hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva i huleste...?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 Hva i huleste...?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

LisaFi

Skrevet - 24/06/2006 :  21:33:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
NÅ er jeg glad, nå!

Vi fikk fjerde i dag (hvilket ikke er så fantastisk i seg, da det var seks hester i løpet ) , men han var så FLINK!

Han gikk nesten rett inn på hengeren- selv om det var trangt der, og han måtte stå sammen med Rappen, som han småkrangler litt med på stallen...

Vel avgårde var han superflink, rolig av hengeren, rolig å sele på, rolig å varme- og flink i løpet til og med, greide nesten å få tet fra yttereste spor... Linjestart med hester rundt uten å fyke av gårde i tjuvstart gikk greit, til og med.

Selv om det ble to galopper i dag, så reiste han ikke avgårde, så det ble bare "normale" galopper. Og når han "landa" igjen etter galopp nr to, fløy han skikkelig fort inn til mål. Tror kanskje jeg klarer å unngå galoppen også, om jeg stoler litt mer på ham, og lar ham får ordne opp selv når jeg kjenner han er litt ute av det i stedet for å prøve å "stø" ham med tømmene, det er nemlig da han feiler... *prøvesegframnestegang*

Fikk ikke hørt tida, men den ble sikkert ikke all verden på en slik liten landbane, men det gjør ikkeno!

*ÅhSåGlad!*
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.53 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.