hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - MIX Samling del I (Oslo Horse Show)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 MIX Samling del I (Oslo Horse Show)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 25

oleo

» VIP

Skrevet - 12/06/2006 :  21:09:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hva med å dra på "den røde mølle"? Ligger ganske nærme spektrum (gå avstand, rett meg om jeg tar feil siden jeg ikke vet helt sikkert). http://www.rode-molle.no/

Opprinnelig postet av Lopke

Hard rock har ingen aldersgrense og som noen nevnte så vil de spørre om leitimasjon ved kjøp av alkohol. Menyen er veldig variert, god drikke og mye kul musikk. Hard rock ligger i gamle Studentens lokaler, på hjørnet ved Onkel Donald - rett før universitetet, samme side. Tar ti minutter å gå fra Spektrum... Det er vel ikke no probem for sporty hestejenter??!!! Men jeg er åpen for forslag jeg altså, vet bare ikke om så mange ok restauranter akkuratt nedi gryta ved Spektrum. Ikke akkuratt det beste området på nattetid heller...

Et snøfnugg er noe av det skrøpeligste som finnes i verden...men se hva de får til når de holder sammen. Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  21:15:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Regner med at jeg skal dit i år også, enten bare på Lørdag som tilskuer, ellers så blir det vel hele helga og jobbe i stand..
We`re just out of controll Gå til toppen av siden

-mona-

» VIP

Skrevet - 12/06/2006 :  21:38:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skal dit alle 3 dagene! blir sikker kjempe gøy! =) har ikke vært på OHS før, så jeg gleder meg masse! Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 12/06/2006 :  21:45:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hard Rock Cafe er et mye bedre sted enn Røde Mølle. Gammel bule som har ligget der i alle år. Grønland er ikke det beste stedet på kvelden, det har andre nevt her også. Det skjer INGEN ting av interesse ned i kroken ved Spektrum. Det er det mørkt, tolk det som dere vil...

Holder en finger på Hard Rock. Midt i sentrum med masse liv og røre
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  22:07:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hard Rock Cafe er et mye bedre sted enn Røde Mølle. Gammel bule som har ligget der i alle år. Grønland er ikke det beste stedet på kvelden, det har andre nevt her også. Det skjer INGEN ting av interesse ned i kroken ved Spektrum. Det er det mørkt, tolk det som dere vil...

Holder en finger på Hard Rock. Midt i sentrum med masse liv og røre

Opprinnelig postet av BirreogVickie

oki.. jeg stoler på dere.. kjenner ikke oslo og dette var liksom det nermeste jeg fant med en del sitteplasser. Kan Hard Rock ta imot en stor flokk som oss??

Har ikke vært på HRC før så jeg synes det er en toppers ide!!

Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 12/06/2006 :  22:13:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det kan de helt sikkert. Det er kanskje lurt å bestille bord. Men til hvor mange?
Tror du det hadde vært smart å fått laget en "påmeldingsliste" over de som vil møtes? Det virker på meg som om du Lopke er flink til å organisere. Hva synes du?
Gå til toppen av siden

jameho

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  22:29:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lopke er helt klart den som organiserer ja. ;) Jeg vil ooooog!!! :) Blir isåfall kun lørdagen på meg også. (Suser inn og sjekker biletter..)

Hjemmeside: http://www.freewebs.com/kajaroma/
http:/www.freewebs.com/lardalhesteforening/
Gå til toppen av siden

oleo

» VIP

Skrevet - 13/06/2006 :  00:56:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
[quote]oki.. jeg stoler på dere.. kjenner ikke oslo og dette var liksom det nermeste jeg fant med en del sitteplasser. Kan Hard Rock ta imot en stor flokk som oss??

Har ikke vært på HRC før så jeg synes det er en toppers ide!!

Hard rock har plass men som Birgitte sier, kanskje greit å bestille bord på en laurdag. Du tenger jo ikke gjøre det enda men kanskje et par uker i forvegen. Lage påmeldingsliste er lurt.
You fix Lopke.... Her er info og telefon nummeret...

http://www.hardrockcafe.com/locations/cafes3/cafes.aspx?LocationID=402&MenuID=15&MIBEnumID=3

Et snøfnugg er noe av det skrøpeligste som finnes i verden...men se hva de får til når de holder sammen. Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  01:08:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå har jeg kjøpt billett, TADAAA! Gleder meg så sinnsykt masse, aldri vært der før... Kommer til å gå rundt og gape hele helgen! Trenger ikke navneskilt jeg, bare se etter hun med hvitt hår som ser ut som en slagpasient

Red leifer

Når Gubben er borte driter hestene på plenen
Redigert av - Harneshaug den 13/06/2006 01:11:04 Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  08:50:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Nå har jeg kjøpt billett, TADAAA! Gleder meg så sinnsykt masse, aldri vært der før... Kommer til å gå rundt og gape hele helgen! Trenger ikke navneskilt jeg, bare se etter hun med hvitt hår som ser ut som en slagpasient

Red leifer

Opprinnelig postet av Harneshaug

HA HA HA... den skal jeg huske..

Skal lage en liste jeg :) og bestille bord.. Lørdag kveld!
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  09:23:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
æhh.. hvorfor står det her at HRC har 23 års grense?? http://www.nattguiden.no/utested/1080 Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 13/06/2006 :  09:25:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fordi de kanskje serverer sprit? Ring og hør om de har en avdelig uten spritservering, enkelte steder har det. Hvis ikke må vi finne et annet sted så alle kan være med. Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  09:39:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvis det ikke er mulig på HRC pga aldersgrense, kunne dere oslofolk/kjente se litt på denne http://www.artoftaste.no/servlet/side?section=8000000
Lurer på om det kunne være smart å søke på bla.a. lav pris, selskapslokaler, oslo sentrum, og se på den lista.. Det er mange men jeg kjenner ikke noen..
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 13/06/2006 :  09:53:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hvis det ikke er mulig på HRC pga aldersgrense, kunne dere oslofolk/kjente se litt på denne http://www.artoftaste.no/servlet/side?section=8000000
Lurer på om det kunne være smart å søke på bla.a. lav pris, selskapslokaler, oslo sentrum, og se på den lista.. Det er mange men jeg kjenner ikke noen..

Hva med "Dattera til Hagen"? tror det skal være et OK sted, og siden det ligger på Grønland er det også i nærheten av Oslo Spektrum.
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 13/06/2006 :  09:54:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
I værste full fall kan vi gå på Peppez. Der kommer alle inn, de har mat og øl - ikke minst - og det er uformellt og trivelig. Peppez ligger i Stortingsgata? Gjorde i hvertfall.

Det er ikke langt å gå fra Peppez og til Spektrum. En kort spasertur ned Karl Johan.
Gå til toppen av siden
Side: av 25 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.44 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.