hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva har du lagt merke til?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva har du lagt merke til?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 20

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  00:39:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Det var en smule ironisk, ja ;-P Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  00:56:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
OI!
Det var litt av en liste!! VELDIG imponert.men nå vet jeg hvor grundig og gjennomført og ordentlig Silje (som alltid inni mitt bustehue heter Formosissima) er,så jeg er ikke overrasket.

Kan du putte med Irja&Freyja? Lille Hannabarnet mitt? Også Marcello (Lindus) hun er ikke så tilstedeværende nå,litt barn født,mange føll født og mye å gjøre,men alltid på plass "innerst i sjelen"

Jeg kunne nevnt så mange av dere og litt av en gjeng er dere. Dere gleder og irriterer,smigrer og frustrere.Gjør meg gråtkvalt og lattermild...jeg skriver avogtil så hissig at det bommes på 8 taster for hver som blir riktig og jeg kan sitte her i timer uten å få gjort alt det man burde...

Vet ikke om jeg vil nevne så mange jeg.
Jeg har en verre teflonhjerne enn de fleste og vil så lite gjerne såre noen...

Det er som tidligere sagt her,alle har sine karakteristika .

Må nevne signaturen til MajaPeewee...boinke-tingen ! jeg ler hver eneste gang jeg ser den!
Og kjære,jeg bor IKKE ved Tønsberg. Er nok i nærheten en del,men bor en pen bit unna.

Carambee - du er en av dem som jeg forbinder med MIXen...Gode,saklige,gjennomtenkte svar. Tøff i debatter,mye kunnskap...

En liten takk skal jeg rette: TAKK In Nancyville! Du styrte meg inn på "den rette vei" igjen etter flere år "på tur".
Har aldri vært plaget av hester som ikke har sett bra ut,men sjelden har de sett bedre ut enn iår! Foret fungerer som en drøm,du aner ikke hvor glad jeg er for at jeg i sin tid la inn den tråden om Sinken.
Dyra takker også.
(Håper inderlig at du leser denne tråden her,for denne takken kommer fra hjertet!)

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  00:57:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjære lille Lopke!
Jeg var ikke borte.Bare veldig opptatt.Det har vært en hektisk tid. Er ikke helt ferdig med den enda,men LITT bedre skal det vel bli.
Har jo vært aldeles tomt og utrivelig uten MIXen! Huff!

nutte

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  01:02:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
utrolig bra at du fikk med så mange silje! selvom du glemte meg;) syntes det er så mange flinke til å skrive her inne;)
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  01:13:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Nå er alle de nevnte (men ikke glemte) med. Takk for mange snille ord forresten.. Det gjør godt å høre slike ting av og til. :-) Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  01:15:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjære lille pus!

nutte

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  01:33:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja, fikk med meg også;) syntes det er kjempebra at du har fått med alle sammen nesten;)
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 12/06/2006 :  03:36:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Silje;
Respekt!

Renate
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 12/06/2006 :  10:30:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Silje: Du overgår oss alle. Men kan du ikke gå tilbake til Formosissima? Har jo blitt så flink å skrive det etter så mange innlegg til deg i diverse debatter;)
Og Birre og. Jeg skriver Birre til deg du sjønner jo det? Du må jo få bytta tilbake. Uff, helt fælt. Føles nesten som om jeg ikke kjenner dere lenger. Men jeg er ganske forvirra for tida da. Klarer ikke helt å sette meg ned å skrive om folk heller. Ikke etter den fantastiske lista til Silje.

Flink er du! Hvis jeg visste hvordan jeg fikk en sånn tilbe mann så skulle jeg lagt inn. Men ja.. Lat som om jeg også la inn en sånn som Ildfuglen gjorde.

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 12/06/2006 :  10:33:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Silje: Du overgår oss alle. Men kan du ikke gå tilbake til Formosissima? Har jo blitt så flink å skrive det etter så mange innlegg til deg i diverse debatter;)
Og Birre og. Jeg skriver Birre til deg du sjønner jo det? Du må jo få bytta tilbake. Uff, helt fælt. Føles nesten som om jeg ikke kjenner dere lenger. Men jeg er ganske forvirra for tida da. Klarer ikke helt å sette meg ned å skrive om folk heller. Ikke etter den fantastiske lista til Silje.

Flink er du! Hvis jeg visste hvordan jeg fikk en sånn tilbe mann så skulle jeg lagt inn. Men ja.. Lat som om jeg også la inn en sånn som Ildfuglen gjorde.

Opprinnelig postet av carambee

Jeg har forsøkt å bytte tilbake til Birre, men fikk melding om at navnet var opptatt! Skriv Birre du Carambee, det er helt i orden
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 12/06/2006 :  10:36:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vart det likar no????? Gå til toppen av siden

*june*

» VIP

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  10:42:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Veldig imponert Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 12/06/2006 :  11:14:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tone har "mange av oss kræsjet litt med"????

Det skal vel stå "jeg " i stedet for "mange av oss" i den setningen??
Du kan vel ikke svare for de fleste her inne....?

Edit for å legge til at jeg synes egentlig ikke noe om å legge ut slike lister om hvordan er oppfatter folk. Det kan bli uheldig overfor dem som ikke blir omtalt på en måte som er ubehagelig for en.

En annen ting er at de som leser dette kan lett kopiere holdningene om de forskjellige personene.

Jeg forstår at det kan være underholdende å lese, men de fleste som er blitt skrevet om her har ikke bedt om det... det kan lett skape ubehagelige reaksjoner dersom det står noe som oppfattes som ikke er helt positivt.

Tone melone kaffekone
Redigert av - Tone_ den 12/06/2006 11:48:48 Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  11:42:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Ja, du virker veldig negativ nå Tone_..! Synes selv det er gøy å høre hvordan folk oppfatter meg (selvom det ikke er så veldig mange som har "oppfatta" meg her på forumet men ), er det negativt, så javel. Enten så har de fått en feil oppfatning, som man kan prøve å rette på, men da vet man iallefall det og kan prøve å endre det. Er jo bedre det enn at det sitter en på andre siden av landet og tror du er en skikkelig megge, også får du aldri retta på det? :) Eller så har man kanskje misforstått hverandre i en tråd eller åtte, og da kan man jo få retta på det også. Eller så, som det siste alternativet, så går man rett og slett ikke overens, noe man ikke kan gjøre med alle uansett, og da er det ikke så mye å gjøre med, annet enn å bare leve med det og lukke øynene for vedkommende sine innlegg.

Nå har Silje faktisk klart å skrive (iallefall hva jeg klarte å få med meg) noe positivt om alle her, tilogmed om deg og Tone. Om du vil er jeg sikker på at Silje kan fjerne det som står om deg om du ikke vil være med på moroa..

Kjempeliste Silje!
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 12/06/2006 :  11:47:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Nå har Silje faktisk klart å skrive (iallefall hva jeg klarte å få med meg) noe positivt om alle her, tilogmed om deg og Tone.

Ja, er det ikke utrolig...

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden
Side: av 20 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.58 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.