hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Auksjon på hestemarked.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Auksjon på hestemarked.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

*It`s Easy*

Skrevet - 06/06/2006 :  19:11:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det noen andre som har vunnet en auksjon på hestemarked, men ikke mottatt det man har vunnet?

Jeg "vant" et dekken 28.april, betalte det 2.mai men har pr dags dato 6.juni ikke mottatt dekkenet. Jeg har sendt 5 mailer og ringt dem uten hell. Derfor lurer jeg på om det er andre som har opplevd lignende, for da vil jeg gjerne høre om det.

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  19:39:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Søstra mi vet jeg har vunnet en auksjon, og har seff betalt. Og det er mange mnd siden, men ikke mottatt noen varer enda. Nå er jeg ikke sikker på om hun har skrevet mail og ringt de, men varene har hun i allefall ikke fått. Utrolig dårlig :(
Beate & Alger Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 06/06/2006 :  20:57:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg synes HM skuffer oss brukere. Gå til toppen av siden

*It`s Easy*

Skrevet - 06/06/2006 :  21:13:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva kan man gjøre i en slik situasjon? Jeg har lyst å anmelde de eller noe, de kan ikke holde på sånn! Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  22:01:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Jeg vant auksjonen om en video om irske hesteraser (tror jeg det var), betalte, men så aldri noe til det...
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

Lukka, Solfari og Greta

» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  22:25:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
hadde tenkt til å legge inn bud på et dekken en gang, men gud å glad jeg er for at jeg ikke gjorde det etter det jeg leser her. Useriøse greier spør du meg!!
Greta Lind, Lukka og Solfari<3 Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  22:28:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Er det noen andre som har vunnet en auksjon på hestemarked, men ikke mottatt det man har vunnet?

Jeg "vant" et dekken 28.april, betalte det 2.mai men har pr dags dato 6.juni ikke mottatt dekkenet. Jeg har sendt 5 mailer og ringt dem uten hell. Derfor lurer jeg på om det er andre som har opplevd lignende, for da vil jeg gjerne høre om det.

Opprinnelig postet av *It`s Easy*

vant 4 ting

2 dekken og en hov kniv og en ting til men fikk det billigste dekkenet og det var det!

får ikke kontakt med dem og har kastet bort 1000kr

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  22:31:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg betalte, og fikk varen etter 4 uker. Hadde da fått et for stort dekken, og prøvde å sende tilbake. Da var adressen feil, og jeg fikk pakken i retur, og da var det plutselig for sent å bytte. Byr ikke på auksjon mer nei :-/
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  11:22:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Jeg har vunnet auksjon flere ganger, og alttid fått varene. Men kanskje jeg bare har hatt flaks?? Synes ikke de som har vunnet, og ikke mottatt varene skal gi seg på dette. Kommer aldri til å by på en eneste hmauksjon mer jeg i allefall!!! Hva sier de hvis dere ringer da???
Simpelt!

Beate & Alger Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 07/06/2006 :  11:34:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvor er redaksjonen på Hestemarked??? De følger med på debattene, så jeg etterlyser en kommentar...

Selv har jeg budt på en auksjon og fått varen som avtalt. Men det er tydeligvis mange her som ikke får varene sine. Hva i alle dager kommer det av?

En auksjon er da like bindende begge veier, ikke bare for budgiver!
Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 07/06/2006 :  18:56:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skjønner at jeg har vært av de heldige her Har vunnet flere auksjoner og fått varene....

Ja hvor er redaksjonen når man trenger de??

Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  18:13:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
Jeg har bare vunnet en ting og den har jeg fått.. så jeg kan ikke klage.. men vil ikke by da jeg synes det ser litt "crappy" ut.. he he..

men jeg synes det er utrolig dårlig at folk ikke kan få tak i hestemarked folket.. men de har da vipper!! det er bare og bombe gjestebøkene med meldinger.. så kanskje det skjer noe..

bare ikke gi opp!!

mvh Mia..... Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  18:18:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg har bare vunnet en ting og den har jeg fått.. så jeg kan ikke klage.. men vil ikke by da jeg synes det ser litt "crappy" ut.. he he..

men jeg synes det er utrolig dårlig at folk ikke kan få tak i hestemarked folket.. men de har da vipper!! det er bare og bombe gjestebøkene med meldinger.. så kanskje det skjer noe..

bare ikke gi opp!!

Opprinnelig postet av Goytil

japp la oss gjøre det!

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

marte+quicky

Skrevet - 09/06/2006 :  20:55:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg vant en gang, tok eeeevigheter før jeg fikk det i posten...men det kom nå til slutt da, når jeg nesten hadde glemt det

Du finner meg på ForumHest!

www.hestene.no
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  21:08:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
har sendt 5 mailer og ringt dem uten hell.

Opprinnelig postet av *It`s Easy*

Jeg har blitt oppringt mange ganger uten at jeg selv vil det. Ser ut som at man får telefoner når man minst vil ha det, og får ikke når man mest vil ha det.

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

robert

» VIP

Skrevet - 12/06/2006 :  22:46:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Jeg har nå sendt en epost til brukerene *It`s Easy*, Krogstad, Wulfi, Tigull the best 4 life og Mari^_^ for å oppklare deres auksjonsproblemer. Er det andre som også lurer på auksjonene? - Ikke nøl med å ringe meg på mobil 450 030 07.

God sommer! :o)

Mvh Robert
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.