hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Når Hestemarked er nede...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Når Hestemarked er nede...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Mari^_^

Norway

Skrevet - 18/06/2006 :  21:40:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Jeg gjorde som Silje, og bestilte meg et føll av 2006 årgangen Hoppeføll, ulsblakk.

Opprinnelig postet av Mari^_^

Åneidu! Så lett slipper du ikke unna..
Fortelle mere.
Stamme? Bilder? Navn? Når er hun født?

Dør jo nesten av nysgjerighet her, jo....

Opprinnelig postet av Ildfuglen

Skal ta bilder innen 1.juli, så skal dere få se Navnet er jo ikke klart ennå da, klumpen er jo ikke SÅ gammel. Hun er e. Hjellar Mer vil jeg ikke si, dere får bilder snart

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 18/06/2006 :  22:05:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Jeg heter Wenche, og er MIXoholiker.

Tja, jeg kjører scooter, snakker med folk, og suller rundt med ting i stallen og litt her og der

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 18/06/2006 :  23:43:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Har sikkert prøvd å komme meg innpå her hvert 5 min. når jeg har vært på dataen....
Merka visst da hvor avhengig jeg egentlig er;)

Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 18/06/2006 :  23:56:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror jeg satt og trykket på oppdaterknappen i et kvarter i håp om at det bare var noe tull med dataen. Til slutt så ga jeg opp og innså at MIX var nede nok engang. Så da satt jeg bare og sjekket masse teite internettsider uten mening.

Jeg heter Lill og er en MIXoholiker.

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  00:07:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Prøvde et par ganger å komme innpå her, men fant fort ut at det hjalp lite. Spurte også desperat andre Hestemarked-brukere og de kom inn men nei...
Så da bar det ut og opp i trærne :p
Vaska i fem timer hos naboen, deretter ridetur. I mellom "slagene" ble det også litt tid til mat.

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  00:23:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Det første jeg gjør når mixen og HM er nede er og sitte ved dataen og klikke og formelig vræææle en laaang stund... Har mest liyst til og rive dataen i fillebiter da.. Avhengig?? Næææh..
Ja ok da... : Jeg heter Bente og jeg er mixoholiker..

Ellers så har jeg faktisk vært med min mann og jobbet med huset vårt, har skiftet kledning på huset og holder på med de "kassene" under taket nå. Ellers så har jeg vasker klær til den store gullmedalje og ryddet i huset (kjedeligt!!!).
Og så har jeg trent Etanec da, men det gjør jeg jo uansett om HM er nede eller ikke! Vasket sal og hodelag, og sett mer på tv enn jeg pleier..

Foruten og sjekke om HM er oppe og går igjen 70.000 ganger da...

Men gratulerer så mye Mari, gleder meg masse til og se bilder av føllet ditt

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  00:50:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
har sitti å sutra i 24 timer. BUHUUU , kjærlighetssorg osv

Opprinnelig postet av Bea

Uff det var da trist.. håper det går bedre med deg nå..??
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  01:06:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har vært på dressurkurs!!!!! hele helga og faktisk ikke fått med meg at HM har vært nede..
Er døds-sliten nå i hodet, lårene, leggene, korsryggen, magen osv osv osv....

600kg med pinnstiv eks-traver er ikke det mest lettridde
Når volten blir på strørrelse med hele ridebanen..... og han enda ikke klarer å få inn den j@#$/&%
nesen som er oppe i stratosfæren, traven er ubalansert i 85km/t ..... hjelp...

Neida, det var en rivende utvikling da (-: Fredag fikk vi ikke til noenting, lørdag fikk vi nesten ikke til noen ting og i dag fikk vi til en hel del!
Enkelttimer 2 stk på 45 min for dag, ei økt ridning og ei økt tømmekjøring. Fantastisk gøy, Ulskaug har aldri vært på ridebane før og jeg var redd han ville gå lei.

