hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Min elskede Tritla fra Skreppestad
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Islandshest/gangartsridning
 Min elskede Tritla fra Skreppestad
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Ljufur og Rafn

Skrevet - 06/06/2006 :  23:56:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei Malene

Ville bare si at jeg kondolerer på det sterkeste, dette fortjente du virkelig ikke! Lille gode, yndige, bedårende og utrolig spesielle Tritla skulle ikke forlate oss så brått. Husker godt da jeg mistet min Snær oktober 2002. Ord kan ikke hjelpe på hvor forferdelig man har det, men ikke steng det inne, snakk med hvem enn du vil snakke med og få det ut. Det er forferdelig å miste noen man elsker så høyt, det er akkurat som en del av oss forsvinner med de. Man tenker på alle de små øyeblikkene og ting man ellers ville tatt for gitt. Jeg gråt i går og jeg gråt i dag, jeg tenker på dere hele tiden, og jeg håper du har det bedre og du må tenke på at Tritla pass'er på de eviggrønne gresslettene, kanskje side om side med Snær og alle de andre dyra og hester som lever der oppe. Og tenk på at Tritla ser ned på deg fra himmelen og ønsker deg alt godt i fremtiden og håper en ny pånni vil gi deg like mange gleder som du og Tritla delte. Hun vil alltid være med deg og hjelpe deg gjennom tiden som kommer!

Husk at mange tenker på deg og støtter deg og håper du finner trøst et sted i sorgen :)

*Hvil i fred Tritla* Du hadde en spesiell plass i alles hjerter <3
Gå til toppen av siden

Cindy&Fàlki

» VIP

Skrevet - 07/06/2006 :  09:07:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Huff, dette var vondt å lese om. Jeg vet hvor vondt det er å miste noen man er så knyttet til, det tar tid å komme seg videre. Man kommer aldri helt over det, men det er vel ikke meningen heller...
Ta vare på alle minnene dere hadde, det virker kanskje som en fattig trøst nå men blir gull verdt senere når du er mer ovenpå.

Gå til toppen av siden

gitte&starra

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  09:25:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei Malene!!

Husker så godt at vi i vinter hadde en diskusjon her inne på mix'n der jeg skrøyt av deg fordi at du hadde tro på Tritla, når ingen andre hadde det! Dit Tritla var kommet med deg, hadde ingen andre ryttere kunne ført henne. Dere to var som et eksplosivt stjerneskudd, der dere passet avgårde i en hei-dundrene fart.Dere var litt av ett syn!!
Det er så ufattelig trist at det skulle ende sånn Malene, men på en måte så døde hun der hun hørte hjemme, nemlig i en finale der hun var på vei til å danke ut alle de andre. Så ta godt vare på alle minnene deres og ikke gi opp motet.
Jeg, sammen med resten av islandshest Norge, vil se deg igjen der du rir opp pass strekket i en sinnsyk fart!!

Så jeg kan ikke si annet enn kondolerer Malene.

Gjør livet til en fest,ri islandshest

Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  10:01:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Kondolerer masse:´(

Vindur4-ever

Redigert av - Vindur+Zehra den 07/06/2006 10:09:14 Gå til toppen av siden

Tritla4alltid

» VIP

Skrevet - 07/06/2006 :  13:51:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tusen takk for alle svar. Hvert eneste ord varmer. Har det enda så forferdelig vondt. Men Tritla er hjemme nå, der hun nesten alltid har vært, og alltid kommer til å være. Min er hun enda, og det er ingenting i hele verden som skal kunne ta henne fra meg. Tritla likte seg best hjemme.

Det går bra, det vet jeg. Men akkurat nå har jeg bare lyst til å være ufattelig lei meg, så går det nok bra til slutt..

Å konkurrere vil jeg nok alltid gjøre. Reiser til Drammen om få dager der jeg og Tritla skulle vært, å skal konkurrere med Nupur, Tritla sin nevø. Dette gjør jeg for Tritla sin skyld. Jeg vet at hvis hun hadde levd nå, så ville hun at jeg skulle fortsatt. Jeg elsker hestene mine, og vil de kun det beste.
Så hvis det er noen andre som skal dit, så kom bort og prat, gi meg en klem og prat om alt og ingenting. Selv om du ikke kjenner meg.

Som jeg har sakt før, så tror jeg at det er "mulig og fly" hvis man bare vil det sterkt nok. Og i 2008 skal meg og min Nupur fly over pass- strekket i Seljord, for da er det igjen Nordisk i Norge...
Gå til toppen av siden

gitte&starra

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  14:43:25  Vis profil  Svar med kopi av melding

Som jeg har sakt før, så tror jeg at det er "mulig og fly" hvis man bare vil det sterkt nok. Og i 2008 skal meg og min Nupur fly over pass- strekket i Seljord, for da er det igjen Nordisk i Norge...

Opprinnelig postet av Frk.Vatnedal

[/quote]

ville bare si Malen at det gleder jeg meg til å se. skal heie deg fram, sammen med resten av islandshest Norge

Gjør livet til en fest,ri islandshest

Gå til toppen av siden

ine & mimir

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  16:37:49  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingine & mimir  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseine & mimir  Svar med kopi av melding
Tusen takk for alle svar. Hvert eneste ord varmer. Har det enda så forferdelig vondt. Men Tritla er hjemme nå, der hun nesten alltid har vært, og alltid kommer til å være. Min er hun enda, og det er ingenting i hele verden som skal kunne ta henne fra meg. Tritla likte seg best hjemme.

