hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvordan fant dere hesten dere har på hel/halvfor?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest på for
 Hvordan fant dere hesten dere har på hel/halvfor?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Kaja.

Norway

Skrevet - 24/09/2006 :  11:20:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKaja.  Svar med kopi av melding
Jeg la inn annonse her på hestemarked og dyrenett.no !! Det var flere jeg ville ha, men ingen av annonsene virket helt det jeg så etter.. så kom det en annonse på dyrenett.. Eieren til Amadeus så at jeg hadde lagt inn annonse på dyrenett og kontaktet meg:) Nå har jeg og søstra mi ponniene hennes på for<33 :) Men jeg lette en goooooood stund før Charlotte(eieren til amadeus) kontaktet meg..:) Bare og lete og lete og lete;)
- Husk alltid at lyset i enden av tunellen kan være et møtende tog Gå til toppen av siden

Xxjulie

» VIP

Skrevet - 27/09/2006 :  21:47:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
fant vel egnetlig C'est La Vie, ved datra til ho som eier han (vennina til storesøstra mi) sa at ho hadde preka med ei av vennene mine og spurte om ho ville ha hest på fôr, også spurte jeg marlèn om det var mulig for meg å ha ho på fôr noe det var, også preka meg med mamma, og vips! så har jeg fått hest på fôr 2 ganger i uka =D Gå til toppen av siden

Vilona

Norway

Skrevet - 04/10/2006 :  16:36:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei:)
Fannt begge mine på www.dyrenett.no :)
men funnet mange fine på hestemarked:)

-De som ikke tror lykke kan kjøpes for penger vet ikke hvor det er hester tilsalgs:D<3
-BeateOchAmadeusOchMatrix<3-
Gå til toppen av siden

StorCharmøren

Norway

Skrevet - 17/10/2006 :  18:21:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Jeg har hatt samme halvfôrponni i to år nå, ville sikkert ha fortsatt hvis jeg kunne, men eiern har vokst fra ham n og skal selge. jeg får hest på helfôr ved juletider, skal dra og se på en de nærmeste ukene. Da jeg lette etter halvfôrhest satte jeg opp lapp på dyrenett og hestemarked, og hang opp laper i de nærmeste stallene. Eiern av Ibbe, hesten jeg rir, som kontakta meg. Samme gjaldt helfôr, fikk en kjempekoselig telefon fra eieren til hesten jeg skal prøve Stå på!!
Gå til toppen av siden

Pernille.BJ
» VIP

Norway

Skrevet - 23/02/2007 :  20:16:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePernille.BJ  Svar med kopi av melding
Hadde en hest på fòr på en stall, og da jeg sa han opp, var jeg uten hest. Red veninnene mine sine hester litt, også var det en av dem som ikke var fornøyd med fòrrytteren sin. Etter noen samtaler mellom de, ble jeg tibudt og få denne hesten på fòr, så jeg leita ikke en gang.
Ludo; Ingen over, Ingen ved siden av - Elsker deg < 3 Gå til toppen av siden

AinaNangaOgGittiamo

Norway

Skrevet - 24/02/2007 :  19:42:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg brukte venner til å tipse meg om hester de viste om, og endte opp med tidenes fineste fullblodshoppe=)

Gå til toppen av siden

MarenElskerHera

» VIP

Norway

Skrevet - 10/03/2007 :  10:05:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMarenElskerHera  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarenElskerHera  Svar med kopi av melding
Veninna til søstra mi skulle sette kaldblods/fjordingen sin på helfor da hun skulle gå skole et annet sted å ikke ville selge han, så jeg fikk ri gratis mot stall arbeid.(HElfor)
Hester er ikke en hobby, men en LEVEMÅTE!:D Gå til toppen av siden

matta095
» VIP

Skrevet - 17/03/2007 :  19:46:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hesten jeg har på fôr fant jeg igjennom folk jeg kjenner.
Snakk med folk du kjenner som har hest/kjenner noen som har hest om de vet om noen som skal sette ut på fôr. Eller så kan du sette
inn annonse i avisa eller på www.hest.no eller www.hestemarked.no.
Gå til toppen av siden

IngvildK

» VIP

Norway

Skrevet - 20/03/2007 :  20:08:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vinteren 06-07 skulle rideskoleponniene ha fôrryttere for ridetimene skulle ha "pause", så spurte jeg ene ridelæreren min om hun syntes jeg var flink nok til å bli fôrrytter, hun sa ja og vips hadde jeg fått Hera på helfôr.

Hesten jeg kanskje skal være fôrrytter til nå er det ei venninne av meg som eier. Ble kjent med henne gjennom valgfag på skolen, også trengte hun ny fôrrytter og spurte meg. :)

Ingvild, Geni og Embla Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.