hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - ÅÅÅ!!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Natural Horsemanship
 ÅÅÅ!!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Ida&Fjellvåk

» VIP

Skrevet - 07/06/2006 :  21:53:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
*Sikle*Sikle* noen som har denne? Bestillt? https://shop.parellisecure.com/show_item.php?itemid=90114

Tillit og respekt er ikke det samme:)

Lopke

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  22:05:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ida, dette kan du få for en hundrelapp eller to.. det står bare ikke parelli på det.. bortsett fra videoen da..
2500 kr for denne pakka med taugrime, tau, et til tau og en snor og en pisk.. ???
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  22:06:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Ohh... Myyy... GOD! For en PRIS! *sjokk*
Kjøp heller boka hans og bytt ut resten av sakene med ting du får billigere her hjemme...

Line *grøsser over 400 dollar for dette*

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Gå til toppen av siden

Ida&Fjellvåk

» VIP

Skrevet - 07/06/2006 :  22:18:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
joda, det kan eg. Ble foresten sjokkert på prisen selv siden eg ikkje er helt inne på valuta osv... men det var liksom filmen som fristet:P men det andre var DYRT. åså må eg legge til all den toll greia da..:) men meininga var vel ikkje å bestille, men få greie på om det går ann å få filmen andre steder. (neida, det var den råkule baggen eg ville ha:P)

Tillit og respekt er ikke det samme:) Gå til toppen av siden

Ida&Fjellvåk

» VIP

Skrevet - 07/06/2006 :  22:24:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Kjøp heller boka hans

Opprinnelig postet av Cowgirlchris

Hei!
Kafor ei bok? vilvilvil ha. (eg er litt sånn dustete idag:)) Bakkearbeid? for den skal eg kjøpe, bare spare litt. Gid eg hadde fått prosenter på bokhandleren, siden eg jobber der (2 siste timene på torsdagen det kaller eg en SKIKKELIG jobb)
må ha navnet på den boka!!! LINE!!! du får værsegod finne navne på den boka når du har satt meg på tanken på en sånn dustete dag

**sofie**

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  22:29:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har det=) eller Level 1 settet. laga grime og tau selv og kjøpte en "norsk" carrotstick;)
men er utrolig artig det hjemmestudiesettet da:) har vert vært å bruke penger på for meg:) kjøpte mitt brukt, men når jeg skla videre på level 2 er jeg ikke i tvil om jeg skal bruke pengene;)

de som sier lykke ikke kan kjøpes, et ikke hva det vil si å eie en hest=)

www.sofieoglasso.piczo.com
Gå til toppen av siden

Wichtoria

Norway

Skrevet - 08/06/2006 :  14:40:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dette har kanskje ikke noe med saken å gjøre men hva bruker man pisk til i Parelli? Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 08/06/2006 :  14:57:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Det der var DYRT. :|
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ida&Fjellvåk

» VIP

Skrevet - 08/06/2006 :  15:17:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Dette har kanskje ikke noe med saken å gjøre men hva bruker man pisk til i Parelli?

Opprinnelig postet av wwkaja

Hei!
Hmmm...ja, det lurte eg og på...

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 08/06/2006 :  16:09:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Er ikke pisk men en carottstick, den brukes som en forlengelse av armen ved handtering av meget skeptiske hester ved berøring. Å til signaler ved driving game. Du bruker den til å lede hesten ikke til å smekke.

Har pakken, både level 1,2 og nå 3. Men de er dyre, men pakkene kan ikke slå noen bok, pakken inneholder mange bøker med pungtvis veiledning, som er helt nøyaltig. + dvder og det utstyre som trengs, man kan kjøpe billigere, men kvaliteten på dette er grunnen til at jeg liker vel betaler summen.

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 08/06/2006 :  16:28:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Fant en annonse her på HM hvor noen skulle selge ganske mye Parelli ting & tang :
http://www.hestemarked.no/annonse.asp?kat=16&ukat=84&ID=154083

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 08/06/2006 :  16:45:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Ville ikke betalt for savvy club dvdene siden som medlem du får disse hun selger gratis. Som medlem i savvy club har je fått disse gratis. Men de som inneholder homestudy pakkene koster jo en del da.
Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  12:49:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Ikke at jeg vet hva det er verdt, men så veldig dyrt ut...
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  13:01:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jammen er det godt disse cowboy-gutta har noe å tjene penger på.

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

HannaogHelge

» VIP

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  15:05:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHannaogHelge  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHannaogHelge  Svar med kopi av melding
Ehhmmm.. Carrotstick... Nytt navn på pisk.. Sikkert mye dyrere enn en vanlig en og.. Jaja.. Lurer på om jeg ikke skal gå inn i den bransjen jeg... Blir rik.. Nå er det pisken dems jeg snakker om, ikke det andre..
Hvorfor kan man ikke bruke en vanlig pisk, men en såkalt carrotstick da? En forlengelse av armen: det er jo det en vanlig ridepisk er også!
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  15:25:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Pat Parelli; Natural Horsemanship.
Det er boka for den som er interessert.

Carrotstick er et annet navn på pisk.
Har du en dressurpisk eller longepisk du kan ta av snerten på, så har du en carrotstick.

Line.
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.