hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva har du lagt merke til?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva har du lagt merke til?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 20

Lopke

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  11:56:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tone ikke ta alt så alvorlig.. dette var en kosetråd!
Og nei det er vel ikke kun Silje som har kræsja litt med deg i debattene? vi er jo ikke altid helt enige vi heller, men det er jo det som gjør det spennende å diskutere med deg!

smil heller.. og kom til samlingen i Oslo.. Det hadde vært koselig!
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 12/06/2006 :  12:26:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tone: Jeg har kræsjet med mange her inne jeg også, og som det står på listen så har jeg en egen evne til å irritere på meg Oleo og visa versa.

So what? Med så mange her inne er det UMULIG å komme overens med alle sammen. I starten på Hestemarked gikk det så inn på meg når jeg kom til munnhuggeri med andre brukere her, at jeg fikk ødelagt hele dagen min. Men etter hvert så blåser jeg i det. Jeg tar ingen ting her inne så veldig personlig,og hva andre måtte mene om meg er ikke så viktig...

Dette er ikke min virkelige verden, den lever jeg med mann, barn, hus, hest, bil og motorsykkel

Blås i den kommentaren til Silje, det ligger ikke noe vondt bak den! Og vi er så mange her inne, så jeg rekker ikke å huske hvem som er hvem på listen av "kjennetegn".
Gå til toppen av siden

kokkolokko

» VIP

Skrevet - 12/06/2006 :  12:32:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kokkolokko feller en gledeståre over å få komme på Siljes liste,awww.
Silje skal få så maaange flatlus hun vil fra flarlusfarmen
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 12/06/2006 :  12:42:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
hehe, Nå var du heldig Silje!!!

puh, godt jeg ikke skrev en liste med kokkolokko på.

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 12/06/2006 :  12:46:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Å Gosj a`meg Silje!!!

Og jeg som trodde ingen ting var gratis her i verden...

Jeg synes Kokolokko er skikkelig spandabel av seg. He, he...
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 12/06/2006 :  12:55:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Ja Birre! Myye bedre
Ah, så fint det er å få viljen sin, hihi

Kurre: Takk det samme. Du er også i overskifta når jeg tenker på MIX. Masse kunnskap og tøff er du og. Men flinkere enn enkelte av oss andre å styre litt unna hvis det kan gå litt hett for seg..

Når jeg tenker over min reaksjon først,( ja jeg ble faktisk litt overrasket at de jeg snakker så mye med ikke huska meg i farta,) så tror jeg det finnes flere der ute som ble ennå mer skuffa. Jeg er tross alt stor nok til å takle sånt. Så det stikker ikke så dypt, men kanskje vi skal prøve å holde oss unna slike tråder i fremtiden?

Selv om vi synes det er kjekt å få og gi ros, kan det kanskje såre noen mer enn vi andre blir glade av tråden?

Jeg foreslår at vi heller prøver å bli litt flinkere å flette inn litt god-ord når vi svarer på noe vi synes er bra skrevet. Eller hvis vi, mellom linjene, ser en egenskap i personen som vi har lyst til å komplimentere (ehm heter det det?) så nevner vi det til dem.

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 12/06/2006 :  13:01:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men...? Da blir det jo ingen hete diskusjoner mer?

Jeg MÅ ikke si til Oleo at hun er flink??? Synes hun sitter høyt nok som hun gjør skjønner du...

(Oleo, du skjønner at jeg tuller nå?) Har ikke lyst på en smekk i dag.

Redigert av - nn den 12/06/2006 13:03:40 Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  13:04:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Men...? Da blir det jo ingen hete diskusjoner mer?

Opprinnelig postet av BirreogVickie

jo da..

Redigert av - Lopke den 12/06/2006 13:05:50 Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 12/06/2006 :  13:08:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er bra!!! Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  13:59:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Beklager Tone_ men, herrejesus.
(Og nå begynner folk å være misfornøyde igjen, og jeg mistenker denne forutinntattheten (puh)).

Redigert av - Silje-og-Tindra den 12/06/2006 14:00:49 Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 12/06/2006 :  14:02:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Neida, Silje! Bare vi andre som "trøster" Tone litt som ikke likte omtalen av seg selv. Ikke noe mer enn det Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  14:04:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Nei, den kom vel fra meg, det var vel det som var feilen .. Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 12/06/2006 :  14:15:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her var det lite rom for å ytre sine meninger og å bli tatt på alvor..

Ingen kan si til meg at det er tåpelig av meg å ta meg nær av det som står skrevet om meg. Du Silje, ble jo selv litt fornærmet da noen nevnte at du var sarkastisk? Noe jeg har full forståelse for at du reagerte på.

Hvis denne tråden var ment for å være en "kose-tråd" hvorfor da minne folk på deres negative sider?

Jeg skriver ikke dette for å være vanskelig og kranglete, men synes det er viktig å gi beskjed når en føler ting blir ubehagelig.

Nok om det.

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 12/06/2006 :  14:44:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Nå er det faktisk mer at enkelte her henger seg opp i hvem som poster noe.

Det var dine ord. Sannheten for min del (hvis jeg er "enkelte".....) er hvertfall at jeg gir beskjed til alle som skriver noe om meg som jeg opplever ubehagelig. Har lite å si hvem det er som poster det.

Er det noe jeg prøver å være veldig bevisst på, er det å skille mellom sak og person.

Tone melone kaffekone
Redigert av - Tone_ den 12/06/2006 14:49:37 Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  14:50:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Jeg ser ikke hvorfor man tar seg nær av hvordan andre oppfatter en etter noen innlegg på et forum. Som flere før har sagt så kan man bli oppfattet ganske annerledes her inne enn man faktisk er i levende livet.

Ser jo at flere påpeker at jeg er negativ. Jeg er ikke negativ egentlig, og skjønner ikke hvrfor jeg blir oppfattet som så grævlig negativ i forhold til andre. Enlighten me,please.
Men, men om det er oppfattningen folk har av meg så får det heller være, jeg kommer ikke til å jage dem med sverd og øks for det om.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden
Side: av 20 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.53 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.