Det går bra, det vet jeg. Men akkurat nå har jeg bare lyst til å være ufattelig lei meg, så går det nok bra til slutt..

Å konkurrere vil jeg nok alltid gjøre. Reiser til Drammen om få dager der jeg og Tritla skulle vært, å skal konkurrere med Nupur, Tritla sin nevø. Dette gjør jeg for Tritla sin skyld. Jeg vet at hvis hun hadde levd nå, så ville hun at jeg skulle fortsatt. Jeg elsker hestene mine, og vil de kun det beste.
Så hvis det er noen andre som skal dit, så kom bort og prat, gi meg en klem og prat om alt og ingenting. Selv om du ikke kjenner meg.

-----------------------------------------------------------------------------------

gleder meg å se at det er slik du føler det=) stå på malene alle heier på deg=)

**IIIIIne å Mìmirgolle<3** Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  17:06:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Frk.Vatnedal

har så stor respekt for mennesker som er så sterke som deg!
lykke til fram over!

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  17:23:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselukas  Svar med kopi av melding
Snufs, Begynnte å grine når jeg å det du hadde skrevet Malene..
Du er så skjønn..

Tenker på deg..

Mistet mine to beste venner i løpet av 5 månder så jeg vet hvordan det er..

Lykke til med Nupur, så ses vi snart :)

Vingthor fra Skarholt =) Gå til toppen av siden

NinaHildingur&Wendy

» VIP

Skrevet - 07/06/2006 :  18:24:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNinaHildingur&Wendy  Svar med kopi av melding
Kondolerer masse vi også.. :-/ Gå til toppen av siden

Lira & Mina

Skrevet - 07/06/2006 :  19:02:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Uff, dette er så forferdelig trist! Jeg føler så med deg Malene! Det er helt grusomt! Jeg skal ærlig innrømme at det er ingen ekvipasjer som har imponert meg så mye i dette landet, som du og Tritla! Hun var rå, for å si det rett ut!!! Ble like forbløffet hver gang dere kom susende ned pass-stripa i den enorme farten! Hun var en 1`er, og er det fortsatt!
Ingen fortjener å oppleve noe slikt som du har gjort nå. Håper det går bra med deg! Lykke til framover!

Mange klemmer fra Mina
Gå til toppen av siden

Marlen.

Skrevet - 07/06/2006 :  23:29:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Å miste noen som betyr så vanvittig mye og har vært en stor del av livet i lang tid, er utrolig vanskelig. Det er rett og slett helt ubeskrivelig.

Jeg har selv opplevd å miste det kjæreste jeg hadde, Askur. Og det er det verste som har skjedd meg noen gang.

Jeg er utrolig lei meg for det som skjedde, og tenker utrolig mye på deg, Malene. Ingen kan forestile seg hvor vont du egentlig har det nå. Tritla var en fantastisk hest som aldri vil bli glemt. Deg, Malene og Tritla var som en og samme person, et eget lite team. Jeg beundrer deg for det du har gjort med den hesten. Jeg hvet at hvis du bare vil, så kommer du like langt igjen, med Tritla som alltid vil være med deg i tankene. Tritla er uerstattelig men minnene vil du alltid ha, de kan ingen noen gang ta fra deg!

Stå på malene du er ei sterk og utrolig flink jente. Deg og Nupur når nok like langt en dag...
Gå til toppen av siden

Osk_fra_Landvik

» VIP

Skrevet - 08/06/2006 :  00:59:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Huff.. Det var en stor mørk sky som kom over Seljord, da Tritla falt... Jeg skjønte ingenting da jeg så Erik vifte med armen mot sekreteriatet for å få de til å bryte finalen! Jeg var sikker på at du bare hadde mistet en sko, men da Cecilie kom mot meg gråtende skjønte jeg at noe mer alvorlig hadde skjedd, men ordene "Tritla har brekt beinet!" sank ikke inn.. det eneste jeg tenkte var at "hun så da fin ut i passen idag tidlig da jeg dømte...

Hvorfor slike ting må skje er umulig å vite...

Men hvorfor det skulle skje akkurat deg og Tritla det fatter jeg ikke! Ikke den kjære lille passrotta vår...

Føler med deg Malene, alle som var oppe på Seljord da det skjedde dro hjem med tankene hos deg!

Men det er kjempe bra at du har bestemt deg for å gå videre! Og jeg vet at alle på Hrimnirstevnet vil støtte opp om deg!

Lykke til videre, og la oss håpe du blir spart for flere tragedier!

Hilsen Hanne, Òsk og Stjarni
Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 08/06/2006 :  01:42:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Syns det er virkelig bra at du er så sikker på å forsette med ditt....
Åsså på Hrimnirstevnet så kort etter,tror aldri jeg hadde klart det,men det beste er nok å komme seg ut og prate med folk...
Gleder meg til å se deg og nupur sanker inn det som er av premier;)
Beundret virkelig Tritla med den passen,men har stor tro på at du kan få det til igjen med en annen hest...
Men lykke til i helgen og med alt annet...

Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 08/06/2006 :  10:03:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Uff, dette var trist lesing..
Kan ikke annet enn å kondolere en masse, du virker som en opppegående person som tenker opp og frem. Har lest her på MIX hhva du har utrettet med den hesten, jeg er mektig imponert! Var spesielt et innlegg som satte spor hos meg, der du fortalte deres historie.
Lykke til vidre fremover med den andre hesten. Som du selv skrev, gjør det for Tritla.

Mvh Ane,Blida&Brana

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.