hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Når Hestemarked er nede...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Når Hestemarked er nede...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Eikdokka

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  21:30:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Hei, Jeg heter Therese og er Mixoholiker!

Tror jeg også har litt godt av at mix er nede av og til.
Fikk vasket ned hele kåken jeg, ommøbelert og rydda masse!

Gratulerer med hestebestilling Mari (det vil vi vite mer om), og håper det går bra med deg Bea?

Therese
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 20/06/2006 :  01:28:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

. Fantastisk gøy, Ulskaug har aldri vært på ridebane før og jeg var redd han ville gå lei.

Ble faktisk positivt overrasket, ikke fordi vi fikk til så mye, men den positive holdningen han har, han prøver virkelig så godt han kan, blir aldri sur eller sint, når du ser selvtilliten hans synker er det bare å rose så stråler han (-:

Hei Harneshaug! Så artig å høre at det er flere som finner fram til det beste med disse travhestene! Akkurat det du beskriver her, er grunnen til at jeg (enda) har til overs å falle så mye for en ridehest, at en slik har blitt med hjem. Ok, mange små minuser også, men DU så herlig å jobbe med slike ponniser som bare VIL prøve å gjøre deg til lags!

Det aller beste med disse hestene er ATTITUDEN! Ingen over, ingen ved siden!

*Fikklysttilåri!*

Opprinnelig postet av LisaFi

Ja ikke sant? Er så full av insprasjon og "stå-på-vilje" jeg nå... merka hesten hadde godt av at det vare BARE jeg og han ei helg også, har 4 og prøver å rekke over alle sammen like godt, men han er øyenstenen min da og det har blitt litt lite konstruktiv trening i det siste. ( i tillegg til at jeg ikke er super-flink da... )-:
Han klarer ikke å bøye seg på volten men snur seg gjerne og slikker litt på støvelen min eller klør seg med tenna på flanken he he... hærlig gutt med masse meninger, ingen robot, men vi lærer sammen og blir like lykkelige begge 2 for hver lille ting vi får til (-:
Har mange ganger tenkt på hvor deilig det hadde vært å kjøpt en hest som var flink i dressur og sprang slik at jeg også kunne stråle litt på kurs, men hva er vitsen? Mye kjekkere om jeg kan klare å få til Ulskaug ut fra våre forutsetninger, bygge grunnmuren selv (-: Skal avgårde igjen i august, gleder meg allerede!
Sant det LisaFi, vi er bra heldige på våre uvitende, tenkende, småstae, vidunderlig uoppmerksomme men akk så sjarmerende travere som gjerne går samlet i spredningen (-:

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 20/06/2006 :  12:11:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Jeg heter Ingeborg og er MIXoholiker!

Satt helt desperat å klikka oppdaterknappen, og var innom jevnlig for å sjekke om det hadde ordna seg..

Tilslutt ga jeg opp og tom med traktoren på luftetur, til storbilmessa på Orre! Storkoste meg oppi et par amerikanere og en 620 hesters Scania!! (vet så absolutt hva slags bil jeg skal handle inn når jeg får meg lapp på storbil!! Også til kunstner'n i arendal og få lakkert Madam'en på sidene!! :P) Da skal jeg kjøre fra gubben's 480 hester!!

Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 20/06/2006 :  20:51:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Lapp på storbil er bra! Det bør alle hestejenter ha! (Det rima!) Gøy er det i alle fall!

Jeg elsker å kjøre lastebil, men ikke vogntog om vinteren. For tungt, for stort ødeleggelsespotensiale om jeg gjøre en liiiten feil. Bare bil går greit, da!

Uansett- bra det er flere jenter enn meg som snur seg etter snutebiler etc etc... ;)
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 20/06/2006 :  21:04:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
En stor bil helst en V8 under baken.. Det er.. Hmm.. egentlig bedre enn mannfolk!! Hehe..
Også har jeg så lyst å reise på Biri-messa, men da er vi self. i Skottland..

Ellers har jeg veldig lyst til å kjøre trailer på fulltid.. Bortsett fra om vinter'n, da tenkte jeg å gå i dvale.. Ble litt vel ekstremt i vinter gitt!

Gå til toppen av siden

marte+quicky

Skrevet - 20/06/2006 :  22:11:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Var på travbanen med hesten min. Når jeg kom hjem, måtte jeg jo fortelle om og legge ut bilder på hestemarked fordi det gikk så bra. (Hu vant) Men neida. Hestemarked funka ikke! Hjeeelp! Logga ut og inn, skrudde av maskinen, kobla til internett flere ganger, prøvde på mamma sin data, osv. Kjeda meg resten av dagen, prøvde med jevne mellomrom å komme inn!!
Du finner meg på ForumHest!

www.hestene.no
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 20/06/2006 :  22:26:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Er jo til å få panikk av slikt noe!!

*kjempe seriøst døds angst, assa*

Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 20/06/2006 :  22:31:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Klarer meg uten MIX en uke jeg, men når det ikke funker og jeg IKKE har noen ting å finne på, da klikker det litt for meg

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.