Ble faktisk positivt overrasket, ikke fordi vi fikk til så mye, men den positive holdningen han har, han prøver virkelig så godt han kan, blir aldri sur eller sint, når du ser selvtilliten hans synker er det bare å rose så stråler han (-:
På 3 dager klarte han altså å bære seg ganske så fint i trav under tømmekjøringen på en (for oss!) liten volte.
Har dårlig samvittighet jeg for at han er så stiv, han er utrolig muskuløs, sinnsykt sterk og i god form, men på helt feil grunnlag...
Slik blir det når man bor i ensomheten ute i havgapet uten hjelp, man starter med friskt mot, plages, blir deprimert og gir opp.
Dette var så herlig, lært MASSE øvelser som vi skal trene på til neste gang, hvor jeg ikke trenger bane.
Dette trengte jeg, ei skikkelig "humør/kunnskaps"-innsprøytning (-:
Innstruktøren var helt fantastisk og fant hele tiden noe positivt i galskapen, 3 bra skritt der, fin vending , overgang... deilig å ha noen som lærer deg, driver deg, ser begrensningene til hesten og jobber derfra!
En som ikke krever at hesten skal klare alt med en gang, men tar seg tid til å se hva den makter og så rose den frem gjennom hver lille detal som faller på plass.
Det samme for meg!!
Er så full av inntrykk jeg nå, dette lever jeg lenge på og nå skal det trenes på skikkelig vis også.

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  02:01:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Jeg gjorde som Silje, og bestilte meg et føll av 2006 årgangen Hoppeføll, ulsblakk.

Åneidu! Så lett slipper du ikke unna..
Fortelle mere.
Stamme? Bilder? Navn? Når er hun født?

Dør jo nesten av nysgjerighet her, jo....

Opprinnelig postet av Ildfuglen

Skal ta bilder innen 1.juli, så skal dere få se Navnet er jo ikke klart ennå da, klumpen er jo ikke SÅ gammel. Hun er e. Hjellar Mer vil jeg ikke si, dere får bilder snart

Spennande Mari! Hjellar er jo heilt nydelig! Gratulerer

ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

jameho

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  07:06:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg satt også og trykte febrilsk på oppdater- knappen til jeg innså det var nede.. Da tuslet jeg innom et annet forum, ryddet i skolepapirer og bestillte bøkene jeg trenger for å begynne på skolen. Så kom det da noe godt ut av det her også.

Gratulere til dere som får ny hest! :)

Jeg heter Janne og er MIXaholiker.. X)

Hjemmeside: http://www.freewebs.com/kajaroma/
http:/www.freewebs.com/lardalhesteforening/
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  13:39:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Gratulerer Mari, gleder meg til å se bilde av den lille skapningen ;-D

Jeg heter Ina, og jeg er mixoholiker

Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 19/06/2006 13:45:14 Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  14:02:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Oii.. Ja da var det krise! Satt å trykkte oppdater hele tiden, reestartet maskinen, koblet av og på internett, hylte og grein som en unge, helt til min bedre halvdel dro meg vekk fra maskinen og ut for å tømme møkkakjellern..

Tok endel "tissepauser", måtte jo sjekke om HM var oppe igjen, men nei.
Kan tro lykken var stor da den virket igjen i går!! :)

Så... : Mitt navn er Linda Cathrine og jeg er MIXoholiker.

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  20:39:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Huff! spilt de spille i hele dag jeg De er jo bare kjempe søte!!

Hehe, hver gang jeg leser overskriften traller jeg inni meg ...og kulda setter inn... Hehe

Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 19/06/2006 :  20:48:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding

. Fantastisk gøy, Ulskaug har aldri vært på ridebane før og jeg var redd han ville gå lei.

Ble faktisk positivt overrasket, ikke fordi vi fikk til så mye, men den positive holdningen han har, han prøver virkelig så godt han kan, blir aldri sur eller sint, når du ser selvtilliten hans synker er det bare å rose så stråler han (-:

Hei Harneshaug! Så artig å høre at det er flere som finner fram til det beste med disse travhestene! Akkurat det du beskriver her, er grunnen til at jeg (enda) har til overs å falle så mye for en ridehest, at en slik har blitt med hjem. Ok, mange små minuser også, men DU så herlig å jobbe med slike ponniser som bare VIL prøve å gjøre deg til lags!

Det aller beste med disse hestene er ATTITUDEN! Ingen over, ingen ved siden!

*Fikklysttilåri!*
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  21:17:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
mixoholiker denne veg oxo:)
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.