hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - sal fra hooks+andre..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 sal fra hooks+andre..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 14/06/2006 :  17:02:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei.

er det noen som har den salen fra hööks til 1349 kr, brun el svart med gule stiklinger?
Har vudert å kjøpe inn en rimlig ekstra sal til hesten min, og tenkte at den kanskje kunne være bra...

ellers så jeg en rimelig en fra horze..en syntet en... noen som har prøvd??

Man skal ikke tro man er noe, man skal vite ;p
Redigert av - Angela_Dunjar den 14/06/2006 20:20:45

Lopke

Norway

Skrevet - 14/06/2006 :  17:20:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg tror man får hva man betaler for. Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 14/06/2006 :  17:26:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Den har et sete som er veldig vanskelig å sitte i, dvs lite dypt og ikke spes mykt heller.

Det verste er at gjordstroppene er VELDIG tøyelige, og av dårlig lær som sannsynligvis må skiftes etter kort tid om du bruker salen ofte. Brukte en slik et par ganger når je gred hesten til noen bekjente. Anbefales ikke.

Bruk heller en tusenlapp mer, og kjøp den nest billigste salen til Skoies, f. eks. Fremdeles ingen "supersal", for da må du opp i andre prisklasser, men her er det mer kvalitet for pengene uansett!
Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 14/06/2006 :  18:25:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
en vennine hadde en slik en kort stund, den var fin og se på men du for en snodig sal..

fargen forsvinner også lett på den svarte.. skulle funnet et bilde men det er dessverre borte... den hadde en merkelig form.. som egentlig ikke passet hverken hest eller rytter..

mvh Mia..... Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 14/06/2006 :  18:41:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Uff, nei styr unna.

Som Lopke sier, man får det man betaler for.

Hadde for noen år siden 2 hester i en kort periode.
Brukte samme salen på dem begge, og kjøpte derfor en slik billigsal fra Høøks for å ha i tillfelle begge skulle rides samtidig.
Makan til dårlige greier har jeg ikke vært borti.
Og snakk om dårlig sits den gav...

Anbefaler deg å gå på en litt dyrere sal, eventult kjøpe en pent brukt en.

Anette Gå til toppen av siden

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 14/06/2006 :  19:12:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
takk for svar..
den er så ille ja, da tror jeg nok jeg går opp ett hakk ja.. vil ikke kjøpe en sal som er elendig i bruk akkurat... nesten rart man produserer en slik sal da..:)
(regner med hööks har fått en del klager på den da...)

Man skal ikke tro man er noe, man skal vite ;p Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 14/06/2006 :  19:46:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
NEEEEIIIIII!!! Ikke kjøp den, fy f.... for noe skit, angrer bittert.... )-:
Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 14/06/2006 :  20:09:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Cliff Barnsby, noen som har prøvd de? har fått tilbud om en pent brukt en nå plutselig..regner med at den uansett er bedre

LisaFi

Skrevet - 14/06/2006 :  20:37:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Det er i allefall skikkelig kvalitet! Sjekk at den passer, bare.. Sannsynligvis et myyye bedre kjøp, selv om den er brukt! Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  10:23:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
NEEEEIIIIII!!! Ikke kjøp den, fy f.... for noe skit, angrer bittert.... )-:

Opprinnelig postet av Harneshaug

seriøst??
ble fortalt at den var kjempegod å ri i så jeg var på høøks for to dager siden og kjøpte
nå skal ikke hesten ris så mye og jeg bruker for det meste den andre salen min, men tenkte det var greit å ha en allroundsal i tillegg...

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 15/06/2006 :  15:31:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
samme jeg tenkte å..men fikk en liten tankevekker her da det faktisk er såå mange som ikke likte salen.. godt å høre deres erfaringer også:)
kjett å kjøpe katta i sekken da en skal kjøpe sal.. for selv om jeg skulle ha en billig en, er det jo greit å ha en som varer litt lengre enn noen mnd...

PonniTeam

Skrevet - 15/06/2006 :  17:09:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePonniTeam  Svar med kopi av melding
Hm.. Jeg synes den salen er veldig OK jeg. Vell og merke er den ganske vid og spiss, men ikke spesiellt ekkelt.
Jeg har villet ambefale den, for den er ikke forferdelig eller dårlig på den måten. Det er vell smak og behag som teller her..
Gå til toppen av siden

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 29/06/2006 :  14:54:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
begynner å bli en gammel debatt men, lucky june, du som kjøpte denne billig salen, hva synes du om den? enda ikke bestemt meg for hva slags "billig" sal jeg skal kjøpe.....

jameho

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  17:35:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg brant meg stort da jeg kjøpte billigsal til den forrige hesten min. Joda, den var grei en stund, men så flatet den ut og passet ikke lenger, og det gikk fort... Solgte den superbillig til ei med en bredere hest enn hva jeg hadde. En billig sal kan bli dyr til slutt da du trolig må bytte den ut ganske raskt. Jeg kjøpte syntetsal denne gangen og er godt fornøyd. Tok litt tid å venne seg til syntet istedenfor lær, men den passer min hest veldig bra.

Hjemmeside: http://www.freewebs.com/kajaroma/
http:/www.freewebs.com/lardalhesteforening/
Gå til toppen av siden

Asbjørg

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  08:58:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAsbjørg  Svar med kopi av melding
Jeg bruker vanligvis bomfri-sal, men tenkte jeg måtte ha noen med bom i tilfelle vi setter opp noen hinder. Er ikke interessert i betale masse penger for en sal som stort sett bare henger og støver ned, og siden salen i Hooks så grei ut på bildene kjøpte jeg den. Verdens beste sal er det nok ikke, men jeg synst ikke den er så ille å sitte i jeg egentlig. Og den ligger bra på hesten. Gjordstroppene var forferdelig harde i starten, men ser ut til å bli mykere etterhvert.
Synst det er en grei reservesal jeg, men til daglig bruk ville jeg valgt noe bedre
Gå til toppen av siden

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 03/07/2006 :  14:53:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
hmm ja nå har jeg fått kjøpt meg sal da, og det ble ingen typisk billig sal alikevel siden hesten min er så bred så jeg måtte ha en BRED sal.. så da ble det griffin haflinger allround.. den passet godt og er super å ri i:)
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.