hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Rideleir med feltritt, hvordan forberede hesten???
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Feltritt
 Rideleir med feltritt, hvordan forberede hesten???
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  10:34:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Om to uker drar vi på "feltritt" rideleir og ingen av hestene våre har vært borti den type trening tidligere. Den ene hesten har kun hoppet hinder en gang. Hvordan kan vi forbrede hestene i tiden frem til vi drar. Noen gode tips???
Hilsen hønemor med veldig reise feber.

FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)

Mari^_^

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  11:39:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Trene mye utholdenhet, hoppe felthinder, trene lydighet og hoppe vanlige hindre. Det gjorde ihvertfall vi da vi var på leir for 2 år siden, men vi startet da "opptreningen" 5 uker før leiren.

Lykke til :)

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  16:18:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Hoppe hinder der hesten ikkje ser kva som er bak. Hoppe over t.d høyballer, eller pappkasser. Om hestane ikkje har hoppa før, så ville eg starta med vanlige hinder.
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Mie Ulrika

Skrevet - 13/06/2006 :  15:03:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

bare lurte på hvor du skal. jeg skal selv på feltritts leir (treningsleir) i sommer.... Skal på Stall Eikeberg i uke 29....

A life lived in fear is a life half lived Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  16:49:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hei!

bare lurte på hvor du skal. jeg skal selv på feltritts leir (treningsleir) i sommer.... Skal på Stall Eikeberg i uke 29....

Opprinnelig postet av Mie Ulrika

Jeg skal oxo på feltcamp der.. Ponnien min skal flyttes dit om ca:To uker. å skal stå der i sommer.. Fordi jeg skal trene den ene ungponnien til Julianne i feltritt, skal starte den etter hvert oxo men den er bare fem..Hehe.. ses sikkert der i sommer daMin skal spise på beite å være under trening derVar der senes i dag¨og rd 3 skolehester derLykke til på felt camp..

FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  18:11:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hei!

Opprinnelig postet av Mie Ulrika

Vi skal på Blixland gård like ved Askim. Bare 4 dager igjen nå og reisefeberen er helt på topp Gleder oss skikkelig

FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.