hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Umulig å finne fòrrytter?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest på for
 Umulig å finne fòrrytter?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  23:14:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
En ting er helt sikkert.
Om forrytter, steller eller hvem som helst hadde klippet i manen til mine hester, hadde jeg egenhendig lagt vedkommende i bakken og skalpert i vei!
Her er manen hellig...hehe...

Anette Gå til toppen av siden

CarpeNox
» VIP

Norway

Skrevet - 29/07/2006 :  09:32:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ej he hatt litt forskjellig opp igjennom tidene, men det e vanskelig å finne noken skikkelige folk.
Ei som reid hesten min mykje va mot mej skikkelig flink, veldi nøye på at ting gikk riktig for sej osv-men ho fortalte mej ikkje den sanne historia om det som skjedde på tur. Hesten sprang bland anna ut skikkelig ved fleire anledninga uten at ej fikk høre noke som helst om det...
Og ei anna jente ringte på den andre hesten min å blei heilt forfjamsa da ej svarte at det ikkje vanka betaling på ho for å ri eller kjøre ein gang eller to i uka..
No he ej unghest og nyte for øyeblikket at sjølv om han må ha stell kvar dag so MÅ han ikkje trenes kvar dag

Det e lov å tenke sej litt om til tider. Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 29/07/2006 :  11:39:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
CarpeNox; jeg regner med du går eller har gått på skolen , og der lært bokmål eller nynorsk. Vær så snill og praktiser et av disse når du skriver. :-) Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 29/07/2006 :  12:12:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Helt enig der, jeg forstår nesten ingenting jeg, når folk skriver dialekt:P
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  20:03:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
En ting er helt sikkert.
Om forrytter, steller eller hvem som helst hadde klippet i manen til mine hester, hadde jeg egenhendig lagt vedkommende i bakken og skalpert i vei!
Her er manen hellig...hehe...

Opprinnelig postet av anettex

Forstår deg godt!
Alle burde skjønne at man klipper ikke manen til en hest man ikke eier, med mindre man har fått låv. Trodde jeg da. Så da jeg en dag kom til stallen, og fant manen til gamlehesten min klippet i en rett strek, samt hovsjegget ujevnt og halen kuttet av(så klart nederst, men likevel), kan man si jeg fikk sjokk. I et par dager senere sto det en klar og tydelig melding på tavla, at sånt ikke var låv, og personen som hadde gjort det kunne angre! Fant aldri uthvem det var da :/ *girr*

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.