hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - MIX Samling del I (Oslo Horse Show)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 MIX Samling del I (Oslo Horse Show)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 25

Josiva&Camilla

Skrevet - 13/06/2006 :  10:36:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal vel jobbe der hele helga, så hvis jeg tryner eller noe på banen, må dere ikke le av meg! Tro meg, vi blir slitne i beina, så det kan hende jeg klare å drite meg ut på et vis. Ellers blir det vel festing på lørdag uansett... Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  10:55:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Du har også Egon ved Oslo S der. Der veit jeg flere andre nettsteder har arrangert veldig vellykkede treff. De har plass og ikke spiseplikt (noe som kan være greit hvis det er noen som ikke er sultne eller ikke har penger til mat og bor hjemme hos mammaen sin ). Der er det iallfall lurt og bestille bord, men vi trenger da vel ikke bestille bord nå, gjør vi? Synes kanskje det er litt i tidligste laget ja.. *nikke enig med seg selv* Er antagelig ikke alle som veit om de kan enda, inkludert meg. Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 13/06/2006 :  10:59:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Du har også Egon ved Oslo S der. Der veit jeg flere andre nettsteder har arrangert veldig vellykkede treff. De har plass og ikke spiseplikt (noe som kan være greit hvis det er noen som ikke er sultne eller ikke har penger til mat og bor hjemme hos mammaen sin ). Der er det iallfall lurt og bestille bord, men vi trenger da vel ikke bestille bord nå, gjør vi? Synes kanskje det er litt i tidligste laget ja.. *nikke enig med seg selv* Er antagelig ikke alle som veit om de kan enda, inkludert meg.

Opprinnelig postet av Ragnhild E

Egon var et godt forslag!
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  11:43:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
jaaa.. de hadde mye godt på menyen og og det var greie priser..
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 13/06/2006 :  12:09:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du jobber iherdig med denne oppgaven Lopke, det er ikke vanskelig å forstå. All ros til deg fordi du er så flink!!! Gå til toppen av siden

oleo

» VIP

Skrevet - 13/06/2006 :  13:57:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hvis det ikke er mulig på HRC pga aldersgrense, kunne dere oslofolk/kjente se litt på denne http://www.artoftaste.no/servlet/side?section=8000000
Lurer på om det kunne være smart å søke på bla.a. lav pris, selskapslokaler, oslo sentrum, og se på den lista.. Det er mange men jeg kjenner ikke noen..

Opprinnelig postet av Lopke

Hard rock er delt opp i to etasjer. Nede er baren og oppe er restauranten. 23 årsgrense i baren og fri aldersgrense i restauranten men vi over 18 kan alikvel bestille alkohol i rastauranten , er de i tvil så spør de om legitimasjon ved bordet. Vanligvis er det ikke bordbestilling i helgene men er gruppen større enn 15 personer så er det unntak. Da kan man ringe til restauranten i Oslo eller sende en e-mail. Tenker på de som kommer fra andre steder i Norge, sikkert kult å dra på Hard Rock Oslo.

Et snøfnugg er noe av det skrøpeligste som finnes i verden...men se hva de får til når de holder sammen.
Redigert av - oleo den 13/06/2006 14:15:32 Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  14:59:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Egon er et veldig koselig sted og spise da ;)
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

jameho

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  16:56:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvem har bestillt billetter, og hvor sitter/står dere? Har jeg forstått riktig når jeg sier det starter tidlig om morgenen lørdagen på OHS? Skal vi isåfall møtes etterpå? Jeg har aldri vært der, så fill me inn please. Hva skjer, og hvordan er det lagt opp? Detta må jeg få med meg. :)

Hjemmeside: http://www.freewebs.com/kajaroma/
http:/www.freewebs.com/lardalhesteforening/
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  18:17:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Showet starter vel allerede fredag.. Men siden fredag er en arbeidsdag for de fleste (ikke meg ha ha ha) så er energinivået sikkert litt høyere lørdag kveld mht til å møtes, spise god mat, sludre og drikke langt ut på natta :)
Showet slutter søndag. Se på linken jeg la ut tidligere, der står dato.

Man må snart bestille billetter om man skal sikre seg en plass, vi bestillte for en måned siden?? og da var det ikke allverden igjen. folk blir delt opp etter når de blir kjøpt, jeg mener vi skal sitte på 208 rad 15 om jeg ikke husker helt feil?? (Tooorhild??)
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 13/06/2006 :  21:22:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ler! Det nytter ikke å spørre meg, det er du som har bilettene hjemme hos deg....

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  21:45:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ler! Det nytter ikke å spørre meg, det er du som har bilettene hjemme hos deg....

Opprinnelig postet av TORHILD

ja.. øhh.. jeg får vel sjekke selv da.. (hun husker det ikke..*fnis*)
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 13/06/2006 :  21:53:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av TORHILD

ja.. øhh.. jeg får vel sjekke selv da.. (hun husker det ikke..*fnis*)

Opprinnelig postet av Lopke

Skrulle...
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  23:16:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
ÅÅÅÅÅ ... jeg er også på 208 rad 15!!! Er det mulig? Har sete nr 30. Jeg skal heller ikke på jobb fredag så jeg er jo klar for å tyvstarte (-:
Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  23:23:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Jeg har fortsatt ikke biletter Et sted man kan se hvor mange plasser det er igjen? Og er det enklere å skaffe biletter om man drar alle dagene?
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  23:27:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Se på linken til Lopke til Oslo spectrum, gå inn på OHS og der får du opp alternativene... (-:
Bare noen hundre igjen, løp og kjøp (-:

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden
Side: av 25 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.