (egyptiske, russiske polske osv)
Utstillings resultater:
Dommer kort gjerne i bildeformat. (stamtavler kan også sendes i bildeformat om man har.
Bruksresultater:
røntget eller ikke:
mål: (høyde, brystmål og pipeomkrets)
Avkom:

Bedekningspris og informasjon:

Oppdretter:
Eier: (Fullt navn og adresse og tlf nr og mail)
Hjemmeside:

To bilder av hesten.

Dette sendes på mail til:
susannesveen@gmail.com

Siden er nå oppgradert sånn at man også kan registrere hopper og vallaker. Fullblods Arabere, Shagya og Anglo alle kan registreresz på siden.

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!

Redigert av - Roxira den 29/06/2006 11:50:10

crusabell

» VIP

Skrevet - 20/06/2006 :  08:44:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
ligger vel en del på araberhest.no? Gå til toppen av siden

pre-arab

» VIP

Norway

Skrevet - 20/06/2006 :  10:08:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidepre-arab  Svar med kopi av melding
Ja, men dårlig med info! Savner også en hingste side med bilder og info om hingstene som finnes! Spennende å se om hingsteeiere melder seg!
Liker du sorte arabere og P.R.E hester - ta en titt på min hjemmeside:
http://www.home.no/pre-arab/
Gå til toppen av siden

Aquila&Ingvild

Norway

Skrevet - 20/06/2006 :  11:23:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAquila&Ingvild  Svar med kopi av melding
Ingen dum ide dette Susanne! Kan melde meg på her bare gutten min blir kåra først. Liten fordel.

Men fortsett med det, tror mange har savnet det. Jeg har det, har ingen hoppe å bedekke, men syns det er moro å se på hingstene som er. Og jeg er ikke kjent med hvem som eier hvilken hingst, finns det en nettside? Hva finns? Osv. Så å ha mye på en side liker vi.
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 20/06/2006 :  20:49:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Jeg håper vikrelig Araber hingst eiere benytter seg av denne siden, er mange sider jeg ikke vet om engang med hingster. Er jo bare de som betaler som står under oppdrettere på Araberhest.no

Om hingsten ikke er kåret kan den jo kanskje tas med alikevel og at man skriver at den ikke er stilt enda?? Så vet man om hingsten og kan følge litt med utviklingen på hingsten??

*~Susanne~*

Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 21/06/2006 :  09:38:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
du kan jo sende et lite hint om siden din til de hingsteeierne du finner:) så har du iværtfall noen.. Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  11:44:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
du kan jo sende et lite hint om siden din til de hingsteeierne du finner:) så har du iværtfall noen..

Opprinnelig postet av pølsa

Japp har gjort det, men kun fått en respons.

*~Susanne~*

Gå til toppen av siden

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  12:19:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
Lite tips bare.. Siden det er begrenset antall hingster til avlstjeneste her til lands, er det nødvendig å dele de opp alfabetisk på den måten? Holder ikke med å legge i de inn i alfabetisk rekkefølge da? Bare min personlige mening. Lykke til med siden Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  16:26:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Lite tips bare.. Siden det er begrenset antall hingster til avlstjeneste her til lands, er det nødvendig å dele de opp alfabetisk på den måten? Holder ikke med å legge i de inn i alfabetisk rekkefølge da? Bare min personlige mening. Lykke til med siden

Opprinnelig postet av xxxoooxxx

Bare laget den slik, siden jeg ikke aner hvor mange hingster det er i Norge.

*~Susanne~*

Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  17:26:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Stallen jeg står på driver oppdrett av Shagya Arabere, men på siden er det også et par andre araberhingster som er kåret. www.araberaktiv.com
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen.
Redigert av - Don-Pedro den 21/06/2006 17:28:02 Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  22:06:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Shagya Araber hingster kan også registreres på siden!

*~Susanne~*

Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 22/06/2006 :  19:35:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Sånn da har jeg gjort slik at man kan registrere Fullblods, Shagya og Anglo Araber hingster på siden...

Hingstene trenger ikke å være kåret for å være med på denne siden, men mer i utstillings feltet at hingsten ikke er kåret om den ikke er det.

*~Susanne~*

Gå til toppen av siden

Aquila&Ingvild

Norway

Skrevet - 22/06/2006 :  21:14:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAquila&Ingvild  Svar med kopi av melding
Så bra! Da skal jeg få somlet meg til å skrive litt, og få noen bilder. Bare detta regnet kan gi seg snart. Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 26/06/2006 :  18:40:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Modernisering av siden igjen!

Nå kan hoppe og vallak eiere også få registrert sine hester på siden!

*~Susanne~*

Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 26/06/2006 :  19:15:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Hurra! Da kan Matilda være med. Hun er jo en særdeles vakker anglo-araber
Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.