hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Betalt for varen man ikke har fått, hva gjør man.?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Betalt for varen man ikke har fått, hva gjør man.?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  22:39:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Tror det kostet 110kr + postoppkrav på 50-70kr eller noe, men er ikke helt sikker :S !10 høres litt lite ut...
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

hannev

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  22:43:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehannev  Svar med kopi av melding
Men kjære deg lille venn, du har jammen tolvmodighet, har du ikke ventet lenge nok? Jeg synes nesten du kan kreve ekstra bøker i renter!

Jeg solgte en damesal for ikke så lenge siden (i oppkrav), det ble 250 kr i porto. Det kommer an på hvor mange kg salen veier. Jeg tok halve summen av salen forhåndsbetalt så jeg var forsikret om at kjøper hentet salen.

Man kan lede hesten til vannet, men ikke tvinge den til å drikke av det. Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  22:46:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
hjelp! jeg har akkurat sendt salen min i postoppkrav.... nå blir jeg nervøs... enn om den ikke blir hentet ut!?! jeg er avhengig av at de pengene kommer inn på kontoen så snart som mulig...

(når kan jeg foresten forvente å få de, når jeg sendte salen på lørdag...?)

Opprinnelig postet av Dr_ag_on_86

Hvor mye koster det å sende en sal?? Sånn ca ihvertfall..?Mulig jeg kjøper sal privat denna uka og de må sende den..

Opprinnelig postet av belinda1982

jeg sendte i oppkrav...
norgespakke... eller... jeg byttet eske, men brukte lappen fra norgespakken. så det ble 176 kroner å sende den:)

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  23:57:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmmm, synes du skal gi henne en brøler jeg og fortelle at hvis de bøkene ikke kommer/pengene er inne på konto innen ... så går du videre med saken(men ring posten først så du ikke beskylder henne for noe hvis det skulle vise seg at hun snakker sant).

Solgte et dekken en gang her og da fikk jeg pengene inn på konto før jeg sendte. Men da var jeg rask med og sende og trippelsjekka at adresse og navn var helt korrekt. Er ganske nervepirrende og være selger også når det skjer så mye rart av kjøp og salg. Har hørt om kjøpere som påstår at de ikke har fått tingene de har kjøpt slev om de har hentet pakken som er sendt osv. Ikke bra, mye muffins ute og går ja...

Lykke til ivertfall =)

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 07/06/2006 :  08:47:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er da ikke noe å vente på??? Du har da ventet nå i syv lange og syv brede, og bedring kommer det ALDRI til å bli.

Bor hun langt unna? Møt opp på døren hennes å lever en skikkelig på nesa!!!! Jeg blir med!

Makan til oppførsel da gitt...
Gå til toppen av siden

HelleG

Skrevet - 07/06/2006 :  08:50:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelleG  Svar med kopi av melding
Det tar ca. 1 uke før penger på pakker sendt i postoppkrav kommer på konto. Det er fordi det tar litt tid for posten å sende pakken, samt at kunden skal ha noen dager å hente den på.

har selv solgt mye og alltid sendt i postoppkrav. Da har jeg sendt sms med pakkenr til kjøper og så kan de selv spore pakken og sjekke når den er på deres postkontor. Veldig greit og jeg har aldri hatt problemer...

Håper du får bøkene eller pengene dine igjen. *purkeskinn* av ei dame. Ikke særlig seriøs selger nei. Antageligvis har hun aldri sendt noen bøker til deg. Bare juks og fantereri med de unnskyldningene og du burde anmelde henne. Det er sikkert flere som kan ha vært ute for samme dame og kjøpt bøker de ikke får og så sitter hun og håver inn penger hun ikke har krav på.

Å leve er som å tegne uten viskelær.
www.stallfox.piczo.com
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.