hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - "Stakk" til sjøs =P
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 "Stakk" til sjøs =P
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  22:57:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
I dag var jeg på langtur.Vindur fikk gresse i noen timer og var kjempefornøyd.Da jeg skulle ta på salen gikk han ned mot vannet(jeg trodde jo at han skulle drikke og det er jo selvsagt helt iorden så jeg stod nå bare dær med salen og ventet)

Men sannerlig!Han la på svøm utover:P

Han svømte en stund rundt så kjærsten min var på tur ut for å hente han inn.Men da jeg ropte noen ganger kom han tilslutt svømmende tilbake og gikk i land i noe buskas.Som vi lo da!

Er det vanlig at hester er så glad i vann?Har aldri opplevd noe liknende..

Vindur4-ever

sannejento
» VIP

Skrevet - 11/06/2006 :  22:59:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehehhe.. for en snåling..:) Det er vell litt forskjellig fra hest til hest det.. akkurat som med mennesker..:) Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  23:05:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
He he,han følte vel han trengte seg en dukkert;-)
Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 11/06/2006 :  23:11:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, hester elsker å bade. Og det er helt vanlig at de er glad i vann.
Som oss mennesker: Noen er glade i å plakse i vann, andre er ikke.
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  23:23:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Det varierer nok fra hest til hest. Glittra elsker vann. Miss synes vann er ok, men å svømme? Det ville hun aldri funnet på.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  00:17:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe, var på ridetur i dag da vi vasset litt ute la hesten seg ned med meg på, fikk heldighvis den opp igjen;)
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  11:24:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Tror det varierer om hester er glad i vann eller ikke. Cisco hater vann. Første gangen han så vann (sjøen) med meg nekta han å gå nærmere enn ca 20 meter. Jeg hoppa av og leide han nærmere. Da turte han å gå slik at det var en 4-5 meter igjen, men DA sa det stopp! Nå var det dog en periode han ikke takla å gå i vanndammer heller, så vann (sjøen iallefall) er livsfarlig (tenk på alle de krokofantene og elledillene som er oppi der da!)! Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  13:51:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Tror nok det varierer jeg også. Luna hatet vann og var lettere panisk når vi "kjørte" henne hjem når vi hentet henne; det hadde regnet om dagen og veien var full av søledammer, må vite. Hoppet og spratt verre, gjorde hun.

Frøya til svigers derimot, elsker vann, når hun først har kommet seg uti. Hun kan stå leeenge og bare plaske og drikke. Hesten til naboen til svigers (puh) legger seg rett ned, så der må man bare beine tvert gjennom. :-)
Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  14:08:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Då eg hadde mor til Regina hadde eg det problemet at Heidi ikkje turte å gå nær bekkar, hata å bli spylt, ville ikkje krysse elvar ol. Ei nabojente, som var veldig flink og ri, fekk Heidi til å krysse ei elv me måtte over for å ta tryggaste vegen heim frå ridebana. Heidi stritta mykje imot, men gjekk over.
Etter det har ho lyst opp når ho ser vatn. Året etter reid eg, søstra mi + to venniner ned igjen, for å bade med hestane. Det var så djupt at dei symde, og min og søstra mi sin hest stakk plutseleg hovudet under vatnet DÅ fekk eg sjokk, for det trudde eg ikkje dei gjord. Men ho var heilt rolig, og elskar og bade..

Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

bhomme

» VIP

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  23:04:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebhomme  Svar med kopi av melding
Opplevde i fjor sommer at hesten min stakk ut med meg da jeg red uten sal, å rett ut i vannet! La på svømm. I sommer, nå nylig, tok jeg med begge hestene til vannet, da han ene som bada med meg i fjor la på svømmetur alene. :) Koselig at de får bada seg. Hun andre liker seg bare der hun kan plaske litt! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.