hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - leste og uleste emner.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 leste og uleste emner.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  20:52:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
er det ikke sånn at emner med innlegg jeg ikke har lest skal være rosa og emner med innlegg jeg har lest skal være gule? dette fungerer ikke i det hele tatt hos meg...:( de blir ikke gule når jeg har lest dem, og noen ganger blir de gule selv om jeg ikke har lest dem.. noen ganger er også emnene på hovedsiden (f.eks. "utstyr") rosa, men når jeg går inn på det temaet så er alle emnene gule....sukk.

noen andre som har noen lignende problemer eller vet hvordan jeg kan ordne det?

...:: ::..

Olithyon

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  21:38:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Logger du deg inn hver gang?
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  21:42:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
De skal ikke bli gule når du har lest dem. De er bare gule hvis det ikke har kommet noen nye innlegg siden sist du logget på.

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  22:35:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Alle mine er rosa, uansett!! Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 05/06/2006 :  22:50:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mine er også stort sett bare rosa, så jeg følger heller med på hvem som har vært sist inne på emnet.

Jeg har også vært sist sett her inne en gang i forrige århundre, men jeg har gitt opp å forsøke å skjønne meg på sånne ting her på Hestemarked... Ingen ting som funker uansett.
Gå til toppen av siden

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  23:06:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
hvem som har skrevet sist på et emne funker ikke for meg heller...så har liksom ingenting å gå etter for å vite om jeg har lest alle svarene eller ikke...:( logger aldri ut, men fra dag til dag pleier fargene å endre seg da...^^ litt tilfeldig om det er riktig eller ikke. virker noen ganger, men ofte bare på halvparten av siden osv...sukk.
...:: ::.. Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  23:44:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Hva med å bruke "Aktive emner"? Fin knapp :) Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  23:48:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hva med å bruke "Aktive emner"? Fin knapp :)

Opprinnelig postet av Ragnhild E

Jepp seier eg også. bruker berre den eg.

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  00:49:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Bruker kun aktive emner jeg også. Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  00:49:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Bruker kun aktive emner jeg også. Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 06/06/2006 :  08:39:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg bruker også aktive emner, men noen ganger bruker jeg den ikke. Uansett så er det fortsatt mye som jeg ikke forstår meg på av funksjoner på Hestemarked... Gå til toppen av siden

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  09:19:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
"aktive emner"..? hva er det for no?
...:: ::.. Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 06/06/2006 :  09:30:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Da får du opp en laaaang liste over alle emner som er aktive. Dvs emner hvor det diskuteres. På denne listen fungerer det faktisk av og til - hos meg - slik at jeg kan se om det er lagt inn kommentarer siden sist jeg var der.

Jeg tror det er sånn det fungerer i alle fall...

Når du står her i debatten, så ser du oppe til høyre på skjermen din. Der står det MIX - Alt om hest! Under der har du noen linker å klikke på, bl a aktive emner. Klikk på den så får du se.
Gå til toppen av siden

kari anne
» VIP

Skrevet - 06/06/2006 :  12:39:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
takk Birgitte! Plutselig ble hverdagen mye enklere!!!

;)
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  12:55:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Også kan du velge "hvor aktive" emnene skal være, siste 15 minutter, siste time, siste 6 timer, siste 12 timer, siden i går, osv osv.. Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  13:27:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Aktive emner viser emnene det er skrevet i siden sist gang du var der ;-) Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.