hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kjøpe hest fra Langedrag?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Hestekjøp
 Kjøpe hest fra Langedrag?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

*Showjumping*

Skrevet - 07/06/2006 :  23:05:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisann, de eneste hestene jeg vet noe om av de som selges er følgende:
Myrsvein: Kraftig, muskuløs og fin hest, går bra i dressur!
Munar: Søt ung gutt, samarbeidsvillig og lærevillig.
Gyrd: Slankere modell, innmari søt hoppe. Fin i munn og ikke sjenkeldøv i det heletatt.
Villmøy: Kjempe søt hest, litt "vimsete".

Men jeg vet ikke stort om hvordan de er i dag, det er flere år siden jeg så de/red de.

Du burde absolutt dra å prøveri, om du er interessert i hobbyhest.
Det er fine allround hester, som kan brukes på bane og på tur. Helt sikkert starting i de lave klassene også. (60-80 evn. 100 sprang) og LC LB dressur. Uten å gi deg noen forhåpninger nå.

Lykke til med et evn. hestekjøp!

Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 08/06/2006 :  00:51:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Jeg syntes prisene på hoppene var litt lave jeg da... 15 000 er ingenting for en hest som er grunnridd og av god avstamming. Iom at åringshingstene er priset på samme nivå liksom.

Uansett, jeg skulle aldri sett på denne annonsen - jeg vil kjøpe hest jeg óg! Denne Solbjør Borka var den som fanget interessen min mest, samt åringen hennes som også er til salgs. Og så etter Frederik Skovå da... Det sto ikke stort om henne i stamboken på nett, så jeg slo det opp og hun har 8`ere på alt untatt bein og bevegelser, der har hun 7 på begge. Kjøreprøve til 44 poeng. Kommentar på kort grov hals, inntået h.f.b og litt rette haser, ellers er det bare positivt det som står.

Hvem av dem er det du lurer på Mari?

Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 08/06/2006 :  10:02:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg er intr. i Svein og Villmøy (har ridd dem på rideleir) + Borka (hun hadde gode poeng og hørtes ut som en av de best skolerte).

Borka har jeg sett har blitt kjørt på bane i tospann, men ikke på Langedrag. Hun så ut til å være en meget stabil kjørehest, og siden kjøring er min hovedinteresse, så er det kanskje hun som er mest interessant.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 08/06/2006 :  15:59:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Åh, det blir kjempespennende da. Du må love å holde oss oppdatert underveis hvordan det går, oki? Denne Borka sto det vel at var litt "tøff" eller noe (gidder ikke sjekke linken igjen *lat*), men i min verden, og spesielt om man skal ha konkuransehest, så er det en fordel om hesten har motor og litt attitude.

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 08/06/2006 :  16:13:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Ja, dessuten var hun jo også ganske ung (7år). Spennende. Kontaktet dem i dag, men hun som var ansvarlig var borte til den 12.juni, skal kontakte dem igjen da :)

Mari^_^

Norway

Skrevet - 08/06/2006 :  22:27:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kajsa: Hvor fant du bedømmelsen hennes på utstilling? Et sted på nettet eller i stamboken fra 2003?

Kajsa

» VIP

Skrevet - 09/06/2006 :  04:21:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
I stamboken fra 2003

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  08:40:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Takk :)

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  20:35:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Gyrd: Slankere modell, innmari søt hoppe. Fin i munn og ikke sjenkeldøv i det heletatt.
Opprinnelig postet av *Showjumping*

Jeg vil ha henne Var med på mitt første stevne med henne *30cm, woho*

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.