hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Saler
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Saler
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

smurfen=)
» VIP

Skrevet - 30/03/2003 :  18:53:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det dokker sir om at d e bimbo me å bestemme fare først e d ikke nåkka i... D e karnsje bedre å kjøpe en stubbensal til 10 000 som leve i 10 år en å kjøpe en maxam sal til 3000 som du må skifte ut etter 3 år fordi den e utslitt. Eg e blit litt kresen på salan me tia eg. Klart en sal t 10 000 e både bedre å ri i og bedre kvalitet på en salan fra Hööks som koste 999. d eg tenke på e alt nevnt når d jell d å kjøpe ny sal. Men det går jo ant å finne nåkka brukt da. Har en Windsor sal t hesten min sia dæm e så go å ri i å sia dn passe t ho, trur eg no da( har ingen sal ekspert som kan se om salen passe, d e jo kipt da..). Eg hadde ikke penga t å kjøpe en ny windsor sal så eg fant en veldi fint brukt en=)

Hvorfor være normal i en verden som er gal??
Det er vi unormale som er best;)
Gå til toppen av siden

smurfen=)
» VIP

Skrevet - 30/03/2003 :  19:01:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Glemte vist noe... Klart du finn goe sala som ikke må koste 10 000 da. Å så e d jo forskjell på ka du å eg syns e en go sal da. Wintec salan e oxo veldi fin me at dæm passe til nesten alle hesta, sia du kan bytte bom. Men den passe jo ikke absolut alle hesta da sia den ikke ligg orntli på alle.

Hvorfor være normal i en verden som er gal??
Det er vi unormale som er best;)
Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 31/03/2003 :  14:41:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Hallo folk!!!

Det er klart det kan være lov å bestemme seg for farge først!!! Bimbo??? Øøøøøh??? Kor dum går det an å bli??? Jeg har alltid visst at jeg vil ha BRUNT og Congnac til hesten min, og fant en stubben som var i begge de fargene, salen passet både meg og hesten, og da var det jo ikke noe spm lengre! Skjerp dere!!! Det er tull at dere tenker bomvidde i første rekke, for alle som drømkmer om ny sal, drømmer også hva farge den skal være! Jeg er laaaangt fra noen bimbo, selv om jeg har en stubben i de fargene jeg ønsket meg! Og ikke har jeg noe å bevise for de i stallen, da det bare er mine egne hester her!

Gult è Kult;)
Gå til toppen av siden

Udinese

» VIP

Skrevet - 01/04/2003 :  09:50:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi kjøpte "ny" sal til hesten min for en stund siden! Grunnen til at vi byttet var at salen han hadde fikk han saltrykk av! Vi kjøpte en gammel,brukt alaroundsal og jeg har aldri ridd i en bedre sal! Og det som er best av alt er at salen sitter perfekt på hesten! Så det er ikke bestandig det er det dyreste som er best! Gå til toppen av siden

moi

Norway

Skrevet - 01/04/2003 :  14:36:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidemoi  Svar med kopi av melding
D er d vi har sakt hele tiden!! Man trenger ikke ALLTID velge den dyreste salen MEN finner man en sal som er litt dyr men passer perfekt så kjøper man den hvis man er på utkikk....
å kalle folk bimboer fordi de vil matche litt er TOTALT SKRUDD..!!

Gjør livet til en fest, ri islandshest!
Gå til toppen av siden

Ida KR

» VIP

Skrevet - 01/04/2003 :  17:43:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvem er det som har kalt noen "bimbo" her?

Gå til toppen av siden

zerkki

Norway

Skrevet - 12/01/2004 :  18:39:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heija! Nå eg ska ha ny sal, ser jeg først hvilken modell jeg skal ha. Så ser jeg i lommeboka hva jeg har råd til. Det er selvsagt viktig at salen er god, og passer hesten og meg, så jeg sparer ikke på noe! SÅ kan jeg bestemme meg for farge, ettersom hvilkne farger de har! men jeg er enig med snella, det gjør ikke så mye hvilken farge den har, bare den passer hesten!!
DevilMaister Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.